Mila, Bonifazstrasse 8 app.2 Keulen

Plaats reactie
Jajoh

Mila, Bonifazstrasse 8 app.2 Keulen

Bericht door Jajoh » 18 nov 2019, 21:56

Paar dagen nadat ik bij ####### was geweest weer terug gegaan naar de Bonifazstrasse 8. Dit keer gekozen voor Mila van appartement nummer 2 en dat bleek een goede keuze te zijn!
Toen ik aanbelde ging de deur vrijwel gelijk open en ik zag daar een leuke goedlachse meid staan. Ik vroeg haar naar de kosten en of AO mogelijk was maar daar gaf ze mij geen antwoord op, ze pakte mijn hand en trok me naar binnen. Terwijl ze de deur dicht deed had ze al een hand in mijn broek en begon ze me te (tong)zoenen. Wauw, dat begin goed!
Ze fluisterde in mijn oor dat ze 80 euro wilde voor een half uurtje Spass dus besloot ik te blijven. Ik gaf aan dat ik me wel wilde wassen, maar liever had dat zij me daarbij zou helpen. Vond ze een prima idee, dus zo geschiedde. Terwijl ze kleine Jajoh waste (die steeds groter en dikker werd) ontdeed ik haar van het jurkje en andere overbodige kledingstukken.
Al zoenend verplaatsten we ons richting het (ronde, weer eens wat anders) bed. Ze begon me te pijpen en zonder dat ik erom hoefde te vragen draaide ze zich om zodat ze met haar kutje boven mijn mond terecht kwam. Na een poosje besloot ze zich op mijn lul te laten zakken en begon me te berijden. Doordat ik echter niet onderdoe voor een gemiddelde Duitser (met name de bierbuik) en ik zo dus niet helemaal goed kan zien wat er allemaal gebeurd besloot ik haar op de rug te leggen en zo door te gaan tot ik heerlijk heftig klaarkwam. Normaal ben ik best wel een stille genieter, maar ditmaal kwamen er toch wel wat oergeluiden uit mijn mond/keel.
Samen naar de badkamer gelopen en toen ze naar de WC liep vroeg ik haar of ze toevallig ook aan plasseks deed. Eigenlijk niet gaf ze aan, maar ze wilde het wel een keer proberen. Eerst kostte het haar wat moeite maar toen de straal eenmaal begon te lopen kreeg ze er lol in omdat ze zag dat mijn lul gelijk al weer begon te groeien.
Toen was het mijn beurt om tegen haar te plassen en ik vroeg haar om voorover te bukken zodat ik tegen haar kutje kon mikken. Toen ze merkte dat er weinig meer uitkwam pakte ze mijn lul en bewoog haar bekken naar achteren zodat ik haar ineens in doggy stond te neuken. En warempel, het lukte me om binnen een half uur voor de 2e keer klaar te komen.
Uiteindelijk bijna 3 kwartier binnen geweest en haar beloofd gauw weer langs te komen.
Laatst gewijzigd door CWP op 20 nov 2019, 19:01, 2 keer totaal gewijzigd.
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

Jajoh

Re: Mila, Keulen (Bonifazstrasse 8 / app. 2)

Bericht door Jajoh » 20 nov 2019, 18:43

Sorry dat ik in mijn eerste bericht geen link of plaatje had neergezet. Ben recent overgestapt van Windows naar Mac, dus moest nog effe uitzoeken hoe je screendumpjes maakt. Ik dennk dat het gelukt is, dus hierbij:

Afbeelding

http://www.6relax.de/club/name/super_he ... club_26898
Laatst gewijzigd door Jajoh op 20 nov 2019, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
NZC? ;) Jajoh, lekker toch!

Plaats reactie

Terug naar “Prive ontvangst”