Nails & Spa, Tucholskystrasse 15, Berlijn

Plaats reactie
Jajoh

Nails & Spa, Tucholskystrasse 15, Berlijn

Bericht door Jajoh » 23 jun 2019, 14:15

En weer een (goedkoop) katholiek adresje gevonden, wel een beetje hulp gehad van een welbekend Duits AO forum.
Ik liep binnen (zondagmiddag rong 13:00 uur) en er zaten 2 dames smachtend naar mij te kijken, zeker erg rustig gehad die ochtend ;) Er werd gevraagd of ik massage wilde (goh, wat zou je denken).
De dame die met me meeliep stelde zich voor als Eva, bingo! dacht ik gelijk want die naam werd af en toe al genoemd op dat forum. Ze wond er geen doekjes om: "Massage" van 30 minuten met PZC en NMC voor 50 euro.
Maar.... daar kwam ik uiteraard niet voor, dus naar NZC gevraagd. Kostte maar liefst 10 hele euro's extra (60430) dus voor die optie gekozen.
Eerst ving ze aan met het welbekende stokslobberen, wat met veel geluid en speekselvorming gepaard ging. Toen Jajoh'tje op oorlogssterkte was legde ik Eva op haar rug en maakte aanstalten om in te loggen. Ze smeerde wel wat gel omdat ze Jajoh'tje "bisschen groƟ" vond. Valt wel mee, niet groot maar wel redelijk dik.
Nadat ze gewend was spoorde ze me aan lekker door te douwen tot ik heerlijk in haar klaarkwam. Ze poetste zichzelf schoon en ging ook aan de grote schoonmaak bij mij. Ik had geen tijd meer voor de massage dus kleedde me weer aan en ging verder met toeristje spelen šŸ˜‚
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

Plaats reactie

Terug naar ā€œMassage salonsā€