Kirmesplatz - Essen

Plaats reactie
guy6

Kirmesplatz - Essen

Bericht door guy6 » 26 sep 2018, 17:53

De gemeente Essen heeft een initiatief genomen om de tippelprostitutie te laten gebeuren met minder gevaar voor de dames en minder overlast voor de omgeving. Er is een parking, auto's kunnen er in één richting rondrijden. Er zijn parkeerplaatsen, ge kunt u laten bedienen in de auto, de dvp meenenen (als die dat durft) en er zijn ook dvp's die een trailer hebben (handig voor de "voetganger"). Het gaat uiteraard om dvp's van de laagste plank. Ge kunt de Kirmesplatz vinden op Google maps en er zijn filmpjes op YouTube.

Ik ging eens kijken uit nieuwsgierigheid. De meeste dames varieren qua uiterlijk van niet aantrekkelijk tot ronduit lelijk. Ik zag er één met kort zwart krulhaar en een spleet tussen haar tanden (zoals het vriendinnetje van Garfield :) ) maar niet echt lelijk. Ze zou blijken Maria te heten en uit Bulgarije te komen. Ik kreeg ineens goesting, ik vroeg haar of ze aan kussen en nzc doet en ze nee, maar toen ik al wegwandelde riep ze me terug en zei dat ze het wel doet, maar dan moest ik wel gaan voor een vol halfuur, aan 50 €. We gingen naar een trailer. Alles bij elkaar viel de ervaring wel mee, ze was lief en gewillig, alleen dat ik niet te lang met mijn volle gewicht op haar mocht liggen. Een minpunt was wel dat er geen lavabo is en dat ik mijn lul na de daad moest schoonmaken met vochtige doekjes. Ze zei nog dat ik aardig ben maar dat ze dikwijls te maken krijgt met slechte mannen dat ze "kaput" is.
Laatst gewijzigd door CWP op 26 sep 2018, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Terug naar “Ramen/tippelen”