Yoyo (Chinese Massage) - Essen

Plaats reactie
tim

Yoyo (Chinese Massage) - Essen

Bericht door tim » 12 jun 2019, 23:50

wilde eigenlijk een goede massage nemen bij de chinese massage Long
(daar is alleen handjob mogelijk en heb daar een keer een dame in haar haar gespoten omdat ze met haar mond
zo dichtbij boven mijn pik was tijdens het aftrekken)

maar dacht, laat een even deze chinese massage op de Kornmarkt 21 (2. verd) uitproberen
wat 2 minuten vandaan is en beiden nog geen 2 minuten lopen van de parkeergarage Kennedyplatz
in het Centrum van Essen.
https://www.chinesische-massage.eu/ads/ ... kornmarkt/
https://www.markt.de/essen/massagen/chi ... /58daa245/
Ook hier via trappenhuis in salon en een dame bracht mij naar de kamer. Ik vraagde wat een massage kost maar
ze gaf geen antwoord. Een andere chinese (lang en slank) kwam binnen en pakte haar mobiel.
Leek net of ze een selfie wilde maken maar het was een skype verbinding met haar baas.
Dus 80€ B2B voor half uur (130 voor een uur). Met alles ? Ja, met sex. Yoyo (of Jojo) wilde eerst haar 80€ hebben.
Jammer, past niet in mijn strategie. Haar gegeven en zij ging naakt en ik op mijn buik liggen.
Voelt lekker haar B tietjes in mijn rug en langzaam aan op zijkant en en dan op de rug
zodat ze met het echte werk kan beginnen.

Ze likt aardig en ging mij pijpen. Ik vond het tijd om haar te neuken.
Ze pakte plotseling onder de kussen een condoom. Gaf aan dat ik zonder wil.
Dat wilde ze niet. Ik geef je 20 extra. Ze hielt haar hand hoog met een 5.
50 Extra ? Ze ging dan naar 40 en ik wilde maar 35 extra geven maar ze smeekte voor de 40 en ze won.
Ze wilde eerst weer het geld hebben en kon dan zc in haar kutje.
Ze deed een beetje theatraal met geluidjes en gaf dan aan om niet in haar te komen maar op haar buikje.
Had moeite om te komen maar haar gezicht herinnerd mij aan een chinese vrouw die ik ken en
dat hielp om mijzelf op te geilen. Ze riep come come en het duurde niet meer lang en ik kom in haar kutje klaar voor
het meeste gedeelte en een restje op haar buikje zodat ze niet kan klagen en ik mijn best had gedaan.
Of ze in de gaten had ik ook in haar kutje, kwam weet ik niet.
Ze maakte een opmerking over hoe diep ik in haar was met mijn pik tot net onder haar borsten van
je hebt zo een grote pik. Onzin en een theater van haar om de klant bijzonder te laten voelen.
Als je gaat shoppen in Essen en even tussendoor wat kwijt wil en een chinese voor 120 wil neuken,
is dit ok. Ik denk dat ik er niet meer heen ga....maar men weet nooit.
Laatst gewijzigd door CWP op 13 jun 2019, 01:16, 2 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Terug naar “Massage salons”