Deji China Massage - Wuppertal

Plaats reactie
tim

Deji China Massage - Wuppertal

Bericht door tim »

Ik vermoed dat daar potentieel een dame erbij kan zijn die nzc aanbied (de rest wordt wel alles aangeboden).
De eerste dame deed het niet. Ga er nog een keer heen.

Deyi China Massage Wuppertal
Schloßbleiche 42
42103 Wuppertal (Elberfeld)

Iedere dag open 10.00-21.00

Was er laatst een keer op een zondagochtend tegen 10.00
Bij de bel zie je geen deur maar 4 meter rechts wordt (via de buurwinkel) open gemaakt door een man.
Ik volg hem naar de receptie en dan naar beneden in de kelder. Daar zijn verschillende (ik denk 3)kamers.
Een slanke dame kwam uit haar wachtkamer (zag geen andere dame) en liep mee naar een grote kamer met een groot bed.
De man vraagde of ik body to body wilde en zei dat ik alles wilde. Was 130 Euro. Heb gevraagd of 120 ook ok was en dat ok voor hem.
Geld aan hem gegeven en dan alleen met haar in de kamer. Ik denk dat ze tegen de 40 is. Wel knap en slank.
Ging mij uitkleden en op mijn buik liggen. Zij ging zich ook uitkleden en ledge een condoom naast het kussen.
Zij strelde mij zachtjes over en tussen de billen. Het voelde fijn. Helaas gebruikte ze geen olie en
na een beetje nepmassage moest ik mij omdraaien. Mij pik was intussen hard van het strelen.
Ze inspecteerde mijn pik en maakte het met wat doekjes schoon (was al schoon na ochtenddouche maar goed).

Blasen ? Ja. Ze wilde een condoom pakken en ik zei tegen haar ohne. Was dan 10 Euro extra.
Ze begon te likken en te pijpen. Heel zachtjes. Wow. Een van de beste pijpbeurten die ik ooit had.
Na een lange tijd gepijp, ging ze liggen en ik wilde mijn pik in haar kut schuiven maar
ze hielt een uitgepakt condoom voor haar heel licht behaard poesje. Gevraagd of het zonder kon maar dat wilde ze niet.
Haar dan bebeft en ze maakte irritante nepgeluidjes.
Ging dan maar weer liggen om gepijpt te worden. Blasen ? Ja. Tussendoor deed ze met de hand om even pauze te houden na misschien
een half uur pijpen. Mijn pik was helemaal nat. Voelde zo nat dat ik dacht of ik al gekomen was. Helaas lukte het mij niet om te komen.
Vond ze een beetje zeikerig. Ze hielt de tijd in de gaten. Dus op tijd gestopt en ze vraage met haar google vertaler wanneer ik weer terug kom.
Ik zei 2-3 weken (om maar een antwoord te geven) en dat vond ze lang duren. Dus zei ik over een week.
Heb haar naar haar naam gevraagd en ze heet YangYang. Heeft haar naam als tatoo op haar linker borst met een rode roos.

Ik ga voldende keer een andere dame proberen.
Standard B2B is 80 € met hj en 100 met pijpen. 130 voor alles.
Kan mij voorstellen dat een andere dame het zonder doet maar dan misschien bijbetalen.
Ik zie wel. Vind het spannend om wat te proberen bij een chinese massage wat niet bekend staat om nzc.
Barth

Re: Deji China Massage - Wuppertal

Bericht door Barth »

Ben er deze week ook geweest. Zelfde programma genomen als mn voorganger.
Er was maar 1 dame aanwezig en daar moest ik het mee doen.
Was een mooie slanke dame, schat einde 30j.
Ze had een doorkijk kleedje aan maar was snel uit. Geen tattoos dus een andere meid dan mn voorganger.
Massage was niet top maar ze deed haar best. Na 30min was de massage afgelopen en kreeg ik een prima bj.
Heb de gebruikelijke truukjes toegepast om bij het neuken de condoom achterwege te laten maar dat wilde ze niet.
Al bij al een leuke tijd gehad, maar ben niet zeker of hier wel nzc mogelijk is
tim

Bericht door tim »

Barth schreef: 22 jun 2022, 23:41 Geen tattoos dus een andere meid dan mn voorganger.
weet je misschien haar naam ?
Barth

Bericht door Barth »

Naam was iets in de vorm van “satsu”
Sprak geen duits maar zeer gebrekkig engels. Ik verstond dat het haar eerste werkdag was daar, maar kan het evengoed verkeerd begrepen hebben
Plaats reactie

Terug naar “Massage salons”