Morticia6180 (vh Cindy) - Henegouwen

Plaats reactie
Barth

Morticia6180 (vh Cindy) - Henegouwen

Bericht door Barth » 20 mar 2019, 18:08

Ik had nog even wat tijd te verdoen toen ik een afspraak in Charleroi had.
Even gezocht op QR wat er in de buurt te vogelen was en op Cindy te Courcelles uitgekomen.
https://www.quartier-rouge.be/prive/fem ... y1003.html
Ze had lage prijsjes en adverteerd zonder condoom.
Afspraak per sms was zo gemaakt, ik kon meteen langskomen. Ze vroeg me wel of ik blank was.

Daar aangekomen nog een sms moeten sturen om de deur te openen want er zat een rolluik voor en kon geen bel detecteren.
Toen ze opendeed verschoot ik wel, stevig wat kilos bijgekomen maar besloot haar toch een kans te geven. Ze lijkt dus niet meer op de fotos zoals ze op QR staan, haar leeftijd van 30j zou kunnen kloppen.
Praten deed ze niet veel, moest me uitkleden en ze zou mn 50€ even wegleggen.
Op bed begon ze meteen zonder condoom te pijpen, zelfs geen wasje vooraf :shock:
Pijpen deed ze lekker en moest zelf aangeven om te neuken. Na haar wat te laten zuigen gevraag om te neuken. On top zou ze niet doen, enkel doggy en missio.
Haar eerst in doggy genomen, over een condoom werd geen woord gezegd. Afgemaakt in missio en mn lading in haar achter gelaten.
Moest zelf vragen om me te kunnen opfrissen. Ik kreeg eerst een rolletje wc papier, maar vroeg toch maar om naar de lavabo te mogen gaan.
Ik was nog niet aangekleed en ze was al aan het bellen. Met haar man zoals ik kon verstaan, het ging over de keuze van het avondeten en dat ze hem graag zag.

Goed voor een snelle cum dump, maar ik ga er toch niet meer heen. Veel te dik naar mn zin en ze mag ook eens met de swiffer rondgaan. Ook een wat marginale setting, ze heeft duidelijk de centen nodig. Voor de liefhebbers van dit alles pen ik het hier toch maar even neer...
Laatst gewijzigd door CWP op 25 mei 2019, 23:26, 2 keer totaal gewijzigd.

fatfab1979

Re: Cindy - Courcelles

Bericht door fatfab1979 » 21 mar 2019, 07:46

Ik heb ze ook al bezocht in het verleden en is inderdaad een marginaal geval. Voor mij ook niet meer.

Barth

Re: Cindy - Courcelles

Bericht door Barth » 25 mei 2019, 22:43

Er werd me gevraagd om het tel nr door te geven omdat de adv niet meer online staat. Eenvoudig zouken op QR en op gemeente kan je snel haar nieuwe adv terug vinden
https://www.quartier-rouge.be/prive/fem ... a6180.html

Plaats reactie

Terug naar “Prive ontvangst”