Michelly - Brussel

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Als je haar whatsapp stuurt, dan krijg je prijzen voor privé.
100 voor 30min
150 voor 1u

Misschien nog een extra om condoom achterwege te laten. Ik vraag dat nooit op voorhand. In de hoop dat ze dan spontaan bare gaat...

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Ik wou zondag langs gaan wat niet is gebeurd.
Maar bij deze kan je hem er gewoon bare in drukken hoor ,wat de meeste hier ook al zeggen.
Bij deze dame zie ik bijna meer bare filmpjes dan nmc filmpjes.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Ze moet maar snel eens de Noordelijke Nederlanden, met een langdurig bezoek vereren. 😛😛

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Seafood expo Barcelona, 25 tot en met 27 april maar de 1e vlucht die ik kon boeken was 26/4 vanaf Brussel. Eindhoven kon ik geen ticket krijgen

Bij Brussel dacht ik meteen aan Michelly en ik arriveerde vandaag op Brussel AirPort. Gevraagd of ze in dat roze badpak wilde ontvangen wat ze op TikTok aanheeft, Spaans is noodzakelijk praat alleen Engels vis translator dat vind ik niks

Mijn auto opgehaald en naar Michelly gereden

Ik was instant geil toen ik binnenkwam typische Brazil trans in fortalza kom je zo ook tegen 100% Brazil signature

Tongzoenend haar badpak uitgedaan haar kont helemaal nat gelikt klabats boem tot de wortel in die mooi bruin gekleurde kont alle stress van 2 dagen onderhandelen kwam er binnen een minuut uit de salvo's vlogen haar geweldige reet in nou over van alles gepraat ze woont in portugal en ze is oprecht geil en harstikke extraverte trans

Ze liet het sperma gewoon uit haar aars lopen , we gingen tongzoenen ze heeft echt een mooie lekkere lul haar gepijpt tot ze ging spuiten en toen ging ze Amazone op mijn pik zitten tot ik nog een keer alles in haar grote kont spoot

Ze wilde filmen voor only fans ik zei
Mijn hoofd er niet op daar heeft ze zich keurig aan gehouden en mij uiteraard het filmpje ook gestuurd gaat mijn pik toch nog de wereld over

Als je van dit type houdt voor €150 is dit een cadeau echt doe 50 rozen cadeau aan iemand en je bent hetzelfde kwijt dan doe ik liever dit

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Vanmorgen stuurde ze een appje bonjour, ik vroeg ben je in Brussel dat is ze dus

Op de zaak mezelf vrijgemaakt naar huis geheel haarloos en geheel schoon naar Brussel nou daar stond ze Michelly barbosa

Geheel bruin gebrand waar de tape gezeten had de bekende witte randjes, geheel naakt op giga hakken haar pik steigerde al zo geil was ze zo geil tongzoenen alsof het onze laatste keer was ik pijpte haar klaar en daarna ging ze doggy staan en uitkijkend op die dansende kersen op haar bil hield ik het niet meer en mijn stralen schoten die goddelijke Braziliaanse kont in

Daarna even afkoelen en pratend over van alles en nog wat elkaar stijf makend ging ze reserve cowgirl op mijn pik bouncen ja ik houd het dan niet ze klom van mijn pik af gaf nog een paar rukken eraan en daar ging ze weer, ook nu heeft ze weer gefilmd voor only fans dat vraagt ze ook netjes

• Like
Waarderingen: Boo7
Terug
Naar boven