Sonnborner Strasse 164b / Jo-Jo - Wuppertal

Plaats reactie
Jajoh

Sonnborner Strasse 164b / Jo-Jo - Wuppertal

Bericht door Jajoh » 16 sep 2018, 16:58

Was weer eens in de buurt van Wuppertal en had zin in een "massage met extra's".

Had op dit forum al eens eerder gelezen dat er wat mogelijk was bij Sonnborner Strasse164b dus daarheen gereden. Aangebeld bij Massage (bovenste bel) en gewacht tot de deur openging. Toen ik op de 2e verdieping aankwam ging er gelijk een deur open en werd ik naar binnen "gelokt" door een niet onaardig uitziend Chinees vrouwtje die zich voorstelde als Jo-Jo (zo klonk het althans). Ze ging me voor naar een vrij donkere kamer en vroeg of ik voor een massage kwam (ja, duh).

Gevraagd naar de mogelijkheden en gekozen voor een uurtje massage met seks (uiteraard zonder condoom) voor 140 euro. Ze nam het geld in ontvangst, bracht het weg en kwam naakt terug. Ze begon meteen te zoenen (met tong) en pakte m'n lul beet. Na een poosje draaide ik haar om en nam haar staand van achteren. Toen ik klaarkwam sprong ze niet gelijk weg maar liet me nog een poosje m'n gang gaan totdat ik m'n zaad langs haar benen naar beneden zag lopen.

Schoongemaakt en op bed gaan liggen voor een massage; was zowaar nog een behoorlijke massage. Toen ik m'n lul weer voelde groeien haar op d'r rug gelegd en in missio m'n gang gegaan. Doordat ik nooit zo gauw 2 maal achter elkaar klaar kan komen duurde het een behoorlijke poos voor ik weer klaarkwam. Weer gauw even alles schoongemaakt en ook de voorkant grondig laten masseren. En warempel begon er weer wat te groeien, dus begon ze dit keer te pijpen. Doordat ze hierbij echter behoorlijke nepgeluiden begon te maken lukte het mij niet om voor een derde keer klaar te komen, dus na een minuut of 10 aangegeven dat het niet meer zou gaan lukken.

Gedoucht, aangekleed en na ongeveer een uur en een kwartier stond ik weer buiten met een lege zak.
Laatst gewijzigd door CWP op 16 sep 2018, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

Plaats reactie

Terug naar “Massage salons”