Ervaringen: Parenclub PartyPlayers - Lelystad

Plaats reactie
rob1three5

Ervaringen: Parenclub PartyPlayers - Lelystad

Bericht door rob1three5 » 18 sep 2018, 10:22

Afgelopen zaterdag met m'n vriendin naar de SDC Back to Basic party in Partyplayers geweest. We zijn al jaren swingers maar ik een beetje meer dan zij. En ik zoek natuurlijk nzc, zij wil alleen met condoom alhoewel we het wel eens zonder hebben gedaan met stellen die ze vertrouw. Hmmm.

OK, was mooi prijs dit keer. Wij liepen de dark room uit en net op dat moment ging een leuk stel naar binnen. Dus ik trek m'n vriendin mee terug naar binnen want er leek oogcontact met dat stel te zijn.

Eerst een beetje naast ze staan, beetje kletsen waarop ik m'n hand op haar billen legde en langzaam tussen haar benen streek. Die deed ze vervolgens wat uit elkaar waarop ik haar nauwe en al natte kutje kon beroeren. M'n vriendin was al met die vent bezig dus dat ging goed. Ik knielde en terwijl ze stond begon ik haar te beffen. Het kutsap liep al over m'n kin, heerlijk.

Vervolgens met z'n vieren naar het grote bed achterin gegaan en liggen, ze pijpte me wat, wat ze niet heel goed deed dus kroop ik op haar en begon haar te zoenen en ondertussen haar kutje en sterretje te masseren. Mijn pik was ondertussen superhard en ze greep hem vast en wreef hem over haar kutje. Vervolgens probeerde ze hem naar binnen te duwen, zc dus. Dat liet ik mij niet twee keer zeggen dus duwde ik hem hard naar binnen maar zo dat mijn vriendin het niet zag.

De vent waar zij mee bezig was pakte vervolgens een condoom en begon mijn vriendin te neuken, die mij vroeg of ik ook niet wilde. En ze gaf me een condoom om aan de gang te gaan. Terwijl mijn pik nog diep verstopt zat en ik me in moest houden om niet al klaar te komen, zo geil! Die meid waarmee ik lag duwde het condoom aan de kant en zei in m'n oor dat ik haar hard moest neuken en volspuiten. Al met al bijna een uur lopen beffen, neuken, beffen en op het laatste moment haar kutje volgespoten.

Zo hebben we allemaal onze voorkeuren en zo nu en dan een mazzeltje!
Laatst gewijzigd door CWP op 18 sep 2018, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Fuck yeah!

lekker ding

Re: Ervaringen: Parenclub PartyPlayers - Lelystad

Bericht door lekker ding » 18 sep 2018, 11:49

Heerlijk verhaal. Helaas zal ik mijn partner nooit zover krijgen :roll:
De e is van eikel een keiharde kwast, de F het flamousje waar hij graag in past. ;)

bareboy

Bericht door bareboy » 18 sep 2018, 14:10

Bareboy and his beautiful wife are members of SDC for many years.
I have behaved just like this because sometimes my wife wants condom for a total stranger.
But Bareboy usually is successful without.
SDC nights in clubs are very busy with lots of active horny couples .
Bareboy

rob1three5

Bericht door rob1three5 » 01 jan 2019, 17:17

Gaat er iemand morgen, 2 januari, naar de mega gangbang? Dames?
Fuck yeah!

Plaats reactie

Terug naar “parenclubs”