Duisburg, Kelly, Vulkanstrasse 26

Plaats reactie
Hein

Duisburg, Kelly, Vulkanstrasse 26

Bericht door Hein » 26 jul 2018, 12:07

Gisteravond weer even in de vulkaan geweest was alweer een tijdje geleden.
Na wat rond gelopen te hebben in de loods 26 beland en daar wat rond gevraagd voor NZC nou de meeste doen daar geen eens PZC, dan maar eens geprobeerd bij iemand die eigenlijk niet echt in 26 thuis hoort de meeste zijn knap maar deze Kelly genaamd is nou niet moeders mooiste,wel grote tieten.
Toen ik het vroeg keek ze verbaast maar trok me naar binnen en zei geen probleem ,ze liet het bad vol lopen niet echt mijn ding maar ze begreep niks spreekt alleen Spaans,ze begon te pijpen en ging er bovenop zitten maar begon gelijk de roepen no sperma no sperma na een stoot al,allemaal doekjes erbij nou klaar gekomen na 10 minuten ging me van top tot teen wassen en daarna war zei noemt masseren met handschoentjes aan ughhh.
Daarna nog op bed de volgende ronde stijf gepijpt en van achterlangs geneukt maar weer het zelfde verhaal na een stoot no sperma
150 euro betaald maar voor mij absoluut geen herhaling
Ze zit als je binnen komt gelijk eerste kamer links.
Laatst gewijzigd door CWP op 26 jul 2018, 14:00, 3 keer totaal gewijzigd.

dickycurtis

Re: Duisburg, Kelly, Vulkanstrasse 26, kamer 104

Bericht door dickycurtis » 19 aug 2018, 14:12

Als ik het eerdere bericht van Hein had gelezen was ik hier zeker niet naar binnen gegaan.
Was gister eigenlijk van plan om een andere dame te bezoeken maar die was niet aanwezig. Kelly zit in kamer 104, meteen links in de grote hal als je via de hoofdingang (trapje) binnenkomt.
Ze is minimaal midden 40, heeft een stevige kont en siliconen tieten (80D, ze heeft het met gebarentaal duidelijk gemaakt want ze spreekt vrijwel geen duits / engels en ik geen spaans). Afgesproken voor nmc en pzc voor 50 euro. Dertig euro had ook wel gekund, hopende dat die 2 tientjes haar tot extra inzet zouden inspireren. Uitgebreid mn lul gewassen en richting de matras. Ze zou me 'langsam' pijpen, alleen het topje van m'n lul werd bewerkt en ze kneep ook nog in mn ballen. Ze vroeg of het goed was, NEE zei ik, het leek godverdomme nergens op. Ze klaagde dat ie te lang was om helemaal naar binnen te werken, maar dat was ook helemaal de bedoeling niet. Maar ja, hoe leg je dat uit als je geen spaans spreekt? Ben zelf redelijk lenig, met een beetje moeite pijp ik me zelf nog beter nog als het moet :lol:. Kreeg de indruk dat dit geen happy end ging worden. Toen maar gevraagd om de massage die ze ook nog had aangeboden zodat ik intussen kon nadenken over welke andere hoer ik nog zou willen bezoeken in Duisburg die het karwei wel kon klaren.
Ik op mn buik liggen en mevrouw trok van die dokters handschoenen aan...... volgens haar vanwege haar lange nagels. Mn rug werd ingesmeerd met olie, en ze deed een poging tot massage: vreselijk.
Na 15 minuten viel ik bijna in slaap en vroeg ze of ik nog wilde neuken, had toch al betaald en wilde alsnog proberen om in doggy de eindstreep te halen. Ze deed het condoom erom met haar scherpe nagels, ook dat deed ze verkeerd waardoor die er niet lekker op zat. Tijdens het neuken kon ik wel hard doorstoten, daar had ze dan geen moeite mee behalve dan dat ze zich steeds iets verplaatste. Heel irritant. Toen gevraagd om een nieuw condoom of om zonder verder te neuken. Zonder kon wel voor 80 euro extra. Heb haar 50 extra geboden en daar ging ze mee akkoord als ik het maar aan niemand verder zou vertellen. Ik moest op haar onderrug klaarkomen. Na flink pompen spoot ik door de hoge druk over haar rug tot op de schouder en een beetje in haar haren. Ze mopperde dat ze alsnog de 130 euro wilde. Daar niets op uitgedaan, wassen, aankleden en haar de extra 50 euro gegeven. Ze vond het ok zo, maar mij ziet ze niet meer terug. Schade 100 euro.

Plaats reactie

Terug naar “Ramen/tippelen”