Düsseldorf - Münsterstrasse 67

Plaats reactie
alphasierra

Düsseldorf - Münsterstrasse 67

Bericht door alphasierra » 25 apr 2019, 11:05

Onlangs deze massagesalon bezocht, via een Duits AO-forum al begrepen dat hier een en ander mogelijk is.
Ze hebben een website http://www.lisha-massage.de waar je telefoonnummer enz. kunt vinden.

Ik werd ontvangen door een echt bejaarde dame (60+ schat ik) die begon met 80 voor halbe Stunde massage, blasen und ficken. Gezegd dat ik nog even zou nadenken maar daar ging een ander deurtje open en verscheen een chinese dame van rond de 40 die zich voorstelde als Yasmin en er best aardig uitzag. Ik moest eerst een douche nemen (eigenlijk best een goede gewoonte, Sauberkeit über Alles!). Yasmin begon met een 10 minuten B2B gevolgd door zo'n 5 minuutjes PZC, best lekker. Daarna pakte ze een condoom maar ik zei nee, hoeft niet, waarop ze heel verschrikt keek en zei dat dat niet mocht. Uiteindelijk ingestemd met 30 Aufpreis. Volgens het eerder genoemde forum zou 20 ook goed moeten zijn maar het enige effect van de nieuwe wet is natuurlijk dat de prijzen omhoog zijn gegaan ;-) Verder was ik best geil geworden en had geen zin in verder onderhandelen dus huppekee, 30 euries erbij en lekker 10 minuutjes NZC met flinke donatie waar ze geen probleem van maakte. Nog 5 minuutjes nawrijven en daarna weer samen richting badkamer.

Dus, best een fijn en schoon adresje erbij voor wie houdt van China puur natuur en geen zin heeft om 150 neer te tellen bij Butterfly.
Sex zoals God het bedoeld heeft

Plaats reactie

Terug naar “Massage salons”