Club Amai - Meer

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
En wat als je in het gastenboek nu eens gewoon schrijft dat neuken puur natuur is en dan de dame inderdaad
een groen fluoricerend armbandje om doet. Valt in het donker ook beter op als het fluoricerend is.
Ja dat kan zeker werken als iedereen het weet natuurlijk. Ons lijkt het een goed idee. Nu nog iedereen op dezelfde lijn krijgen en hetzelfde kleur armbandje voor de bare liefhebbers

Stan072

Toogplakker
15 mrt 2022
67
34
Maandag 28 april eindelijk gelukt om naar Amai af te reizen. Meestal lukt maandag niet vanwege werk. Ik vond het zelf druk, maar het was de eerste keer voor mij. Ik heb weinig bare-activiteiten gezien, terwijl ik de darkroom regelmatig bezocht. In de ruimte naast de douches, niet het grote bed, was er activiteit. Opeens sprong de dame op en zei: Wat, zonder condoom? Meekomen jij en ze pakte een jongeman bij zijn oor en sleurde hem mee. Ik weet niet wat er met deze jongeman is gebeurd, maar deze gebeurtenis heeft er wel voor gezorgd dat ik de rest van de middag voorzichtig was. Als alleenstaande man is het lastig om te vernemen of bare wel of niet mag. Vragen is al een risico op zich. Voor de rest heb ik wel een plesante tijd gehad, maar ik voel zo weinig met condoom om.

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Maandag 28 april eindelijk gelukt om naar Amai af te reizen. Meestal lukt maandag niet vanwege werk. Ik vond het zelf druk, maar het was de eerste keer voor mij. Ik heb weinig bare-activiteiten gezien, terwijl ik de darkroom regelmatig bezocht. In de ruimte naast de douches, niet het grote bed, was er activiteit. Opeens sprong de dame op en zei: Wat, zonder condoom? Meekomen jij en ze pakte een jongeman bij zijn oor en sleurde hem mee. Ik weet niet wat er met deze jongeman is gebeurd, maar deze gebeurtenis heeft er wel voor gezorgd dat ik de rest van de middag voorzichtig was. Als alleenstaande man is het lastig om te vernemen of bare wel of niet mag. Vragen is al een risico op zich. Voor de rest heb ik wel een plesante tijd gehad, maar ik voel zo weinig met condoom om.
Dat is wel een straf verhaal. Ik ga eens aan Ian vragen wat er juist van is hij weet dat wij altijd bare sex hebben zo kan dat niet bare is iedereen zijn volste recht om te doen.

BangGanger

Toogplakker
27 dec 2021
63
52
Opeens sprong de dame op en zei: at, zonder condoom? Meekomen jij en ze pakte een jongeman bij zijn oor en sleurde hem mee. Ik weet niet wat er met deze jongeman is gebeurd, maar deze gebeurtenis heeft er wel voor gezorgd dat ik de rest van de middag voorzichtig was.
Kan natuurlijk altijd zijn dat die jongeman z'n leuter er gewoon instak zonder te vragen. Da's ook niet OK. Maar er moet ruimte voor zijn en niet geoordeeld worden over zij die het wel zonder willen doen.

Groen fluo armbandje vind ik wel OK, en op het gastenboek mss een woordspeling met teddybeer/teddybare of iets dergelijks.

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Kan natuurlijk altijd zijn dat die jongeman z'n leuter er gewoon instak zonder te vragen. Da's ook niet OK. Maar er moet ruimte voor zijn en niet geoordeeld worden over zij die het wel zonder willen doen.

Groen fluo armbandje vind ik wel OK, en op het gastenboek mss een woordspeling met teddybeer/teddybare of iets dergelijks.
Ja idd dat vind ik ook iedereen moet vrij zijn om sex te hebben hoe hij zelf wil. En zo'n woordspeling is zeker niet slecht .laat de ideeën maar komen zou ik zeggen. Voor ons als koppel is het heel simpel mag het niet meer gaan we niet meer. Puur natuur of de muur.

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Heb misschien een idee. Indien dame open staat voor Bare kan ze misschien haar hand door een condoom (zijn er altijd en voor iedereen beschikbaar) steken en deze als armband aandoen. ;-)
Heb wel niet het gevoel dat er gecensureerd wordt wat betreft Bare.
Bijna elke zaterdag zie ik aankondiging staan van koppel dat bare wil...

Laatst bewerkt:

Stan072

Toogplakker
15 mrt 2022
67
34

Ik denk inderdaad dat deze jongeman zonder te vragen zijn leuter erin heeft gestoken

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Condooms hebben we vroeger wel gebruikt maar na een lange neukbeurt met meerdere mannen. Droogt de kut uit en ook heel veel irritatie. Dus wat is er leuk aan? Niks ons laten testen deden we ook nooit. Nu dat we zonder condoom neuken veel meer plezier/ genot. Geen irritatie meer en veeeeeel geiler dat sperma overal. En nu laten wij ons om de drie maanden testen op soa's en bij twijfel nog extra bij de huisarts.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Opeens sprong de dame op en zei: Wat, zonder condoom? Meekomen jij en ze pakte een jongeman bij zijn oor en sleurde hem mee.
Wij waren er niet bij, maar dat klinkt als Laura. Ik heb haar dat al eerder zien doen, maar idd enkel wanneer de man in kwestie bare ging zonder te vragen.

