Jenny, Herschelstrasse - Hannover

Plaats reactie
ass 'n titties

Jenny, Herschelstrasse - Hannover

Bericht door ass 'n titties » 29 aug 2019, 22:34

bij het binnenrijden van hannover via de herschelstrasse had ik straathoeren zien staan. helemaal niet schaars gekleedt en de meeste aan de dikke kant, maar 1 zag er wel fuckable uit. mijn hotel was toevallig aan het eind van die straat naar rechts. mijn valies in de kamer gezet en meteen naar buiten gewandeld trg de herschelstrasse in. het was toen rond 12u snachts. gelukkig zat die hoer ng op haar paaltje. er stonden nog een stuk of 3-4 meisjes in de straat maar die waren echt dik en lelijk. ze spreken je ook meteen aan. heb die gewoon genegeerd. de hoer die ik wou begon meteen over de prijzen, 30 euro blazen, 50 euro ficken. ik zei meteen mijn wens en prijs, 50 euro ficken ohne gummi. zij wou hier 100 euro voor. ik deed alsof het me niet meer interesseerde en ging weg wandelen. ze veranderde wel snel van gedacht. 50 euro ficken ohne ok but 'raus spritzen'. dit heeft ze zeker wel 20 keer gezegd. we wandelden zo'n 100m verder naar een plekje die half in de grond gegraven was, zo'n soort picknick plaats die half verstopt was voor de grote baan die erlangs lag voor het groot kantoorgebouw achter ons. dus redelijk publiek nog eigenlijk. vond ik wel geil. zeker 3 mensen hebben ons zien neuken. wat jammer was, was dat ze niet wou pijpen omdat ik er niet voor betaald heb. enkel voor ficken. meer dan 50 euro vond ik haar nu ook weer niet waard. ze noemde zichzef jenny en leek me een latina te zijn. van al de vrouwen in de straat zag zij er het beste uit qua figuur.
Laatst gewijzigd door CWP op 29 aug 2019, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Terug naar “Ramen/tippelen”