Kirmesplatz - Essen

Robbie

Re: Kirmesplatz - Essen

Bericht door Robbie » 22 jan 2020, 19:12

Ik kom net terug van de kirmesplatz. Het Shell tankstation voorbijgelopen op de Gladbeckerstrasse en dan linksaf geslagen. Een open plaats waar auto's voorbij rijden en waar een 10-tal caravans (genummerd) staan en op bepaalde plekken wat dames. Ik werd al gelijk aangesproken door een dame toen ik richting de caravans liep maar ik was op zoek naar Bulgaarse Ilayda en toen ik langs de caravans liep bijna op het eind bij caravannummer 2 stond ze daar.

Ik sprak haar aan en vroeg of ze nog terug zou keren naar de Gr#berg maar ik kreeg geen antwoord en ze was kortaf. Ik kon sex met haar hebben voor 30€ maar wel veilig met condoom. Uiteraard wilde ik zonder net als daar maar dat wilde ze niet. Ook voor meer geld deed ze het niet. Wellicht heeft het te maken met het feit dat ze zich ter plekke niet kan verschonen (douchen) waardoor ze onze service niet wil/kan leveren.

Snel weer vertrokken naar station Essen Altenessen om mijn trein naar Arnhem centraal te halen om zo niet nog een uur te hoeven wachten.

sexythai26

Bericht door sexythai26 » 23 jan 2020, 20:37

Kun je misschien beschrijven welk aanbod er was qua dames?
Essen is niet bepaald om de hoek voor me maar ben wel benieuwd
Alvast bedankt! :)
8-) Liever blut in de kist, dan een nauw kutje gemist 8-)

Robbie

Bericht door Robbie » 24 jan 2020, 10:50

Nou zoveel meiden zag ik niet en sommigen waren op het moment dat ik er was bezet of niet aanwezig maar ik was zo gefixeerd op het zoeken naar Ilayda dat ik geen oog had voor andere dames.

JoeyCoco

Bericht door JoeyCoco » 24 jan 2020, 17:57

Ik kom regelmatig in die buurt en rij dan even over de Kirmesplatz. Veel RumBul en wat Duitse.
Nog nooit nzc gehad daar, alleen pijpen zonder.

Plaats reactie

Terug naar “Ramen/tippelen”