Lisa - Walzenstrasse 6 Duisburg

Plaats reactie
Hein

Lisa - Walzenstrasse 6 Duisburg

Bericht door Hein » 03 mei 2019, 01:12

Vanavond eerst door de vulkanstrasse gelopen kon het eigenlijk niet echt vinden daar na geleden te hebben over de chineesjes verderop daar heen gelopen er staat met verf op de muur groot 6 daar naar binnen gelijk bij binnenkomst eerste deur rechts aangebeld een chineese vrouw, deed open en vroeg wat ik wilde zei alles zonder ze zei 80 euro dacht nou dat is meer als me voorgangers maar dacht prima.
Toen kwam er opeens een jonge meid aan daar ging het mee gebeuren eerst ook gedoucht toen naar de kamer uitgebreid tongen knuffelen langzaam naar beneden en heerlijk gepiipt dat ging best lang door toen zelf haar op haar rug gelegd en lekker eingelocht zoals de Duitsers zeggen ging eerst niet vanzelf maar naar mate ze natter werd ging het beter na een tijdje haar volgespoten en nog even blijven liggen weer gedoucht en wilde me aankleden maar ze zei message dacht prima,maar dat is toch niet zo goed bevallen leek wel of er een bulldozer over me heen ging wat was dat stevig
Maar al met al een prima date voor herhaling vatbaar.
Daarna nog een bare ervaring in de charlottestrasse maar dat schrijf ik morgen in dat forum.

Robbie

Re: Lu Cy - Walzenstrasse 6 Duisburg

Bericht door Robbie » 03 mei 2019, 12:39

@Hein

Zal vast om Lissa gaan :D

alphasierra

Bericht door alphasierra » 05 jun 2019, 12:09

Ben er afgelopen maandag ook geweest, er was een nieuwe (? nou ja wat is nieuw in dit vak) dame die zich voorstelde als Lucy. Ook ik heb voor 60 euro heerlijk genoten, ze had wel een strakke poes waardoor ik naar mijn zin wat te snel klaarkwam, al na 10 minuutjes denk ik. Mocht rustig nog even in haar blijven, lekker “auskucheln” terwijl ze met haar nagels over mijn rug kriebelde. Na een paar minuutjes pakte ze 2 tissues, éentje voor haarzelf en eentje voor mij. Ze ging op haar hurken zitten om haar poes af te vegen en ik ging op mijn buik liggen voor een afsluitende massage. Echt een aanrader!
Sex zoals God het bedoeld heeft

elvenas

Bericht door elvenas » 16 jun 2019, 02:26

Gisteren ook bij LuCy geweest en het was erg goed. Toen ik binnen kwam stond Lisa al klaar in een mooi witte strakke jurkje te wachten. Zoals eerder gezegd, mss niet de mooiste maar wel lekker, prachtige zijdezachte huid. Lucy vroeg hoe lang ik wilde blijven, en voor 30min moest ik 60e afrekenen, het feest met Lisa kon beginnen.

Met wat chinees/gebarentaal had ik eindelijk door dat ik naar de douche moest waar ik lekker door haar werd gewassen en elvenas werd meteen lekker gemasseerd, terwijl ik haar lekker kon vingeren. Afdrogen en naar de kamer dus. Eerst heb ik haar op de rand van t bed laten zitten om mij staande te laten pijpen, beetje deepthroat waarna we verder naar 69 zijn gegaan. Beffend en vingerend voelde ik dat heerlijk slijmerig vocht t signal geven dat het tijd was om erin te gaan maar toen heb ik haar op de rug gelegd, en na 2/3 min vingeren/beffen explodeerde ze in een mega orgasme. Al haar lichaam begon te trillen en op dat moment ging elvenas binnen inspecteren, mss niet de nauwste/strakste maar wel heerlijk nat. Op een gegeven moment moest ik mijn lach inhouden want ze kon niet stoppen met trillen en ik ging verder diep stoten: "please more" zei ze een paar keer :D. na ogv 15min heftige actie, besloot ik om haar weer te beffen maar toen voelde ik met mijn vinger dat haar sterretje hel relaxed was, dus eerst een duim een daarna de andere naar binnen om ruimte te maken. Toen ik de tip erin duwde schrok ze wel een beetje en zei ze "no no" dus na een paar diepe stoten toch verder vaginaal gegaan. De tijd was bijna om , een paar minuutjes cowgirl en uiteindelijk doggy heel langzaam en diep haar volgespoten. Ze ging idd op haar hurken zitten om haar poes af te vegen en daarna weer douchen. Aankleden, heerlijke zoen en naar uus dus na meer dan 45min binnen zijn geweest.

Robbie

Bericht door Robbie » 21 jul 2019, 21:01

Vanmiddag ook bij Lisa geweest. De eerste keer was met Lucy maar toen ik Lisa voor me zag staan in een uitdagende witte jurk was ik gelijk enthousiast. Lucy is slanker en Lisa wat voller en daar werd ik blij van. Eerst samen uitgebreid gedouched en daarna in de kamer heeft ze me goed afgelebberd. Innig zoenen en mijn lichaam verkennend. Ze ging er echt voor en leek er zin in te hebben. Ze heeft me staand lekker gepijpt en haar tong gebruikt ze ook goed. Het was gewoon geil om te zien hoe ze mijn pik verwende. Ook met haar tong over mijn lichaam en vervolgens moest ik wat glijmiddel pakken toen ze tegenover mij op bed zat met het gezicht naar me toe. Haar lichaam hield ze naar achter gebogen en ik keek recht in haar poes. Ik deed wat glijmiddel op haar poes en wat op mijn pik. Ze schoof een beetje over me heen en vervolgens kwam ze bovenop me zitten. Lekker hoor maar door het glijmiddel en dat ze wat ruimer aanvoelde als Lucy voelde het niet echt strak. Daardoor geen probleem om het klaarkomen uit stellen. Vervolgens ging ze op haar rug en heb ik haar flink liggen stoten. Ondanks het feit dat Lisa mijn 3e dame was kon ik makkelijk klaarkomen maar daarna ging ik gewoon door met neuken want zo lekker vond ik haar. Tijdens de sex maakt ze ook geile geluidjes. Na de sex opnieuw samen gedouched waarbij ze me grondig heeft gewassen. Ze vond mijn lichaam aantrekkelijk merkte ik en mijn tattoo kon ze ook waarderen.

Resumerend: Lisa vind ik aantrekkelijk, mooier dan Lucy. Het pijpen deed ze uitstekend met de nodige variatie en de sex was ook opwindend. Na afloop gaf ze me nog wat snoepjes en bood ze me zelfs wat te drinken aan. Een volle zoen op haar mond bij afscheid en een duim omhoog opstekend naar de uitbaatster om mijn tevredenheid te tonen. Zeker voor herhaling vatbaar.

CWP
Moderator

Re: Lisa - Walzenstrasse 6 Duisburg

Bericht door CWP » 21 jul 2019, 21:49

Waarom in een Topic over Lu Cy over Lisa beginnen??? De boel maar geplitst, de volgde keer delete ik ze.
1 dame per topic heren

Plaats reactie

Terug naar “Prive ontvangst”