Eroxx - Balen

haan69

Re: Eroxx - Balen

Bericht door haan69 »

Ik heb ze twee keer een mail gestuurd om eens te informeren wat hun verwachting is, ik krijg gewoen geen reatie :( :(

sandstorm

Bericht door sandstorm »

Voor een heropening? Dat weet niemand...

Cumgiver

Bericht door Cumgiver »

Heropening zal nog wel even duren, gezien het nieuws van gisteren waar Plopsaland in voor kwam, begreep ik dat onze vriendelijke buurland ook de slot na 1 april aanhoud.

Ik was er 4 jaar geleden geweest, na een date in Terneuzen naar Balen gereden. Ik zag een actie 50 euro voor een middag en had nog zin. Het was een gangbang feest, helaas geen dame die bare deed. Ik kreeg van een gastvrouw een rondleiding met een paar andere nieuwkomers. Het is een mooie club, met mooie ruimtes en een mooie tuin. Het is natuurlijk wel treffen wat betreft de bezoekers, w.o. de aanwezige dames en stellen. Ik had toen geen bare ervaring gehad. Maar wel mee mogen doen met een paar stellen. Een slanke getatoeëerde paaldanseres was wel het hoogtepunt.

Ik lees ook in deze topic reacties dat het bezoek niet geslaagd, ik zag op die dag ook heren die niet aan hun trekken kwamen. 1 Man ging zelfs tegen een mooie volslanke milf tekeer met kort rood haar. Haar mocht ik enkel likken terwijl er 10 man om heen stonden. En ook ik had ooit een party bezocht waar ik niet aan mijn trekken kwam. Dan is de beste keuze om dit te accepteren, want die man werd naar de uitgang begeleidt.

Desondanks dat er geen bare contact mogelijk was, had ik een geslaagde middag, met actieve en ook bewuste chill momenten. Ik had van de zon zelfs een kleurtje gekregen.
Bare in fun dates met tgirls en transen. Ook dvp bezoeker maar heel onregelmatig. Vragen stuur me een pb.

Babs

Bericht door Babs »

haan69 schreef:
20 mar 2021, 09:37
Ik heb ze twee keer een mail gestuurd om eens te informeren wat hun verwachting is, ik krijg gewoen geen reatie :( :(
Ik heb vroeger ook eens mail gestuurd naar Eroxx ivm inkomprijs voor tgirl party. Nooit antwoord op gekregen. Volgens mij lezen ze die gewoon niet.
CREAMPIE ME :P

Plaats reactie

Terug naar “parenclubs”