Asia Peeling Düsseldorf worringerstrasse 69

Robbie

Re: Asia Peeling Düsseldorf worringerstrasse 69

Bericht door Robbie »

Ja; ben ook benieuwd naar de naam van de dame die Wil 1972 heeft bezocht en 1 uur 70€ voor b2b en 30€ extra voor intiem zonder is een prima prijs toch?
Robbie

Bericht door Robbie »

Maar body to body massage staat niet expliciet vermeld op hun website dus dan moet je daarvoor gewoon om vragen?
Wil1972

Bericht door Wil1972 »

De naam van de dame is mij ontschoten. Lucy en Ping doen het ook in deze salon..Body to body word bijna overal aangeboden
Barth

Bericht door Barth »

Ben deze week voor het werk in Dusseldorf en vermits dit salon op wandelafstand van mn hotel gelegen is hier eens binnen gegaan.
Na de welkom kreeg ik meteen de vraag voor b2b, dat zou me 80€ kosten voor een uur. De inflatie heeft hier dus ook al toegeslaan.
Ik kreeg een wat oudere dame voorgeschoteld en dat was ook de enige die vrij was. Ze zag er niet onaardig uit maar toch heel wat anders dan bv die foto in deze draad.
Heb een goeie en stevige massage van de achterkant gekregen, wel hield ze haar kleren nog aan. Als de achterkant gedaan was hoorde ik haar uitkleden en begon ze met haar borstjes over mn rug en kont te gaan.
Bij het omdraaien bleek dat ze haar onderbroek nog aan had :((.
De voorkant werd ook behandeld met haar borstjes en begon dan aan een happy end. Vraag om meer werd positief beantwoord. Pijpen zou me 20€ kosten en neuken nog eens 50€ daarbovenop.
Neuken was altijd met, ook al bood ik meer. Heb me dan maar voor 20 extra zc laten afzuigen wat ze niet verkeerd deed.
Wellicht had ik pech met de dame die me masseerde, alleszins een bevestiging dat nzc hier niet door iedereen gedaan wordt.
Voor de rest van mn dagen hier zoek ik wel wat anders. De andere salons welke hier ook op het forum beschreven staan lijken allen gesloten.
Plaats reactie

Terug naar “Massage salons”