Nathalie - Limburg (NL)

Plaats reactie
tooncruise

Nathalie - Limburg (NL)

Bericht door tooncruise »

afgelopen maandag in parenclub Eroxx te Balen(België) geweest.
Ik had via internet afgesproken met Nathalie ui nl Limburg.
Ze was mooi op tijd samen met haar partner.
Wat een mooie verschijning echt een lekkere milf. Na een drankje en wat kennismaking ging ze helemaal los.
Aan de bar begon ze mij meteen te pijpen en liet ze zich bare neuken door een wild vreemde. zonder iets te vragen duwde hij zijn dikke lul zonder condoom in haar natte kut. En zo ging het de hele middag door. De ene lul na de andere ging er in en ze vond het heerlijk. Wat een geile zaadslet is zij!
Ook het personeel van club Eroxx is super vriendelijk en je komt er niks te kort. Eten en drinken zoveel je wil.
Dank je wel voor de geile middag, ook de partner van NATTE Lie bedankt, je bent een toffe gozer.
Tot spoedig....XXX
JanXXL

Re: Nathalie - Limburg (NL)

Bericht door JanXXL »

Heb wel interesse in deze dame. Heb je een link naar een advertentie of een tip wanneer de volgende avond is?
Geilebarebeer

Re: Nathalie - Limburg (NL)

Bericht door Geilebarebeer »

Ik heb daar wel het nodige van gezien aan de toog wat Tooncruise beschrijft, ze was met een man met donker haar ik heb haar zeker twee keer op een man zien kruipen die op een barkruk zat en ze schoof hem zo binnen. Ook stond ze te pijpen zonder en werd ze achterlangs genomen en gedoneerd, een keer zag een kwak zaad op de vloer belanden....Heb dat daar nog nooit zo gezien maar wat een geil ding. Eind 50, prima figuur, maar zo geil als boter!
Plaats reactie

Terug naar “parenclubs”