Chatbabe / Chatgirl

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.855
1.326
Dus eigenlijk vertel je dat je er niet geweest bent en op basis van wat typewerk en foto 's die bij zoals zoveel op chatgirl fake kunnen zijn dat ze erg geil is en voor alles in is. Wees duidelijk in je beschrijvingen zonder valse verwachtingen bij anderen los te maken
knap dat je er achter bent gekomen dat:' ik er niet ben geweest' :)
het delen van deze info is voor collega's die in de buurt wonen (hangt af hoever je wil rijden - je kan ook een blauwtje oplopen)..
en eens willen scoren (en free) :)
geef zoveel commentaar op mij als je wil: 'i don't care'

tallrider

Snuffelaar
27 mei 2015
15
4
Is en blijft moeilijk.
Toch in de afgelopen jaren diverse dates gehad met stellen, voor niks en betaald.
Meestal zonder condoom.
Begin dit jaar in contact gekomen met stel bij mij uit de buurt leuke klik en nu 1 a 2 dates per maand.
Zij is heerlijk vrouwtje van midden 50 met een mooi figuur,paar lekkere D borsten en heerlijke kont en mag haar lekker nzc en volspuiten.
Dus het kan wel maar zoals te lezen in de vele berichten moet je geduld en geluk hebben.

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
180
182
Tevens het probleem op chatgirl dat wanneer het concreet wordt om af te spreken, reageren ze niet meer
Alleen de Paydames reageren bijna altijd
Wat mij opvalt is dat vroeger bare taboe was, nu zijn er veel meer dames en stellen die graag bare gaan

Terug
Naar boven