Aachen, Antoniusstrasse 5 - Victoria

Plaats reactie
BvdA

Aachen, Antoniusstrasse 5 - Victoria

Bericht door BvdA » 02 jun 2019, 17:19

Op deze zonnige zondag er eens op uit getrokken. Het blijkt dus dat je in Aken kan komen met je Nederlandse OV chipkaart, dus ik erheen.

Antoniusstrasse is met 15 minuten lopen te bereiken vanaf het station, het ligt tegen het centrum aan.

Ik had al een paar keer door de straat heen gelopen en zag een aantal snoepjes. Bij de derde keer zag ik Victoria staan, ze sprak mij aan of lust had. Door het warme weer had ik maar een beetje lust, maar ik zei haar dat ik iets speciaals zocht.... Alles ohne. Zonder blikken of blozen zei ze dat het kon, voor €100. Haha, ik zei haar dat ik 50 had en dat was ook goed, maar niet in haar klaarlomen. Prima.

Toen ik voelde dat ik kwam vroeg ik haar nog.waar ze het graag had, een creampie kon voor 50 extra. Dat had ik niet, 20 extra was ook goed. Had ik ook niet. Dus op haar buik klaarkomen.

viktoria is best een mooi meisje om te zien, ze is klein en slank met kleine tietjes. Ik schat haar tussen de 25 en 30 jaar. Ze had kort en een beetje roodachtig geverfd haar.

Van Bulgaars/Russische komaf.

Leuk avontuurtje. Vooral het gemak waarop het ging, stond ik van te kijken. Vooral omdat overal in de straat en.op de ramen en kamers posters hangen dat er met condoom geneukt dient te worden.
Laatst gewijzigd door CWP op 02 jun 2019, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Terug naar “Ramen/tippelen”