Lola - Luik

Plaats reactie
rossigp

Lola - Luik

Bericht door rossigp » 24 mei 2019, 19:54

Ik had al eerder een post gemaakt over deze dame (franstalig), maar had toen haar advertentie weggehaald omdat ze een vriend heeft. Ze heeft me nog een keer ontvangen omdat ik het spijtig vond dat ze niet meer zou ontvangen. Wederom stomende sex gehad en weer nergens een condoom te bespeuren. Behandel haar met respect en je krijgt veel van haar terug. Ze ontvangt in de week van maandagnammidag tot donderdag, maar s' avonds of s'nachts doet ze het niet.
Ik heb haar gevraagd of ze geen spijt had dat de advertentie weg was en zei me ja, maar deed dit om problemen met haar huidige vriend te vermijden. Ze heeft al een aantal vaste klanten en doet hiermee lekker verder. Heb haar gevraagd of ik haar nummer aan andere mensen mocht geven en zei me zonder aarzelen ja. Ze neukt graag zonder condoom en wordt graag volgespoten. Ze wil ten volle genieten nu ze nog kan. Hieronder zet ik nog eens mijn eerste post met fotos van haar. Al wie dat graag eens met haar wil afspreken kan me bereiken via pm, dan geef ik het nummer door. Ik doe dit zo omdat ik niet wil dat ze platgebeld wordt, want dan verandert ze van nummer heeft ze me verteld. Zeker niet vragen om zonder te doen, gewoon haar een beetje opgeilen en dan kan je je pik er zomaar in laten glijden. Ze vraagt 60/half uur en 100/uur. Aan anaal doet ze niet.

Deze dame onlangs bezocht. Ze heeft haar borsten laten verkleinen, maar wat een hete dame is me dit. Niet gesproken om zonder condoom te doen. Na kussen, strelen, pijpen en beffen, stond ze lekker nat en ik zeer geil. Ze ging onder me liggen en stak mijn blanke sabel zo in haar kutje. Nergens condooms te bespeuren.
Lekkere sex gehad, is net of je je vriendin neukt.zalig!
Maar toen zij haar orgasme kreeg was ik eraan voor de moeite.haar kutspieren trokken zo samen, was net alsof mijn pik leeggezogen werd.
Hier kom ik zeker terug!

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door CWP op 24 mei 2019, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.

rossigp

Re: Lola - Luik

Bericht door rossigp » 09 jun 2019, 11:12

Snapte niet waarom haar laatste advertentie hier verwijderd was, dus heb hem opnieuw erop gezet.
Deze dame heeft niet liever dan volgespoten te worden :lol: maar spreekt enkel frans.

Ik heb ze eens 3 keer na elkaar volgespoten op 3uur tijd. Ze begon telkens opnieuw aan mijn lul te trekken of met haar poesje over mijn been te schuren als ze zin had.

Zijn er hier nog andere medewandelaars langsgeweest ondertussen?

CWP
Moderator

Bericht door CWP » 09 jun 2019, 11:27

Snap je misschien dat we een recensie forum zijn en ik niet zit te wachten op niets zeggende postings? zet gewoon je verhaal neer incl linkje, en klaar, https://www.quartier-rouge.be/prive/fem ... trine.html

Niet bezig blijven nu, heb er zachtjes aan 10 gedeleted, begin te vermoeden dat er andere belangen spelen.

met2

Bericht door met2 » 09 jun 2019, 16:21

Hoeveel vraag ze voor een date

https://www.quartier-rouge.be/profil/lola-836/

rossigp

Bericht door rossigp » 09 jun 2019, 16:32

Ze vraagt 60 voor half uur en 100 voor een uur. Maar niets vragen om zonder te doen via de telefoon zoniet vraagt ze 50 meer. Gewoon afspreken, afrekenen en in't heetst van de strijd je pik er gewoon insteken. Er zijn trouwens nergens condooms te bespeuren :mrgreen:

manitou666

Bericht door manitou666 » 10 jun 2019, 16:09

ik had er vandaag een afspraak mee gemaakt
paar dagen op voorhand een bepaald uur afgesproken
tot deze morgen, ze kon niet om dat uur , pas een viertal uur later, iets later was het twee uur later
kortom het is niet gelukt om ermee af te spreken , ik ga een van de weken nog eens een poging wagen maar tot nu toe is ze dus kwestie afspraken maken niet echt consiquent

Bas

Bericht door Bas » 17 jun 2019, 16:26

Heb het 2x geprobeerd met beperkt frans via sms en dat leek aardig te lukken, maar tot afspreken met gegevens kwam het niet helaas. Ineens hoorde ik niks meer. Ik begrijp niet dat ze geen beetje engels of nederlands kan. Menig dvp uit verre landen doen meer hun best en zijn nog te volgen met belabbert engels. Adv. zijn weg zag ik net.
Laatst gewijzigd door Bas op 17 jun 2019, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.

rossigp

Bericht door rossigp » 17 jun 2019, 18:26

Bij mij was het heel simpel.
'Bonjour,tu fecois toujours? Si oui,quels sont tes tarifs?'

Ze zal snel antwoord geven.

Dan geef je de dag en uur op dat je wil langskomen.

'Ca va pour le ... à ... h pour 30min/1heure?'

Als ze bevestigd, dan gewoon nog haar adres vragen.

'Tu sais déjà me donner l'adresse stp?'

En meer hoef je niet te doen.

Ik ga haar nu woensdagvoormiddag neuken en weer goed volspuiten. Zal erna terug iets posten. Misschien foto van haar volgespoten kut

Haar nummer is 0492785020 want zie dat haar ad. verdwenen is maar ze ontvangt nog steeds

Bas

Bericht door Bas » 17 jun 2019, 19:22

Dank je, zal ik volgende week proberen. Lijkt me een leuke meid. Als ze me eenmaal kent, komen we er wel uit met mijn beperkte frans.

rossigp

Bericht door rossigp » 20 jul 2019, 08:06

Ze is terug online. Hier een werkende link want vorige werken niet meer
https://www.quartier-rouge.be/recherche ... frm-filter

Afbeelding
Laatst gewijzigd door CWP op 20 jul 2019, 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Terug naar “Prive ontvangst”