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
En ik weet nu niet hoe het zit met de andere koppels/vrouwen die zoveel neuken zonder condoom. Maar rustig geteld op een maand het aantal mannen die haar vol spuiten. Rond de 80A 100 mannen wel niet elke maand is zo. Maar op 3 maanden is het heel snel een getal dat je tegen niemand durft te zeggen. En tot nu toe gelukkig maar 1 keer Gonorroe gehad op bijna 3 jaar tijd. Hebben we dan zover geluk gehad of wordt neuken zonder condoom onterecht in een heel slecht daglicht geplaatst????

pirou

Toogplakker
26 jan 2019
69
34
worden de bezoekers nooit vooraf getest in Amai ? ( ook al zijn die testen niet 100% secure ...)

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Ik herken ook wel heel erg de polarisatie tussen 'met condoom' en de 'bare' dames/stellen. Ik begrijp heel goed dat het een bewuste keuze is en dat iedereen dat echt helemaal zelf bepaald. En er ook van mag vinden wat ie ook vindt. Maar we moeten elkaars keuze wel respecteren. En dus erkennen dat er dus ook andere keuzes dan die van jezelf gemaakt kunnen worden. Dan is het wel zo handig dat we dat van elkaar te weten kunnen komen zonder meteen 'ruzie' te krijgen. Ik ervaar ook grote terughoudendheid bij mezelf om bij een dame of stel te polsen of ze in zijn voor een lekkere bare beurt.... Sommige reacties zijn echt fel.. terwijl ik het toch meestal erg voorzichtig vraag....
Een duidelijk zichtbaar merkteken gaat een probleem worden denk ik omdat Ian dan problemen kan krijgen met zijn vergunning heb ik begrepen.
Maar we moeten elkaar toch gewoon de (respectvol) de vraag kunnen stellen???
Beetje lastig hier de mening van de condoomneukers te vragen natuurlijk..;-) Maar ook op het gastenboek van Amai zelf is dit onderwerp al redelijk taboe heb ik ervaren...
Zo jammer... Want er zijn toch echt genoeg heerlijke dames die graag lekker bare volgespoten willen worden... Maar vindt ze maar eens!!!

Ben alweer eventjes niet geweest maar tot snel maar weer eens in Amai... (Spermagames in D is ook niet meer wat het geweest is!!)

Stan072

Toogplakker
15 mrt 2022
67
34
Als redelijke nieuwkomer in dit wereldje, zeker in Amai, herken ik ontzettend wat Gerbruin2002 zegt, namelijk dat ik wel terughoudend was met het vragen of het zonder mag. Sommige stellen reageerden zo fel dat ik afdroop als een hond met z'n staart tussen z'n benen. Maar een man die rook alsof hij een tijd lang geen douche heeft gezien mocht wel, maar wel met condoom ;-)
Ach, c'est la vie ...

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Wij hebben al een deftige woordenwisseling gehad met koppels zelf en een vrouw alleen. Het ging dus over bare neuken en wat ze zegde was te gek voor woorden. Ze wilde niet weten dat er iemand zijn lul in mijn sletje haar kutje had gestopt en daarna in hun mond want pijpen zonder dat kan wel??? Ik vraagde hoe vaak laten jullie u testen op soa's daar kwam het. Heel boos waarom zouden wij dat moeten doen????? Ik heb hun deftig uitgelegd waarom en toen werd het stil. Ik zegde erop nog jullie zijn de oorzaak van de soa's die rond gaan met je valse gevoel van veiligheid. Ik zou met jullie nooit sex willen. Natuurlijk ze minimaliseren dat en denken er het hunne over. Maar wat ik weet ik dat rubber neukers totaal niet soa's vrij zijn en zelfs jaren zonder testen doorgaan.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
als voegere club eigenaar/venoot kun je als club wel het gekleurde bandjes systeem toepassen voor aan te tonen van ""geaardheid" dus hetero - of Bi -of homosexueel ... maar een club die het verschil van al dan niet condoomgebruik op deze manier kenbaar wil maken riskeert zijn vergunning te verliezen en frequenter bezoek van bemoeizuchtige vrijwillige mensen van soa preventie . .. maar het idee van een fluo bandje werkt natuurlijk zeker , maar dan in de kringen van de bare liefhebbers .. dus bezoekers van een club die ZELF zo een "code pols bandje" zouden aanschaffen zouden aandoen dat niet gelinkt is aan de club zelf is dan in de vertrouwde kringen zoals dit forum een fantastisch hulpmiddel om jezelf te onderscheiden van de condoomneukers .. zelfs de kleur van het bandje is niet belangrijk .. ..want zodra er mannen die deze interne code niet kennen zien dat er dames een gekleurd polsbandje dragen en andere geen ... is het veel subtieler om dan te vragen aan de dame of dit een betekenis heeft ... zonder meteen rechtstreeks te moeten vragen of dat ze zonder condoom mogen

op deze manier staat het dan compleet los van de uitbaters en is het aan de bezoekers hun eigen code .. dus ook veel minder mannen die beschamend moeten afdruipen na een uitbrander van een rubber-o-fiel

Terug
Naar boven