Lu Cy - Walzenstrasse 6 Duisburg

Alicio

Heerlijke sex

Bericht door Alicio » 13 mar 2020, 16:40

Wow .. Lucy is een heerlijke ervaring geweest. Ik ben al twee keer eerder op dit adresje geweest en toen het met Alice gedaan. Ik zal voor haar een ander topic aanmaken. Ik kwam rond 1850 uur aan en na binnenkomst werd ik rechtsaf geleid naar de kamer van Lucy. Omdat ik haar nog niet eerder had ontmoet was het me nog niet duidelijk of de dame in de kamer ook Lucy was. Ze was nog snel wat spullen aan het opruimen, vroeg me wat ik wilde drinken, en liet bronwater met bubbels brengen. Ik ging me vast uitkleden en zij was in de tussentijd bezig ook zich uit te kleden, en vervolgens andere lingerie aan te trekken. Toen was ze er klaar voor, liep op af en gaf een heerlijke tongzoen. Dirigeerde me naar het bed, en get feestje ging toen echt los .. wow .. wat een passie en overgave heeft die meid! Qua uiterlijk en uitstraling ziet ze er niet erg spannend uit, draagt geen typische hoerige kleding, maar goed kan niet alles hebben .. De sex begint met uitgebreide pijp en deep throat sessie afgewisseld met rimbeurten waarbij de tong er diep in kan gaan. Vervolgens wilde ik haar kutje ook uitlikken, en zijn we in standje 69 doorgegaan. Af en toe stak ik mijn vinger diep in haar kontgat .. ik hoorde haar extra kreunen .. ze genoot echt van de sex .. op een gegeven moment wilde ik haar kutje van binnen voelen en draaide haar om .. kutje voelde lekker .. strak genoeg .. met veel gevoel masserde ze mijn lul met haar grotje .. uiteindelijk kwam ik heerlijk klaar in d'r kinderkamer. Na even uitrusten kwam er een uitgebreide massage, waarbij ze constant me zat te teasen door af en toe m'n lul en ballen te strelen of beetje te kietelen .. uur kost eur120 .. was heerlijk .. voor herhaling vatbaar 🙂

Plaats reactie

Terug naar “Prive ontvangst”