Shu Xin Tang - Alpen

Plaats reactie
voodoo1

Shu Xin Tang - Alpen

Bericht door voodoo1 » 02 jun 2019, 10:47

Vrijdag deze salon eens bezocht.
Ligt op een industrieterreintje daar. Keurige ontvangst en er werd direct gevraagd of ik volledige service wilde of alleen massage. Uiteraard voor volledig gekozen

130 euro afgetikt en gekozen voor Miko
Mooie vrouw van jaar of 30

Ze begon direct met heerlijk tongzoenen en teasen om daarna heerlijk mij te pijpen waarbij zoals bij bijna alle Chinesen je ballen ook niet worden vergeten.
Ondertussen mocht ik bij haar overal aanzitten

Daarna heerlijke massage , inclusief body to body en ook prostaatmassage waarbij ze mij ook heerlijk rimde

Daarna klom ze heelijk op mij, waarbij ze wel eerst proberde condoom te pakken. Toen ik echter nee schudde deed ze niet moeilijk en zakte ze heerlijk over mijn lul.
VErschillende standjes gedaan en haar heerlijk vol gespoten

Weer nieuw adresje voor mij niet te ver over de grens in de Achterhoek
Laatst gewijzigd door CWP op 02 jun 2019, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Jajoh

Re: Shu Xin Tang - Alpen

Bericht door Jajoh » 05 jun 2019, 19:41

Jeetje, voodoo1 wat ben jij een mazzelaar. Ik was daar zaterdag (had ook gehoord dat er enkele dames "katholiek" zouden zijn) maar kreeg Sasa toegewezen. Die was op geen enkele manier te overtuigen de verpakking dicht te laten...
Zal het binnenkort nog eens proberen en dan gewoon bij binnenkomst gelijk om een meid te vragen die Alles Ohne macht ;)
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

Big Spender

Bericht door Big Spender » 30 jun 2019, 22:36

Dat zou een domme vraag zijn, want dat is bij wet verboden en hun weten nooit of jij iemand van handhaving bent. Ze zullen altijd ontkennen dat ao mogelijk is. Dan kun je beter specifiek vragen naar dame Miko. Bij haar weet je dat het mogelijk is.

Jajoh

Bericht door Jajoh » 02 jul 2019, 21:41

Ben er inmiddels geweest en heb inderdaad maar even nergens naar gevraagd. Je hebt inderdaad gelijk Big Spender!

Omdat alle kamers bezet waren werd ik samen met een dame (shit, weer eens de naam vergeten volgens mij klonk het als JoJo of zoiets) achter het gordijn aan het einde van de gang geplaatst.
Ze begon me gelijk uit te kleden, kwam op schoot zitten en begon me vrij stevig te tongen. Daar begon m'n lul van te groeien en om haar te testen pakte ik m'n lul beet en bewoog die richting haar kutje. Zonder iets te vragen of zeggen liet ze zich er op zakken en begon me te neuken. Oh ja, ze maakte ook best wel wat lawaai maar inmiddels kwam uit de "behandelkamers" ook het nodige gekreun en gesteun dus dat viel niet echt op. :lol: Doorgegaan tot ik in haar klaarkwam en even provisorisch een en ander gereinigd.
Toen er een kamer vrij kwam zijn we daarheen verhuisd en heb ik me eerst even laten masseren, wat ze ook niet onaardig kon.
Om het af te ronden nog een keer bare geneukt en weer haar grotje van binnen gesausd. Toen ik me aankleedde gaf ze aan dat ze graag 20 euro extra wilde hebben voor de katholieke behandeling, dus in totaal 150 betaald. Is aan de stevige kant, maar ik had het er uiteindelijk wel voor over...
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

ShortNick

Bericht door ShortNick » 08 jul 2019, 22:43

Onderweg naar huis kan ik nog even langs bij dit massagehuis. Ik word snel binnengelaten. De jonge mamasan (neem ik aan) praat in rap en onduidelijk Duits en ik moet meerdere keren vragen om iets te herhalen. "Ja, ik wil massage.", "Ja ik wil wat extra's.", "Doe maar een uurtje."
Ik word achter een gordijn gedirigeerd en gesommeerd mij te ontkleden. Ik begrijp er geen fluit van. Later begrijp ik dat dit is om alle bezoekers van elkaar te scheiden. Met de discretie zit 't wel goed dus, hoewel het mij hier in den vreemde weinig kan schelen.

