Düsseldorf, Worringer Platz 3, (Salon Yi-Jia)

Plaats reactie
Jajoh

Düsseldorf, Worringer Platz 3, (Salon Yi-Jia)

Bericht door Jajoh » 19 jul 2018, 21:52

Ik heb er weer eentje gevonden... :)
Was in Düsseldorf en had ergens gelezen dat op dit adresje ook meer mogelijk was.
Adresje was vrij makkelijk te vinden, niet ver van het centraal station, en nadat ik op de bel "massage" drukte ging het buitenste hekwerk open. In de hal zelf nog een keer op een bel moeten drukken zodat de deur naar het trappenhuis ook open ging. Op de eerste etage aangekomen stond de deur al open, dus gelijk naar binnen gegaan.
Een wat oudere dame (oeps, helemaal vergeten een naam te vragen) ging me voor naar een kamertje waar het behoorlijk donker was. Ze vroeg me of ik een massage wilde en voor hoe lang. Aangezien ik later op de dag al een reservering in een restaurant had staan gekozen voor een half uurtje. Ze gaf aan dat het 40 euro kostte. Toen ik wat twijfelde met betalen vroeg ze uit zichzelf of ik soms een andere massage wilde (uiteraard!). Uiteindelijk gekozen voor body-to-body met seks, wat me 80 euro zou gaan kosten.
Het masseren op zich was redelijk, na een minuutje of 20 vroeg ze of ik me om wilde draaien. Ze reikte achter zich om een condoom te pakken en ik vroeg of ze die in de verpakking wilde laten. Zou 30 euro meer gaan kosten, met wat overredingskracht naar 10 euro omlaag weten te lullen.
Paar standjes gedaan en lekker intern mogen doneren.
Herhalingsgevaar? Weet ik nog niet, uiteindelijk best wel een hoop geld voor een half uurtje.
Laatst gewijzigd door CWP op 20 jul 2018, 10:59, 3 keer totaal gewijzigd.
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

Jajoh

Re: Düsseldorf, Worringer Platz 3, Yi-Jia

Bericht door Jajoh » 20 jul 2018, 10:55

cwp, ik zie dat je wat uit de onderwerp-regel hebt weggehaald. nu lijkt het of yi-jia de naam van een dame is. misschien beter om er dan "salon yi-jia" van te maken?
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

alphasierra

Re: Düsseldorf, Worringer Platz 3, (Salon Yi-Jia)

Bericht door alphasierra » 09 okt 2018, 21:30

Gisteren (maandagochtend) was ik toch voor zaken in Düsseldorf en geïntrigeerd door het verslag van collega JaJoh besloten eens binnen te wippen in deze salon. Hek door, 1 trap op en ik werd ontvangen door een voor mij (60) niet onaantrekkelijke dame van 40-50 schat ik. Duits miniem, Engels afwezig, afgesproken voor een uurtje massage voor 40, met 40 erbij voor sex, en nog 20 erbij voor AO. Haar naam is Yang-yang vertelde ze. De massage duurde een half uurtje en was zeker goed en professioneel. Zij had haar jurkje uitgedaan maar hield witte corset-slip en zwarte BH aan. Ik keek een beetje rond in de kamer, er stond wat Ikea meubilair en een glazen vitrine met zwachtels en dozen met medisch spul.

Yang-yang kneedde en klopte dat het een lust was, maar toen ik op de klok zag dat er al 35 minuten om waren werd ik wat onrustig en begon haar van slipje te ontdoen wat zij rustig toeliet. Nadat het uit was vroeg ze "Ficken?" OK zei ik, ze kleedde zich verder uit, aardig figuur met kleine maar niet slappe borstjes en behaard venus-heuveltje, precies zoals ik het graag zie bij een Chinese vrouw.

Zij vleide zich op de tafel maar toen ik op haar kroop ontweek zij mijn tongzoen daarom maar afgedaald en haar rustig gebeft, wat zeker goed werkte. Beetje plas-smaak, geeft niks, lekker gelikt en ze begon te kronkelen en haar bekken op te richten. Na 5 minuutjes was ze lekker nat en open en ik schoof mijn blanke sabel erin. Bij tongen draaide ze echter nog steeds weg wat ik in het algemeen een afknapper vind en ook nu, van mijn Chinese meiden in Italie ben ik gewend dat zij voor, tijdens en erna vol-gas tongen. Ik voelde dat ik ging verslappen .. Op Duitse AO-fora wordt nzc vaak aangeduid als "katholisch" dus met dat in gedachten deed ik een schietgebedje om te redden wat er te redden viel .. ik kwam een paar seconden later klaar nog net voor de slappe finish. Ze scheen te genieten van mijn warme vloed, kronkelde door en maakte geen aanstalten om zich onder mij uit te wurmen zodat ik lekker rustig kon "abtropfen" ..

Ik had graag langer willen neuken maar ja .. Massage? vroeg ik en ze stond op en veegde haar poes schoon met een servetje maar ik kon zien dat haar bilnaad nog nat glom van mijn sperma, best geil. Zonder te zeuren over wassen ging zij verder met de massage, onderbenen en voeten, heerlijk voelt dat als je net klaargekomen bent.

Toen het uur om was liep ze met me mee naar de douche, in het voorbijgaan zag ik nog een jongere dame zitten in een zwaar berookte kamer. Salons doen dit wel vaker, bij het weggaan laten ze je een oogje werpen op wat ze nog meer in huis hebben.

Conclusie: zeker geen pro, hier en daar onhandig en ontwijkend maar toch wel een bijzondere ervaring. Ik denk dat ik haar nog eens ga bezoeken.

Wie schrijft die blijft dus deel je recensies!

PS in CWP stijl wilde ik een foto van haar druipende kutje maken maar dat wilde ze niet, daarom een foto van de natte plek op de tafel. De foto van het schone bed is van de website, de andere twee van mij.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Sex zoals God het bedoeld heeft

Plaats reactie

Terug naar “Massage salons”