Diverse Dames - (Haus butterfly) Wüstenhöferstraße 213 Essen

ShortNick

Re: Diverse Dames - (Haus butterfly) Wüstenhöferstraße 213 Essen

Bericht door ShortNick » 28 mar 2019, 19:28

Ben van de week waarschijnlijk in de buurt en dan ga ik even langs. Ik heb nog nooit een chineesje kunnen scoren tijdens mijn vroegere wandeltochten.
Begrijp ik goed dat je van te voren gewoon om AO kan vragen, omdat niet alle dames dit aanbieden?

guy6

Bericht door guy6 » 28 mar 2019, 19:41

Mijn ervaring is dat niet alle dames nzc aanbieden, maar ge kunt zonder problemen aan wie u binnenlaat vragen, men zal u zeggen welke van de aanwezige dames wel nzc doen.

Cerato

Bericht door Cerato » 29 mar 2019, 09:55

Zo is het: indien er meerdere damess aanwezig zijn komen zij zich allen voorstellen in de ontvangstruimte.
Aan de dame die voorstelrondje doet kan je gewoon vragen welke van de dames alles ohne doen.
Een enkele dame doet het niet, de meesten wel dus effe vragen.

ShortNick

Bericht door ShortNick » 07 apr 2019, 21:56

"Doekjes"

Voor de deur staand vraag je je af of je goed bent; ik dacht namelijk dat ik het flatgebouw zou in moeten om vervolgens bij een flatje te moeten aanbellen, maar er staat duidelijk 213 bij de deurbel in een doorlopende passage dus vooruit maar. De deur wordt geopend door Sumi. Ik stap binnen en sta gelijk in de, laten we het de woonkamer noemen. Rondom de woonkamer zijn kamertjes en ik meen een keuken te zien als ik door zou lopen. Er schieten 2 andere dames uit andere hoeken te voorschijn. Een ervan is Chanel, van de ander versta ik de naam niet, maar ik vermoed dat het Luna was. Er is geen mama-san.
Op basis van de website (http://www.haus-butterfly.de/) had ik mijn pijlen gericht op Chanel of Linda. Sumi staat niet op de website, maar is wel vermeld bij https://www.6profis.de/private-models/e ... star/#team. Op basis van die website denk ik dat de derde vrouw Luna was vanwege haar lengte. Linda meet volgens haar profiel ongeveer 160cm. 6profis is dus meer up-to-date dan Haus Butterfly (dat je 't maar even weet).

In een opwelling vraag ik naar twee dames tegelijkertijd. Kein problem, welche? Nou Chanel dus en als tweede kies ik de deuropener. Ik word naar een kamertje geleid. Daar wordt gevraagd wat ik wil en hoelang. Ik wil een uur wat 200 kost (iets wat ik al wist) en wat ik wil is AO. Ook dat is kein problem, aber funfzig extra. Als een goede Nederlander probeer ik het even... "dus 250 totaal?". Nein, funfzig extra zweimal.
De dames verdwijnen en laten me achter. Euh, watte? Binnen 5min. zijn ze terug en kijken wat verbaasd als ze zien dat ik nog in kledij ben. Aus, aus und douchen! Oh, tja weet ik veel, ik speel even een domme Nederlander. Ik krijg een klein handdoekje aangereikt en wordt (lekker anoniem, NOT) door de woonkamer naar de douche gebracht. Even snel afspoelen en hop hop terug naar de kamer. En daar begint een heel ritueel. Met babydoekjes, heel veel babydoekjes. :o

Ik zet Sumi aan de slag met blaaswerk, waarbij ze begint door hem schoon te maken (ik kom net uit de douche!). Chanel vangt aan met wat tongactie en is echt alleen de tong, echt zoenen is er niet bij. Zonder aanwijzing geeft ze m'n tepels wat aandacht en wat later biedt ze haar tepels aan die als kleine raketjes op haar stevige borsten staan. Ondertussen gaat Sumi door als een Ja-knikker. Ik laat ze wisselen en er moet een babydoekje aan te pas komen om kleine Nick schoon te maken? Sumi gaat ook tongen, maar dat is minder fijn. Ze heeft een stevige tong en het lijkt wel of ze met de mijne wil vechten. Haar tieten zijn minder stevig, maar zeker niet slap en ook voorzien van stevige spenen waar lekker aan gezogen kan worden. Even later komt ze wat verder omhoog en biedt ze haar kutje aan. Ik heb daar niet zo'n zin in en ik geef aan dat ik wil neuken. Chanel houdt op met de orale verwennerij en Sumi zakt weer naar beneden om mijn pik te binnen te laten. Maar niet voor dat er een doekje overheen is gegaan. Ik kom soepeltjes naar binnen en ze begint lekker op en neer te rijden. Ondertussen is Chanel weer in mijn blikveld voor ondersteunende strelingen en ik begin een zwak voor haar te krijgen. :roll:

Na een tijdje wisselen (doekje) en ik kan Chanels heiligdom betreden. Ik dirigeer Sumi naar mijn tepels om ze te verwennen. Ik merk wat weerstand, maar ze doet het wel (nadat ze zijn schoongemaakt met een doekje). Zo wissel ik beide dames af en nemen we de halve Kamasutra door, waarbij we ons niet beperken tot het bed. De bank die in de kamer staat, wordt ook gebruikt. Beiden werken volledig mee en er wordt niet gemord. Drie kwartier later, en vele doekjes verder geef ik aan even rust nodig te hebben. Ik lig op bed en mijn pik wordt met twee handen verwend. Al snel hou ik het niet meer en spuit ik mijn lading over mijn buik. Het is een tijd geleden dat ik zoveel kwijtraakte.

Met een klein kusje (de lippen worden stijf op elkaar gehouden) nemen we afscheid en ik stap de passage weer in.

profielen van de dames:
1. De foto's geven een goed beeld.
2. Nicht rasiert, dit klopt niet met mijn verwachting. Beide hebben een toefje op de heuvel, maar de schaamlippen zijn haarloos. In goed Duits heet dat Teilrasiert.

China is aan mijn kerfstok toegevoegd en het smaakt naar meer. De kosten zijn wel wat aan de hoge kant, maar zo af en toe kan ik dat wel opbrengen.
Volgende keer zal ik graag weer met Chanel kameren, zij heeft echt een snaartje geraakt bij mij. Sumi zal ik niet niet direct weer kiezen, hoewel dat geen reflectie is op haar dienstverlening. Ik heb gewoon geen klik met haar. Dan eerder Chanel alleen of met een andere dame erbij. Waarom 1x180 uitgeven als je voor 2x150 met twee dames aan de slag kan? :mrgreen:

rob1three5

Bericht door rob1three5 » 07 apr 2019, 22:42

Nog een keer, ondanks die doekjes?
Mooi verhaal man, thanks!
Fuck yeah!

ShortNick

Bericht door ShortNick » 08 apr 2019, 19:55

Die moet ik maar voor lief nemen. Ik hoop dat bij een solo avontuur er geen doekjes nodig zijn.

Ik ben trouwens een bedankje vergeten aan het adres van guy6 en Cerato voor het beantwoorden van mijn vraag.
Dus alsnog bij deze: Merci, mannen.

Plaats reactie

Terug naar “Clubs/bordelen”