Tijdens het uitkleden komt een klein dametje binnenstappen. Sasa (of Zaza) heet ze. De naam komt me bekend voor, maar weet niet meer of ze het nu met of zonder doet. 30 minuten later weet ik dat het het eerste is.
Er is wat hektiek op de gang en de dames communiceren in koeterwaals. Sasa gebaard dat ik mee moet komen en we gaan naar de douche. Ik spoel even snel af en ga weer achter het gordijn. Ik moet gaan liggen en krijg Sasa, die ondertussen haar jurkje uit heeft, over me heen. Vertwijfeling slaat toe! Gaat het hier gebeuren? WTF! :o

Maar nee, er is weer gedoe op de gang en er wordt weer uitvoerig met elkaar gepraat. Sasa gebaart weer "Come, come". Jezus, wat nou weer? "Room free, we go". Allemachtig. We pakken alle zooi bij elkaar en verkassen naar de behandelkamer. Lekker discreet in je blote Joekeloeris over de gang. :oops: Maakt niet uit dat het maar drie stappen zijn. Er staan 2 tafels, een smalle en een brede. Rara, waar wij ons installeren. :roll:

Goed dan. CD'tje aan met rustgevende muziek en het kan beginnen. Het masseren is geen masseren maar gestreel. Dat doet ze op zich goed, want het kietelt niet. En ze weet wat ze doet, want kleine Nick steigert behoorlijk. Zij geeft m'n ballen wel de aandacht die ze verdienen en af en toe komt ze naar boven om een zoentje (met een kleine beetje tong) te geven. En op de terugweg geeft ze ook wat aandacht aan m'n tepels. Eenmaal beneden peil ik even hoever ze wil gaan met de orale verwennerij, maar ze duikt niet in de bilspleet, dus echt rimmen is er niet bij.

Dit herhaalt zich een tijdje en ze vraagt "Do you like sex?". Of course! Ze begint te stralen en gaat weer verder met de orale actie waar ze nu ook meer mijn penis in betrekt. En dan is daar het moment, maar ze zoekt iets wat ze niet kan vinden. Ik opper om au naturel ;) verder te gaan, maar dat wordt vriendelijk afgewezen.
Ze rent naar buiten maar is snel weer terug. Kleine Nick wordt ingepakt en Sasa klimt er bovenop. Zonder problemen treed ik binnen. Ik ben bang dat het condoom funest is voor mijn erectie maar tot m'n verbazing blijf ik keihard en omdat ik amper een uur eerder al eens een hoogtepunt had, kan ik flink te keer gaan zonder dat het gaat borrelen. Ze piept en kreunt en dat spoort me alleen maar meer aan. We wisselen van standje. Ik sta aan de hoek van de tafel en zij ligt op de tafel. Ik spreid haar benen maximaal en dring weer binnen en weer ga ik flink te keer. Zuchten, steunen en kreunen klinkt als muziek in mijn oren. Ik wissel snel en langzaam af, maar altjd diep stotend. Jezus, dat ik dit nog kan opbrengen. En opeens is het geborrel daar en krijg ik een tweede lozing in 2 uur tijd. Het is lang geleden dat me dat lukte. :mrgreen:

Sasa is klein van stuk met B-cup tietjes die wat hangen, maar nog wel vulling hebben. Daarop prijken twee forse tepels, iets wat een aziatisch trekje lijkt te zijn. Haar gezicht is leuk om te zien en ze heeft een guitig lachje. Ik ben een adresje rijker al zal ik dan eerst even bellen om te vragen wie er zijn en om dan eventueel een Termin mee te maken.

Meeelover

Bericht door Meeelover » 09 jul 2019, 11:23

Voor mij was het dus 1½ uur rijden het blijft altijd een beetje spannend of ik het haal met mijn EV.

Het was het dubbel en dwars waard. Miko was volgens mij de dame die mij naar de kamer met de 2 behandeltafels leidde en daar onmiddellijk een tong offensief ontketende. Samen onder de douche en op de tafel liet ze er geen gras over groeien. Onmiddellijk in de Amazone zit klaar gereden.

Minimale reiniging en vervolgens een massage die ik best goed vond. In het begin krachtig, maar steeds meer sensueel. Na zo'n 40 minuten maakte ze duidelijk dat ze nog een beurt wilde. Ofschoon ze nog steeds een prima erectie bij me creëerde lukte het niet om nogmaals klaar te komen. Dat lukte haar wel en daar was ze duidelijk blij mee.

€150 afgerekend voor in total een ruim uur wanneer ik de douchebeurten meetel.

Communicatie was toch een probleem. En opvallend was dat ze absoluut niet mijn vertaal app wilde gebruiken. Iets dat de Chinese dames in Nederland geen probleem vinden. Maar ja, daar kunnen we hier helaas niet over schrijven zonder ze in problemen te brengen
Quality over Quantity

raetsel

Bericht door raetsel » 14 aug 2019, 20:46

Ik ben het afgelopen halfjaar hier nu drie keer geweest, alledrie de keren was het bingo.

