Wuppertal, Aue 94 (Chinesisches Massagezentrum), Mimi

Plaats reactie
Jajoh

Wuppertal, Aue 94 (Chinesisches Massagezentrum), Mimi

Bericht door Jajoh » 21 jul 2018, 01:11

Ik was vandaag weer in de buurt van Wuppertal, dus een kleine omweg gemaakt naar Aue 94.

Ik belde aan, de deur ging open en ik werd in een kamer (de eerste rechts) geleid door de gastvrouw / madam?. Gevraagd werd hoe lang ik wilde blijven (half uurtje) en of ik massage met Happy End wilde. Gaarne 40 euro afrekenen.
Ze ging weg met het geld en kwam terug met een vrij forse dame. Toen ze me zag twijfelen (leek wel een trans) werd deze dame weer weggestuurd en kwam er een ander. Die bleek Mimi te heten. Ik glimlachte om aan te geven dat deze me beter beviel en we werden alleen gelaten.

Mimi vroeg of ik alleen massage wilde of meer(uiteraard) en als laatste vroeg ze ook nog "gummi"? Een keer raden wat ik daarop antwoordde...
Eerst werd er wat gemasseerd / gestreeld terwijl ik op mijn buik lag. Daarna was het tijd om mezelf om te draaien en al vrij snel kwam ze bovenop me zitten. Ze pakte m'n lul, liet zich erop zakken en nadat ze mij een poosje aan het berijden was begon ze ineens vrij heftig te tongzoenen (waardoor de geluiden die ze maakte behoorlijk werden gedempt). Kwam ze echt klaar of kan ze goed faken? Ik weet het niet, ik was zelf veel te druk bezig met haar van binnen te vullen. Ze liet me rustig m'n gang gaan en bleef daarna nog een poosje op me liggen totdat m'n lul gekrompen was en uit haar gleed.

Heb weer enorm genoten!

Oh ja, ik ben uiteindelijk zo'n 40 minuten binnen geweest en het heeft me in totaal 80 euro gekost.
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

Plaats reactie

Terug naar “Massage salons”