Vanessa, Helene-Wessel-Bogen 7, Munchen

Plaats reactie
Jajoh

Vanessa, Helene-Wessel-Bogen 7, Munchen

Bericht door Jajoh » 02 okt 2019, 22:19

Voor een paar dagen in München geweest, dus beetje op internet rond gesnuffeld of er ook NZC te vinden zou zijn. Las veel over het adres Helene-Wessel-Bogen nummer 7 omdat daar een soort laufhaus te vinden zou zijn waar veel meiden condooms best wel in de verpakking willen laten. Zo ook ene Vanessa met als locatie "Linker zij-ingang, Begane grond bij Erotik-Tempel.

Dus met de metro en bus naar een industriegebied gegaan en uitgekomen bij een op het oog normaal bedrijfspand. Echter staat voor het pand een enorme collectie borden met daarop verwijzingen naar bordelen/clubs, dus ik wist dat ik goed zat.

Links van het pand een smal paadje en bijna achteraan een deur waar je zo naar binnen kan gaan. Naar een andere deur gelopen en daar hangen wat foto's op een bord van de dames die daar aan het werk zouden zijn. Ik had ze nog niet eens allemaal bekeken toen de deur openging en een leuke verschijning me vragend aankeek. Ze stelde zich voor als Vanessa (bingo!) en vroeg of ik zin in sex had. Eh, wat zou je denken? Uiteraard!

Dus gauw gevraagd naar de kosten en ze stelde eerst voor dat een half uurtje 100 euro zou gaan kosten. Gezegd dat me dat te veel was (had al gelezen dat de dames rond Oktoberfest de prijs behoorlijk omhoog gooien) waarop ze zei dat 80 euro ook goed was. Even bevestiging gevraagd of ik dan ook mocht reinspritzen en dat bleek te mogen.

Ze pakte mijn hand en nam me mee naar haar kamer. Daar ben ik uiteindelijk bijna drie kwartier binnen geweest en het was werkelijk een waar feest. Ik had me er eigenlijk op ingesteld dat ik afgewerkt zou worden, maar het was juist het tegenovergestelde daarvan. Wat een schatje was het toch!

Terwijl ze mij lag te pijpen opende ze haar benen zodat ik ook wat met haar poesje kon spelen. Toen ik haar alleen wat over haar clitje en lipjes streelde pakte ze mijn vinger en stak die naar binnen zodat ik (quote) "kon voelen hoe lekker strak ze was". En dat was ze.
Na een poosje overgegaan op het echte werk en diverse standjes kunnen doen, ze liet het allemaal zonder problemen toe. Uiteindelijk in missio bevestigde ze nog een keer dat ze graag wilde dat ik in haar zou klaarkomen, dus met veel plezier aan dat verzoek voldaan. Oh ja, met tongzoenen had ze ook al geen moeite, dat was ook al een pluspunt...

Uiteindelijk voldaan en met een lege zak afscheid genomen en beloofd dat ik volgend jaar weer naar München zou komen en haar dan weer zou komen vullen :)
Laatst gewijzigd door CWP op 03 okt 2019, 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

Plaats reactie

Terug naar “Ramen/tippelen”