Luderland - (FKK) Leverkusen

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
ok, ik dacht dat Selina er ook geen probleem mee zou hebben. Overigens weet ik niet of het mag. Ik heb ook boven op het balkon wel eens geneukt

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik had het voornemen om vandaag Luderland aan te doen en te kameren met Jessy en Sara met eventueel Emi en uiteraard ook te genieten van de zon in een ligstoel met eventueel actie in één van de tuinhutten. Echter; je kunt nog zoveel willen maar als je afhankelijk bent van het OV en Deutsche Bahn niet mee wil werken houdt alles op. Bij Oberhausen Sterkrade wordt de trein omgeleid en rijdt zonder tussenstop naar zijn eindbestemming "Dusseldorf hbf". De trein bleef lang staan en opeens hoorde ik via de omroep:leider. Dat had grote gevolgen want door een grote storing reed de trein niet naar Dusseldorf hbf maar naar Duisburg hbf. Als ik dat vantevoren had geweten was ik niet eens naar Duitsland afgereisd dus moest ik snel een beslissing nemen en een alternatief bedenken en koos uiteindelijk voor Gelsenkirchen.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Robbie, echt pech dus. Vandaag was prima weer voor een tuinhut sessie. Ik ga morgen of dinsdag nog een kijkje nemen. Waarschijnlijk de laatste keer dit jaar buiten neuken. Hopelijk lukt het me nog een trio te scoren of nog geiler, 3 dames op de kamer. Eerst maar eens kijken wie er zijn, want de voorpret wordt dikwijls verstoord door een minimale bezetting of door verkeersproblemen...

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Ben aan het twijfelen tussen Luderland en Grimberg.

Waar is de bezetting vandaag beter? Laat het weten aub!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik zou zeggen op welk soort dames val je het meest? Als slank jouw voorkeur heeft moet je naar de Grimberg. Val je op een normaal tot stevig postuur dan is Luderland je club. .

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Grote borsten en billen zijn mijn ding. Ik ben eerder naar Grimberg geweest maar nooit naar LL

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nou; om je keuze van uitsluitend 1 dame af te laten hangen gaat me wat ver maar ik zou eerst bellen met beide clubs en vragen naar het aantal dames. Voor de Grimberg zou ik specifiek vragen naar de aanwezigheid van Selina en Sarah en voor Luderland naar Jessy en Vanessa.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ah; dan moet je naar Luderland want grote billen genoeg. Silvia, Vanessa, Anita, Elena, Maya. Vanessa heeft in ieder geval grote billen en borsten en zeer aantrekkelijk maar bel eerst.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
En Lele22 vast al een dame gescored in Luderland. Hopelijk volgt een verslag want het is je 1e keer en ben benieuwd hoe je deze Luderdag ervaren hebt en met welke dame(s) je hebt gekamerd.

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Net terug van Luderland en ik zal open en eerlijk zijn over mijn mening:

Aangekomen op de parkeerplaats en het is een beetje zoals Villa Venus en Grimberg: zelfde sfeer en gevoel.
Wel merkte is dat het iets anders is gebouwd. Het heeft een gemiddelde grootte qua woonkamer maar de kamers en speelruimtes zijn veel groter dan bij de twee eerder genoemde clubs.

De eerste kamer gang heb ik met Andrea gemaakt. Persoonlijk vond ik haar het beste van allemaal (die beschikbaar waren), al moet ik zeggen dat het niet wauw-wauw was. Ze heeft hangende borsten en haar figuur zou ik een 7/10 geven; maar ze heeft wel een hele mooie en strakke kut + een leuke babbel gemaakt! Uiteraard volgeblaft en het droop eruit.

Tweede kamer gang heb ik met Jessy. Kort gezegd: De verwachtingen waren veel hoger aangezien er zoveel werd gezegd verteld over haar specifiek. Fysiek geef ik haar een 5,5/10 maar ook niet meer dan dat, aangezien haar lichaam niet zozeer in proportie was.
Missionary en uiteindelijk volgeblaft in doggy.

Vanessa en Emi waren niet aanwezig begreep ik, puur omdat ik niemand zag met deze beschrijvingen en het daarna nog bevestigd kreeg van de theke.

Algemene indruk: ik had hogere verwachtingen en ik kan gemakkelijk zeggen dat het qua bezetting niet slecht was (10 dames), maar ik vond vrijwel niemand echt aantrekkelijk.

2-3 jaar geleden kwam ik over de vloer bij Villa Venus en destijds was Michaela veel strakker en een echte lekkere MIlF, Elena werkte destijds daar ook en was een geile donder. Geen idee, wellicht word ik ouder, alhoewel, ik ben maar 28 jaar en heb vele betere dames gezien in het vak: BY FAR

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Jammer dat Vanessa er niet was. Misschien een vrije dag want tegen mij zei ze geen vakantieplannen te hebben. Weet zeker dat je haar wel aantrekkelijk had gevonden. Wel vrij bijzonder dat je vermeld dat je zag dat het eruit droop want meestal verschijnt direct keukenpapier. 10 dames is best veel als Emi en Vanessa er niet waren. Tina en Bianca zullen er vast ook nog niet zijn of kun je dat wel bevestigen?

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Over Tina gesproken: ik zag een dame met lange zwarte haren (vollere dame in kwestie) bij de deur, maar tevens zag ik ook een dame met zwarte lange haren (mager en tattoo bij de pols) dieper in de Roemeense hoek zitten. Geen idee welke van de twee Tina was, maar wellicht geeft dit antwoord op jouw vraag.

Over de creampie bij Andrea: ik heb haar gevraagd om inderdaad even niet alles weg te vegen, nadat ik zag dat ze al maar doekjes greep. Niet een heel bijzonder fenomeen, heb het gewoon gevraagd aangezien ik het aantrekkelijk vind om mij "Van Gogh" te bekijken 🤣.

Milfs en vollere lichamen met goede borsten (niet heel hangend) en een goede kont zij zeer geliefd bij mij; hierbij knap ik vaak af op een dikke buik. Zoals ik destijds al zei: Michaela bij VV was echt een toppertje destijds (fysiek gezien), maar ze heeft ook wel haar beste tijd gehad. Nog steeds lekkere service: vol tongzoenen en een echte GFE die je kan krijgen bij haar, maar het is gewoon fysiek minder nu.
Antonia bij Grimberg was ook lekker fysiek.

Weet wellicht iemand waar ik zulke type dames kan vinden?

Flipper

Toogplakker
30 jan 2017
52
16
De enige reden voor mij om maar Luderland te gaan is Emi. Dat is wel wat mager. Er zijn nog wel 1 of 2 dames, de rest is echt maatje veels te groot. Echt iets voor de liefhebber. Ik blijf er voorlopig uit de buurt. Viel erg tegen voor mij. Ik ga voor de knappe jonge en slanke meiden en die lijken er steeds minder te zijn. Jammer hoor!

Terug
Naar boven