Veronika, Bonifazstrasse 8 app.4 Keulen

Plaats reactie
Jajoh

Veronika, Bonifazstrasse 8 app.4 Keulen

Bericht door Jajoh » 18 nov 2019, 21:19

Omdat ik regelmatig in Keulen vertoef ben ik op het bekende Duitse forum op zoek gegaan naar adresjes. Zo ontdekte ik dat op de Bonifazstrasse (nummer 8) meerdere dames aanwezig zouden zijn die het "katholieke geloof" aanhangen (beter bekend als Alles Ohne, of op zijn hollands: Neuken Zonder).
Op de site 6relax.de straatnaam en huisnummer ingevuld en er kwamen direct meerdere advertenties tevoorschijn. Gekozen voor Veronika en zonder afspraak / op de gok erheen gereden (mocht ze bezet zijn zou ik esimpelweg en van de andere dames proberen). Aangebeld en er werd direct open gedaan. Binnen gekomen zag ik ook Denisa die blijkbaar het appartement met Veronika deelt.
Veronika vroeg hoelang ik wilde blijven (half uurtje) en gaf aan dat het 50 euro zou gaan kosten, maar dat was dan wel inclusief "Blasen Ohne". Uiteraard kon ik het niet laten te vragen of ze ook "Alles Ohne" deed en daar werd bevestigend op geantwoord met "70 euro". Dus uiteraard daar voor gekozen.
Ze vroeg of ik wilde douchen, ik gaf aan dat even het zaakje wassen voldoende zou zijn. Daarna kon de pret beginnen. Eerst mezelf poosje laten pijpen, daarna in missionaris lekker volgespoten. Adresje om te onthouden!
Laatst gewijzigd door CWP op 20 nov 2019, 19:00, 2 keer totaal gewijzigd.
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

Jajoh

Re: Veronika, Keulen (Bonifazstrasse 8 / app. 4)

Bericht door Jajoh » 20 nov 2019, 18:47

Ook van deze dame hierbij een plaatje en de link:

Afbeelding

http://www.6relax.de/club/name/hot_veronika
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

Plaats reactie

Terug naar “Prive ontvangst”