Bruna Becker

smegma

Toogplakker
26 aug 2026
25
17
Dik half jaar bij deze geweest nu duikt ze weer op.

Neukmachine dat wel van stevig doorbeuken houdt, eerste 2 minuten veinste ze nog een condoom nodig te hebben, maar ging al snel bare.

op haar huidige filmpjes afgaande gaat ze met iedereen bare, niet selectief. dus volspuiten die reet jongens.

Voor mij geen herhalingsgevaar vanwege de moedervlekken waar ik een fobie voor heb

Tom

Toogplakker
10 okt 2015
26
23
Deze heb ik vorige week ook bezocht. Ik had haar filmpjes waarop ze bare neukte gezien en daarom niets op voorhand gevraagd over bare met het gedacht van ik zie wel wat er gebeurd. Nadat ik haar gepijpt had wou ze mij doggy neuken. Ze nam een condoom, scheurde die open, deed alsof ze deze over haar pik rolde, nam wat glijmiddel en schoof haar lul bare in mijn kontje terwijl ze dacht dat ik het niet doorhad. Bij het wisselen van standje moest ik op de rand van het bed op mijn rug gaan liggen terwijl zij recht stond. Toen kon ik duidelijk zien dat er geen condoom om haar lul zat en deed ik alsof ik verbaast was en vroeg of ze mij bare had geneukt wat ze meteen ontkende en vertelde dat ze deze verwijderd had voor een nieuwe om te doen en tegelijkertijd wees ze naar het condoom op het bed. Ik zei dat ik haar niet geloofde en toen werd ze plots heel dominant, riep shut up and take it slut, ramde haar pik in mijn kontje en begon mij hard af te neuken. Toen ze ging klaarkomen trok ze zich terug en spoot enkele stralen dik sperma over mijn buik tot in mijn gezicht, stak haar lul er terug in om nog enkele keren goed hard te stoten. Daarna greep ze mij bij mijn haar vast en dwong mij op mijn knieën om haar pik proper te pijpen. Deze date was dus voor mij zeker geslaagd en heb gewoon het standaard tarief van 150/u betaald.

Terug
Naar boven