Diverse Dames - (Haus butterfly) Wüstenhöferstraße 213 Essen

voodoo1

Re: Diverse Dames - (Haus butterfly) Wüstenhöferstraße 213 Essen

Bericht door voodoo1 » 12 aug 2018, 20:50

@ajax...wees verstandig en ga nooit op plaatjes en foto's af..ook al zou het de juiste dame zijn dan nog geven ze meestal een vertekend beeld.

Fifi is gewoon echt een mooie vrouw. Dus te mooi on waar te zijn ging wel op in dit geval. Vond haar eigenlijk mooier als de vrouw op de foto

goldentarantula

Bericht door goldentarantula » 12 aug 2018, 21:28

Ik kom ook regelmatig in Essen of in Mettmann. Foto's kloppen bijna nooit. Ook de foto's van Fifi niet. Ben een maand of 2 geleden bij haar geweest, is inderdaad een mooie vrouw met goede service. In het algemeen is de service bij Haus Butterfly goed tot uitstekend (als er een klik is). Het is niet het goedkoopste adres, je krijgt wel waar voor je geld.

Wellens

Re: Haus butterfly Wüstenhöferstraße 213 Essen

Bericht door Wellens » 12 aug 2018, 22:22

voodoo1 schreef:
12 aug 2018, 18:41
Werkelijk 3 prachtige Chinese vrouwen.
Zijn het jongere dames in de categorie tussen 20 a 30 jaar? Of + 30?
En slank?

Ik heb ook wel interesse om hier eens te passeren

voodoo1

Bericht door voodoo1 » 13 aug 2018, 12:24

20 tot 30 Jr en allen alank

guy6

Re: Mary (Haus Butterfly)

Bericht door guy6 » 26 sep 2018, 17:24

Janneman schreef:
10 apr 2018, 21:36
Wordt er in de huis nog zc gedaan dat iemand van jullie kan bevestigen?
Jazeker, maar ze doen het niet allemaal. Ook goed om weten is dat er meer dames zijn dan vermeld op de web site, ik weet niet waarom.

Ik was er gisteren. De deur werd opengedaan door een kleine, slanke dame. Volgens de web site zouden Lisa, Mimi en Luna aanwezig zijn en ik dacht eerst dat het Mimi was, maar ze heette Anna. Ik kreeg te horen dat Mimi was gaan shoppen en dat ze allicht pas binnen twee of drie uur terug zou zijn. Er was ook nog een andere dame, die Lala zou blijken te heten, en een wat minder knap gelaat had. Ik koos dus voor Anna. Ik vroeg naar nzc, ze zei evenwel dat ze alleen pzc doet, maar Lala doet wel nzc. Dus dan maar met Lala, een uur aan 130 € + 50 € extra voor nzc. Ik kreeg eerst een massage, die leuk was maar het was geen professionele chinese massage. Dan begon ze mijn ballen te kietelen, ik kwam recht, we gaven mekaar een kusje, dan ging haar hoofd naar omlaag en ze pijpte me. Nadat mijn lul erg stijf stond vroeg ik "ficken?" en we begonnen eraan. Het was echt super. Ik dacht bij mezelf, het is niet gewoon neuken, die chinese schatjes geven echt liefde, hoe spelen ze dat toch klaar ? Op een zeker moment kwam Lala klaar, ik zag haar gelaat verkrampen en hoorde haar "Oh, my God" prevelen. Uiteindelijk, nadat ik gedouched en aangekleed was, gaven we mekaar aan de deur nog een afscheidsknuffel.

Plaats reactie

Terug naar “Clubs/bordelen”