Hong China Massage - Wuppertal

Plaats reactie
tim

Hong China Massage - Wuppertal

Bericht door tim » 12 jun 2019, 23:01

http://www.chinamassage-in-wuppertal.de

wilde er een keer langs om een massage te nemen maar had het gevoel dat daar meer mogelijk is.
Zaterdagnamiddag aangebeld en naar binnen. Trouwens, bij de voordeur hangt er een camera
waarmee de dames binnen op een pc monitor alles heel goed kunnen zien wie voor de deur staat.
Juju heeft een athletische figuur. Stevig maar niet dik.
Normale massage ? Wat kost het ? 39€ voor een uur. ok.
Ze ging altijd langs de bilnaad en later veel aandacht tussen bilnaad en de ballen.
Ze ging zachtjes met haar finger in de anus in en steeds dieper. Spannend maar heb daar niet zo veel mee.
Omdraaien en dat ik extra massage nodig had gezien mijn pik al aardig hard was.
Ik ging met mijn hand tussen haar kruis en zij wees op mijn pik en dan in de richting van haar kut.
Ik knikte. 100€ kost het inclusief de massage. Zij kleed zich uit en ze heeft een lekker strak achterwerk en
wat een borsten zo strak staand cup C. Ze riep uit de kamer en toen kwam er een hand door de deur
met een condoom erbij. Zij pakte het condoom en ik gaf aan zonder te willen.
Met haar hand gaf ze een geld gebaar zo van dat kost dan wat meer.
Ik ging op de massage tafel zitten als of ik plotseling geen interesse meer had.
Ze moest dan plotseling met haar chef praten. Mamasan kwam binnen en zag mij naakt.
Ze greep mijn pik en zij dat het ok is voor 100 alles zc (incl massage).

Juju likte mij helemaal af en mijn staaf werd goed afgelikt en gepijpt.
Ze ging op mij zitten en kort daarna was het mijn beurt haar te neuken.
Ik kon na een paar pogingen niet komen. Ik gaf aan dat het ok is en ging opstaan.
Juju ging Mamasan (Yasmin) halen en ze vraagde of alles goed was. Ik ging met mijn hand onder haar rok en
wilde haar slipje uitrekken maar dat wilde ze niet. Ze ging op haar knieen en ging mij pijpen
terwijl Juju mijn aan het kussen en likken was aan mijn bovenlichaam en tepels.
Dat wilde niet lukken met komen en ging Juju dan dwars op de massagetafel leggen en
ging haar staand neuken. Mamasan ging van achteren mijn ballen masseren.
Helaas lukte dat ook niet.
Ik zij dat ik morgen weer langskom om het dan nog een keer te proberen. Mamasan, "Guter Kunde".

De dag later (dus zondag) eerst even kijken hoe het bij Aue 94 eruit zit. Was er wel eens zo'n 3 jaar geleden
maar de dame wilde niet zonder. De 2 dames die daar nu waren was niet waar ik warm van werd.
Dus door naar Albrechtstrasse.
Deze keer deed een andere meid open en dan meteen naar links in de kamer. Normale massage ?
Ik gaf aan voor 100 alles. Ze ging naar achteren en om met Juju te praten.
Weer terug in de kamer samen met Juju en ze herkende mij van de dag ervoor en gaf haar het ok.
Ze heet Suki en ging meteen uit de kleren en ik ging liggen.
Body2Body en na een korte tijd draaide ik mij om en
ze ging mij een hele lange likbeurt geven. Ik had bijna het gevoel dat ze niet wil pijpen.
Gewoon een lang voorspel en ze ging mij dan toch uitgebreid pijpen.
Ze heeft een normale figuur en iets hangende (cup B-C)borsten en ging op mij zitten.
Na wat galop werd ze moe en ging ik haar op de rug leggen.
Ervoor voelde ik al haar kutje en was een beetje nat. Kon hem zo inschuiven en
kon in haar klaarkomen en lang in haar kutje gebleven met dat zachte schaamhaar.
Ze gaf mij daarna nog een massage om het uurtje vol te maken maar was een zeer zachte massage.

Ik denk dat dat ik mazzel had voor deze prijs een heel uur alles inclusief.
Vermoedelijk is of wordt dat dan de volgende keer 100 voor een half uur.
Het zal weer even duren voordat ik weer op de A46 rij langs Wuppertal en zal proberen daar weer langs te gaan.
Laatst gewijzigd door CWP op 13 jun 2019, 01:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Jajoh

Re: Hong China Massage - Wuppertal

Bericht door Jajoh » 14 jun 2019, 18:49

Dank je wel voor je verslag. Weer een adresje wat ik aan mijn lijst toe kan voegen. :D
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

Plaats reactie

Terug naar “Massage salons”