Cindy Voerde

Plaats reactie
mzc

Cindy Voerde

Bericht door mzc »

Begin juli heb ik Cindy in Voerde bezocht. Cindy ontvangt op hetzelfde adres als Katja (zie andere review), maar ze heeft een andere kamer.
Van te voren aan Cindy gevraagd of het ook mogelijk om haar te bezoeken als ze net volgespoten was en ze gaf aan dat dit geen probleem was. Afgesproken om te rond een bepaald tijdstip in de buurt te zijn, zodat zij me een appje kon sturen als ze "vorbesamt" was door één of meerdere voorgangers. Toen ik in de buurt was appte ze me dat ze nog één afspraak had en ik op de parkeerplaats kon staan, zodat ik gelijk kon komen als mijn voorganger weg was. Zo gezegd zo gedaan ging ik naar binnen na haar appje en ze deed naakt de deur open en liet me gelijk voelen dat ze goed vol zat en het lekte nog een beetje langs haar been. Al met al een geile sessie met haar gehad en haar voorzien van een nieuwe lading. Cindy is echt geil en niets is haar volgens mij te gek ze vroeg ook of ik haar anaal wou doen, maar dat is niet echt mijn ding. Ze is echt sperma geil en gaf aan dat ze het lekker vindt om meerdere ladingen te ontvangen (veel dirty talk). Al met al een zeer geile afspraak met haar gehad en als ze terug is van vakantie ga ik haar zeker vaker bezoeken. Ik heb haar €80 betaald voor een ruim halfuur.

http://www.megalatte.com/ao-sexkontakte ... 1627992930

Robbie

Re: Cindy Voerde

Bericht door Robbie »

Reageren doet ze niet snel want stuur haar een appje met de vraag of de afstand vanaf Voerde station te lopen is en of het klopt dat 30 min 60€ kost met AO. Zag een aantal malen dat ze online was maar zonder reactie vooralsnog.

MJuan

Bericht door MJuan »

Spreekt ze ook Engels? M'n Duits is niet zo goed namelijk :roll:

Robbie

Bericht door Robbie »

Ik kreeg toch nog reactie van Cindy
Ze vraagt voor 30 min. 80€
60 min. 150€

ALL INKLUSIVE

En bij Cindy geldt
de 3G regel dus:

Genezen

Getest (alleen PCR test)

of volledig gevaccineerd

PolarBear

Bericht door PolarBear »

Goede ervaring, deed alles wat we via WA afgesproken hadden. Aanrader dus.

Plaats reactie

Terug naar “Prive ontvangst”