Bedreigen via whatsapp

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
318
58
Helaas dit zelf ook aan het meemaken.
Het vervelende is dat deze dame mijn thuisadres heeft omdat ze hier al 2 keer is geweest.
Als iemand hier een tip voor heeft dan hoor ik het graag!
Als je thuis afspreekt geef je al een groot deel van je privacy bloot en neem je al een risico he.
Gewoon kamer huren om dit voor te blijven.........

Fritske1234

Snuffelaar
19 jan 2023
17
7
Als je thuis afspreekt geef je al een groot deel van je privacy bloot en neem je al een risico he.
Gewoon kamer huren om dit voor te blijven.........
Ja idd maar ik ga er vanuit dat als er veel goede recensies zijn op de GR en als ze al twee keer is geweest zonder problemen dat het dan allemaal wel meevalt.
Helaas is dat nu dus anders.

Jatoch020

Toogplakker
3 jul 2019
195
176
ik werd geappt met dit:

Luister aandachtig, jij hebt een probleem. Jij hebt recent geknoeid met onze dames op kinky en wij hebben alle bewijzen. Jij krijgt van ons nu één kans om dit op een beschaafde manier met ons op te lossen zonder escalatie dus wees een man en breng de gene om wie u geeft niet in gevaar. Onze meisjes verdienen een eerlijk inkomen. Probeer dit bericht niet te blokkeren of te negeren dit zou een vergissing zijn wat u uiteindelijk meer zou kunnen kosten was ik duidelijk?!!

+31 6 26 84 50 55

Peter0712

Ervaringsdeskundige
17 okt 2025
250
102
ik werd geappt met dit:

Luister aandachtig, jij hebt een probleem. Jij hebt recent geknoeid met onze dames op kinky en wij hebben alle bewijzen. Jij krijgt van ons nu één kans om dit op een beschaafde manier met ons op te lossen zonder escalatie dus wees een man en breng de gene om wie u geeft niet in gevaar. Onze meisjes verdienen een eerlijk inkomen. Probeer dit bericht niet te blokkeren of te negeren dit zou een vergissing zijn wat u uiteindelijk meer zou kunnen kosten was ik duidelijk?!!

+31 6 26 84 50 55
Dit is zo oud, gewoon. Blokkeren en weggooien dat nummer.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.845
748
Kreeg vorige week ook dit soort bericht.
En het komt altijd van een Nederlands nr.
Nr direct geblokkeerd en gemeld aan whatsapp.
Waar sommigen zich toch mee bezighouden.(n)
En ik begrijp al helemaal niet dat ze niks extra vragen,geen geld ,niks,niks.:oops:
En als je helemaal niet reageerd,dan doen ze verder ook niks.
Heel raar.

Terug
Naar boven