Eerste keer werd ik binnengelaten door de mamasan, ze bracht me naar een kamer en na wat heen-en-weer vragen werd haar wel duidelijk dat ik meer wilde dan een massage. Alle keren dat ik hier was probeerde ik er op aan te sturen dat ik zelf wilde kiezen welke dame, maar dan is ze oostindisch doof. Enfin, op de kamer, duidelijk gemaakt dat ik het hele pakket wil (Ficken und Blasen, eine stunde) dat was 130 euro, dus ik zeg prima en even later komt zich Lulu voorstellen, in een klein babydoll jurkje. Leuk uitziende dame, ik schat net boven de 40. Ik douchen, bij terugkomst op de kamer is lulu naakt. Ik ga liggen en ze begint met massage, echter binnen 5 minuten loodst ze mijn hand naar haar poesje, die was kletsnat. Vind ik altijd wel geil als een vrouw zo nat is, en ik legde haar op haar rug op de tafel en begon te beffen. Dit vond ze hoorbaar fijn, en even later maakte ik aanstalten om mijn jongeheer naar binnen te brengen. Ze begon kort over condoom, maar op mijn opmerking dat dit niet hoefde zei ze: "20 euro extra". Dat was uiteraard akkoord. Toen maar eens even flink bezig gegaan, eerst haar op d'r rug en toen kwam ze bovenop me zitten. Zij leek er erg van te genieten, ik kwam vrij snel klaar, daarna wat knuffelen en toen ging ze weer masseren. Op zich prima massage. Ik ben meestal na 1 lozing wel klaar voor de komende paar uur, maar zij wilde duidelijk nog een keer, dus heb ik haar op mij laten rijden. Nog een keer klaarkomen ging mij niet meer lukken, maar zij leek na een poosje op me te rijden wel klaar te komen, dus hadden we in elk geval beide een fijne tijd ;) Nog wat knuffelen en tongzoenen op de tafel, en toen was de tijd weer om. Herhalingsgevaar groot, 150 euro kwijt voor een dik uur.

Tweede bezoek: Een dame die zich voorstelde als Yoyo deed open. Ze zag er een stukje ouder uit dan lulu, ik denk ergens tussen de 50 en 60. Afgesproken weer hele programme 1 uur. Echter zij vroeg 150 voor dit. Ik gaf aan dat ik vorige keer 130 betaalde, maar ze wilde niet zakken. Okee, dan niet, maar kijken waar we op uitkomen. Ipv beginnen met masseren, begonnen we met een tongzoen, en al snel beffen, en meteen neuken. Ik probeerde hem er in te drukken, toen gaf ze aan "170 total." ik zei: "Hab nur 160 dabei", daar antwoordde ze niet op dus ik ging er maar vanuit dat het goed was, zo niet dan zien we dat dan wel weer. Vrij lang aan het neuken geweest, maar had die dag eerder al een keer een lozing, en omdat ik wat ouder wordt is het erg lastig om twee keer te komen. Dus na een tijdje ging ze me maar pijpen, wat ze erg goed deed, en toen weer een poging tot neuken maar kon jammergenoeg niet komen. Zij weer pijpen, en met de hand helpen, en uiteindelijk was het uur zo'n beetje vol toen ik toch nog kwam. al met al was het best wel okee, ze is wat ouder maar neukt lekker. uiteindelijk 160 afgerekend en daar was ze tevreden mee. Bij het weggaan liep ik langs een half-open gordijn en zag daarachter een woonkamer waar alle dames die er werken zaten. Daar zaten best wat leuke meiden bij, dus volgende keer toch eens weer proberen of ik niet zelf een keuze kan maken...

Derde bezoek: De mamasan deed weer open, dus ik direct vragen hoeveel meisjes er vandaag werken "Ein paar", en of ik ze kan zien, geen antwoord, gaat verder met opmaken van de massagetafel. Nou goed, dus maar afwachten wat er komt. Toch wel weer positief verrast, omdat er een leuke dame binnen kwam lopen en zij leek mij ook wel leuk te vinden, althans zo deed ze. Heb de naam helaas niet onthouden. Moest even wachten tot de douche vrij was, en daarna begonnen met staand zoenen, ik legde haar op d'r rug op het bed en ging beffen. Ze had denk ik al van tevoren massageolie in d'r doos gestopt, of llisterine want het had een smaakje alsof er menthol ofzo in zat. Daar maar even niet al te veel op gelet, en toen ik mijn jongeheer er in wilde steken zei ze "150 euro total" , dus ik okee, en verder. Ik was redelijk geil en haar verschijning hielp ook wel mee, ze leek er erg van de genieten en maakte flink lawaai. Op een gegeven moment zei ze dat ze gekomen was, en even daarna kwam ik ook en vulde haar poesje. Toen ging ze masseren, en na ongeveer 30 minuten wilde ze me weer gaan berijden. Ik had daar uiteraard geen bezwaar tegen, al weet ik dat het voor mij moeilijk is om een tweede keer te komen, na een tijdje zo op me te rijden begon ze lawaai te maken vervolgens een zucht uit te slaken en me te omhelzen. Toen nog een tijdje wat geknuffeld en gezoend, en het uur was om. Ze vond het super zei ze, en ze was ze 2x klaargekomen. Tja, of dat waar is weet ik niet, maar leuk om te horen. Weer een fijn uur beleefd, en dit keer dus 150 euro kwijt.

Mijn oordeel is overwegend positief: Ik ga er denk ik nog wel een keertje heen, maar het is best wel veel geld iedere keer. Ik hou er niet van om twee keer dezelfde dame te doen, dus ik hoop dat ze veel aanwas van nieuw talent hebben, als ik de volgende keer dezelfde krijg dan rijd ik denk ik een deur verder, ik ben toch al bijna 2 uur onderweg om er te komen, en er zit genoeg vertier in die regio.

Plaats reactie

Terug naar “Massage salons”