Vulkanstrasse 25 1H K11, Duisburg

Robbie

Re: Vulkanstrasse 25 1H K11, Duisburg

Bericht door Robbie » 15 sep 2019, 20:02

Ik heb "Betty Boob" oftewel Anna vanavond gezien en gesproken. Echt knap is ze niet maar ze heeft wel een enorme reet. Haar borsten zijn klein maar haar achterwerk zoalsgezegd geweldig. Verder had ze zwarte kousen wat ik wel geil vind. Jarretelles had ze dit keer niet aan. Ze is supervriendelijk. Op mijn verzoek de muziek gedempt die wel erg luid stond.

Ze werkt nu 5 dagen in de vulkan en ze vertelde ook 3 dagen in A'dam te hebben gewerkt. Haar hygiëne is wel twijfelachtig want ik heb haar vooraf niet zien wassen en na mijn daad waarin ik haar kut heb volgespoten pakte ze een natte tissue voor mijn lul terwijl ze mijn kwakkie lekker liet zitten dus mocht je graag in een volgespoten kutje willen neuken dan is Anna de aangewezen dame.
Toch wel een risico als ze zo makkelijk zonder condoom gaat denk ik dan maar ja ik kom net van de grimbergsauna waar veel dames ook condoomloos neuken.

Even over de sex. Pijpen doet ze best goed en diep. Mijn lul wilde niet echt stijf worden omdat ik al tweemaal in de Grimbergsauna had geneukt. Neuken was lekker en ze kreunde er lekker bij. Ik kwam snel klaar omdat ik haar geil vond. Over haar werktijden is een beetje lastig. Haar begintijden zijn wisselend. Ze spreekt weinig Duits en Engels. Roemeens gaat prima als je die taal beheerst. Ze was van plan hier langer te blijven maar zeker weet je het nooit. Absoluut een aanwinst voor degenen die vallen op een stevige dame met weinig taboes.

Robbie

Re: Vulkanstrasse 25 1H K11, Duisburg

Bericht door Robbie » 13 okt 2019, 16:16

Ik was zojuist bij haar kamer en een andere dame zat in haar kamer. Ze is dus weg helaas. Mocht iemand haar vinden dan graag even een reactie? Bvd

Plaats reactie

Terug naar “Ramen/tippelen”