Lilly's China Massage (Mönchengladbach)

Michiel de Spuyter

Toogplakker
7 jun 2021
42
54
Verleden week even gaan testen.
Kontact via WhatsApp gehad, mama san spreekt enigzins duits.
Ze zij dat we ter plaatse alen mogelijkheden kunnen bespreken.

Ik werdt in een kamer geparkeerd, en een meid rond de 30 kwam binnen. Die sprak helaas helemaal geen Engels of Duits, maar ik maakte duidelijk dat ik wilde neuken. Ze liet me 130 zien op haar mobieltje. Ik vroeg naar nzc, maar be begreep mij niet. Toch maar gedaan. Samen met haar in de douche, waar ik haar lekker kon vingeren.

Op de kamer probeerde ze met handen en voeten te vragen of ze eerst massage moest geven, maar ik legde haar op het bed en befte haar. Dat kon ze waarderen, toen ze was klaar gekomen moest ik gaan liggen. Ik kreeg een vrij goede pijpbeurt.
Ik legde haar neer en probeerde zc re neuken, maar ze zij "kein Kondom". Ja, juist. Dus weer de pik ertegenaan gezet, maar weer "kein Kondom".
Duurde even voordat ik door had dat ze het tegendeel bedoelde.
Ik had geen zin om nog eens mama san te halen, dus liet ik haar verder pijpen tot ik lekker in haar mond spoot. Daarnaa.kreeg ik nog een heftig stevige massage.

Mama san zij mij later nog dat nzc 160 voor een uurtje is.

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
80
Kom hier regelmatig en kan bovenstaande review beamen.
Zijn allemaal mooie jonge chinese dames. Nadruk ligt op de wellness.
Mama San Lilly kan overigens zeer goed masseren. Helaas geen sex met haar mogelijk. Beste dames zijn Coco en Maria.
Ik betaal meestal met 150 euro en als de dame terug komt met wisselgeld leg ik dat op de tafel zodat eea duidelijk is.

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Ik ben hier ook wel bekend.
Hoewel parkeren voor de deur officieel niet maf zegt Lily dat het wel mag.
Lily is een mooie dame welke mij ook wel eens gemasseerd heeft maar meer is bij haar niet mogelijk.
Later kwam Maria binnen om mij te verwennen . Ik heb haar enkele keren bezocht maar het was altijd NMC voor 130.-.
Zijn er hier andere dames waar onze hobby wel mogelijk is? Ik hoor het graag per PM of hier.
Daar NZC niet mogelijk bleek ben ik hier al lang niet meer geweest.

Wollie

Toogplakker
2 jul 2024
28
21
Thanks voor de tip. Hier ben ik wel eens in de buurt (Roermond) dus wellicht rij ik eens door.

creampiecouple2k

Ervaringsdeskundige
21 dec 2023
319
202
Heb ze alle 3 daar gehad en idd, bij Lilly is niets mogelijk, Coco en Maria zijn voor 160 vol te spuiten. Coco en Maria zijn dertigers...

• Like
Waarderingen: sjef

Erdo

Snuffelaar
28 aug 2024
14
3
Verleden week even gaan testen.
Kontact via WhatsApp gehad, mama san spreekt enigzins duits.
Ze zij dat we ter plaatse alen mogelijkheden kunnen bespreken.

Ik werdt in een kamer geparkeerd, en een meid rond de 30 kwam binnen. Die sprak helaas helemaal geen Engels of Duits, maar ik maakte duidelijk dat ik wilde neuken. Ze liet me 130 zien op haar mobieltje. Ik vroeg naar nzc, maar be begreep mij niet. Toch maar gedaan. Samen met haar in de douche, waar ik haar lekker kon vingeren.

Op de kamer probeerde ze met handen en voeten te vragen of ze eerst massage moest geven, maar ik legde haar op het bed en befte haar. Dat kon ze waarderen, toen ze was klaar gekomen moest ik gaan liggen. Ik kreeg een vrij goede pijpbeurt.
Ik legde haar neer en probeerde zc re neuken, maar ze zij "kein Kondom". Ja, juist. Dus weer de pik ertegenaan gezet, maar weer "kein Kondom".
Duurde even voordat ik door had dat ze het tegendeel bedoelde.
Ik had geen zin om nog eens mama san te halen, dus liet ik haar verder pijpen tot ik lekker in haar mond spoot. Daarnaa.kreeg ik nog een heftig stevige massage.

Mama san zij mij later nog dat nzc 160 voor een uurtje is.
Weet je toevallig hoe deze dame heet?

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
80
Was er vanmiddag. Waren Linda Lisa en Nana. Gekozen voor trio met Linda en Lisa.
Gaf aan dat ik eerst wellness wilde, dus Linda begon wild te tongen.
Daarna ging ze mij pijpen terwijl Lisa de ballen likte.
Na tijdje pussysliden en hij floepte er bijna in. Linda vroeg verschrikt condom?
Ik zei nee hoor en ze liet zich zo erop zakken. Na wilde rit waarbij ik Lisa likte,
Wisselden ze van plaats.
Lisa is nog nauwer dus begon het warm te krijgen.
Hun daarop af laten stappen en hun in het gezicht gespoten....
Daarna nog lekker gemasseerd. Top

klokkenspel

Snuffelaar
3 mei 2015
17
2
Ik was er aan het einde van de middag. Via de app foto;s gevraagd en gekregen van drie 30-ers, een afspraak gemaakt voor een uur "totalprogram". Ik werd ontvangen door Linda in een geil schooluniform. Leuke meid om te zien met een lekker slank lichaam. Jammie. Er was even telefonisch contact met mamasan nodig om uit te leggen dat ik rubber achterwege wilde laten. Dat was geen probleem voor 160 euro. De date was super. Ze mocht me wel, liet ze blijken en het tongzoenen werd steeds gulziger. De wip begon rustig aan, maar eindigde in een rollercoaster. Daarna werd de tijd volgemaakt met een prima massage.

Terug
Naar boven