Shu Xin Tang - Alpen

raetsel

Re: Shu Xin Tang - Alpen

Bericht door raetsel » 01 nov 2019, 22:29

Ik weet helaas d'r naam niet, nog niet ter sprake gekomen, .. :lol:
maar was vanafond nog even weer geweest, en had ge-appt of er nog wat moois was: ik ging er van uit dat de bazin deze roep om een nieuwe dame wel zou begrijpen, dus heengereden maar het werd weer dezelfde, derde keer nu al. Het meisje was blij mij weer te zien, en deed heel goed d'r best want ik moest pauzeren om niet te vroeg te komen, iets waar ik normaal niet zo snel last van heb. maar toch had ik eigenlijk de hoop dat ik weer een nieuw gezicht zou zien vandaag. Er komt vast nog wel een nieuwe keer, en dan ga ik er expliciet om vragen. Vorige keer deed ik dat door te zeggen "Kein Lulu, kein Yoyo en kein Lucy", maar ik weet van deze de naam niet... Ik zie ook telkens in de woonkamer jongere dames zitten tv kijken, die zou ik ook weleens willen maar ik denk dat ze niet AO doen ofzo, gezien mijn vorige ervaring.

Maar deze dus wel flink volgespoten, ze heeft een strakke kut die het goed doet. Ze begon met eerst mij overal te likken, tot ik niet meer kon wachten om d'r op te vullen, toen flink geneukt, toen een korte pauze om te voorkomen dat ik al na een paar minuten kwam, toen nog een keer met haar bovenop en toen in missionaris volgespoten. Ik wilde eigenlijk naar huis daarna, maar ze stond er op dat ik bleef voor een massage om het uur vol te maken. Dat was best een goeie massage. Dus uiteindelijk gewoon weer tevreden, maar ik denk dat ik eens op onderzoek uit ga naar een andere locatie.

Robert44

Bericht door Robert44 » 02 nov 2019, 22:15

Ik ben er donderdag avond geweest. Bij mij kwamen ze allemaal en kon ik mijn keuze maken wie ik wou. Ik had lili en was wel oké alleen de massage kietelfe behoorlijk waar ik niet goed tegen kan. Na afloop gedoucht en kwam ik de kamer weer in stond er een blonde dame dit was niet lili want die was al weg en ik was naakt ze liep voor mij door met haar kontje tegen mijn pik aan en zei dat voelde goed maar dan in het Duits nu weet ik haar naam helaas niet maar zag er behoorlijk lekker uit . Die avond had ze iets blauwe aan

ShortNick

Bericht door ShortNick » 25 nov 2019, 21:57

Van het weekend hier weer eens terecht gekomen. Heb ondertussen begrepen dat ze in principe een om en om systeem toepassen, zodat iedere 'masseuse' klanten krijgt, er geen wachtrij ontstaat en ze ook hun rust krijgen. Doen ze bovendien op die manier, omdat volgens mamasan de meeste klanten vaak ook gewoon een andere dame willen.

De Chinese roulette wees mij Sasa (of Zaza) toe. Haar had ik al eerder en dat beviel goed. Ze leek meer zelfverzekerd, want alles ging direct uit wat vorige keer niet zo was. Lipjes netjes geschoren, maar daarboven had ze de boel uitsluitend getrimd. Heel klein buikje met een tattoo daaronder. De aanpak was ook anders.... steviger, maar niet onaangenaam. Staand aan de kop van de massagetafel begon ze de nek en bovenrug te behandelen. Kort daarna kwam ze op de tafel met haar knieën naast en kutje boven m'n hoofd. Hierdoor kon ze beter bij de onderrug en gleed ze met haar kleine handjes af en toe ook de bilspleet in. Ik kreeg het al een beetje warm.
Daarna ging ze bovenop en ging ze met haar B-cupje lekker over m'n rug heen. Hoewel, het waren voornamelijk de stevige knoppen op de tietjes die ik voelde.... nog lekkerder. Ze zakte wat verder af en zocht af en toe mijn Fleischgewehr op en dat was voor mij een teken om me om te draaien.

Gespeeld of niet, het is altijd leuk om de ogen wat groter te zien worden, vergezeld van "ohhh, Groß". Even met de tietjes over mijn medestrijder. Ondertussen had ik al gevoeld dat ze behoorlijk nat was, of ze had vooraf al wat glijmiddel ingebracht.... Ik twijfel daar altijd over. Ze pakte een condoom en vroeg Gummi? Nee liefje, nu gaan we au naturel. Nog een "ohhh" met grote ogen en een glimlach erbij, het onding werd teruggelegd en 2 seconden later was ik binnen als een heet mes door warme boter. In het halfuurtje dat volgde hebben we alle hoeken van de tafel gezien en zijn we met tafel en al door de kamer heen gereisd. Er werd flink gebonkt. Ze is redelijk onderdanig, dus ik kon alle kanten en standjes op met d'r. Ondanks de goede sessie had ik als finishing touch toch wat handwerk nodig. Dat doe ik meestal zelf en kan de dame zich over mijn tepels ontfermen. Toen had ik niet veel meer nodig en eindigde de boel lekker kliederig.

Afsluiten door 150 euro te overhandigen en onder een heerlijk zonnetje weer naar huis.

Plaats reactie

Terug naar “Massage salons”