Hotboy8001
Ervaringsdeskundige
- 10 feb 2018
- 336
- 157
Ik hoop haar ook vandaag maandag te mogen vullen lekkerMijn sletje gaat dus weer lekker volgespoten worden heerlijk gewoon![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop haar ook vandaag maandag te mogen vullen lekkerMijn sletje gaat dus weer lekker volgespoten worden heerlijk gewoon![]()
Ja hoor dit zijn wij op de foto. kom haar kutje maar lekker volspuiten zelfs aan de bar mag je haar gebruiken en bepotelen.Ik hoop haar ook vandaag maandag te mogen vullen lekker
In iedergeval...................al een polsbandje aanJa hoor dit zijn wij op de foto. kom haar kutje maar lekker volspuiten zelfs aan de bar mag je haar gebruiken en bepotelen.
Goed om te wetenJa hoor dit zijn wij op de foto. kom haar kutje maar lekker volspuiten zelfs aan de bar mag je haar gebruiken en bepotelen.
Wil dat kutje van je vke ook wel eens vullenGoed om te wetenZal ik zeker van gebruik maken. Gewoonlijk spuit ik mijn eerste hete lading in mijn vrouwtje (in de auto, voor we de club binnengaan) zodat zij al lekker voorgesmeerd is en ik kutjes kan bezoeken zonder die snel vol te spuiten. Maar de volgende keer is mijn eerste lading voor jou
Gaat snel : even slipje opzij, pik erin en ik spuit.
Saturday i will come tooAny young fit couples going to Amai this Saturday June 7th? Girlfriend (26) and I (34), both fit and condom-haters, are thinking of going. Please feel free to DM us. Thanks.
Ja joh… Als je er zelf de kick niet van krijgt is het moeilijk uitleggen..Uiteraard voelt sex zonder condoom veel beter aan. Maar er wordt wel met enige weerzin gesproken over die condoom neukers. Zelf bezoeken wij Club Amai eens in de zoveel tijd, daar is het altijd met condoom. Dat heeft onze voorkeur en om nou in een club om een recente spa test te vragen en daar dan een eerlijk antwoord op te krijgen is denk ik erg moeilijk. Ik heb dit forum eens opgezocht mede omdat er redelijk vaak oproepen zijn in het gastenboek om toch vooral bare te gaan. Ieder zijn ding natuurlijk en snap het ook wel van het vrouwelijke perspectief. Maar niet zo zeer van het mannelijke, ja snap zonder voel je veel meer. Maar wat ik niet zo goed snap is waarom juist bare in een club waar er misschien 10 andere voor jou zijn geweest zonder. Waarom is het juist zo geil om een kutje te neuken wat al volgespoten is door een x aantal andere mannen voor jou. Ja het glijdt beter, is dit meer een soort van bi kink die dan toch om de hoek komt kijken? Het is maar een vraag want ik snap het hoogstwaarschijnlijk niet. Maar om terug te komen op die armbandjes, zou zeggen ga ervoor. Wij zullen nooit negatief reageren op de vraag of het ook zonder mag, maar vriendelijk afwijzen en dat dit voor ons het risico niet waard is hoe spannend en misschien en geil ook.
Dan moet je maar eens komen kijken naar een Duitse bare gangbang, zoals die waar mijn vrouw vorige donderdag 68x geneukt is waarvan toch minstens 40 beurten met donatie!waarom juist bare in een club waar er misschien 10 andere voor jou zijn geweest zonder
Als eerste ? Tuurlijk mag je dat als mijn man dat niet doetWil dat kutje van je vke ook wel eens vullen
Ja wij melden het hier ook altijd als we gaan.Als eerste ? Tuurlijk mag je dat als mijn man dat niet doetBinnenkort gaan we weer eens wanneer ook "Bare Sletje MV" er is. We melden ons wel. xxx Sabine
Die moeten deze week aankomen de polsbandjes en dan gaat mijn sletje ze zeker aan hebben.In iedergeval...................al een polsbandje aan!