Opzoek naar geile vrouwen

Joshua

Toogplakker
15 jan 2021
65
28
Hooi aangenaam Lichtgetint sportief 30 jaar en opzoek naar een vrouw die lekker geil is en verwenr wilt worden.

Ik kan niet ontvangen maar wel verplaatsen

Verder hou ik wel van een goed gesprek en elkaar leren kennen en interesse tonen
Graag bij intressen mij te berichten we en dan kunnen we verder via telegram of gwn via de berichten service van hier.

Wel wil ik voor de afspraak kort videobelle om het voor elkaar gemakkelijk te maken en weten dat het geen fake is.

Peter0712

Ervaringsdeskundige
17 okt 2025
282
115
Hooi aangenaam Lichtgetint sportief 30 jaar en opzoek naar een vrouw die lekker geil is en verwenr wilt worden.

Verder hou ik wel van een goed gesprek en elkaar leren kennen en interesse tonen
Graag bij intressen mij te berichten we en dan kunnen we verder via telegram of gwn via de berichten service van hier.

Wel wil ik voor de afspraak kort videobelle om het voor elkaar gemakkelijk te maken en weten dat het geen fake is.
Ik denk dat je hier weinig kans maakt, he kan beter zoeken via kinky, of sexjobs, of voor België, redlights. Be.
Succes.

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
314
154
Al 5 jaar op dit forum. Dan weet je toch wel dat je voor zoiets niet op dit forum moet zijn.

Victor59

Ervaringsdeskundige
25 mrt 2024
271
292

Schiet mij maar lek.

Deze zelfde Joshua biedt op dezelfde dag op de chat zijn "vriendin" aan voor € 250 per uur.

@Joshua :
goedendag mannen, graag bied ik exclusief mijn vriendin aan genaamd fatima , 22 jaar, slank met mooie ronde dikke billen en mooie krulle en gwn een sexy geil koppie. Ze doet niet aan adv want doet het omdat ze het geil vind en wat extra. Heb je intresse stuur maar pb ZE IS NIEUW EN EXCLUSIEF.

+1

Wil hij een harem beginnen?

Joshua

Toogplakker
15 jan 2021
65
28
Schiet mij maar lek.

Deze zelfde Joshua biedt op dezelfde dag op de chat zijn "vriendin" aan voor € 250 per uur.

@Joshua :
goedendag mannen, graag bied ik exclusief mijn vriendin aan genaamd fatima , 22 jaar, slank met mooie ronde dikke billen en mooie krulle en gwn een sexy geil koppie. Ze doet niet aan adv want doet het omdat ze het geil vind en wat extra. Heb je intresse stuur maar pb ZE IS NIEUW EN EXCLUSIEF.

+1

Wil hij een harem beginnen?
Heeel grappig zeg, snap niet waarom ik of wat ik doe jou zo zou storen dat je moeite moet doen om erover te typen maar goed hahaha. Bedankt voor de vermelding hopelijk hierdoor nog meer extra aanvrage topper bedankt

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
314
154
Het is toch wel opmerkelijk. Inhoudelijk ga je niet in op wat hij zegt. (Je zoekt hier een dame, maar hebt al een "vriendin" die je hier ook nog eens onder de radar aanbiedt).

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.742
1.146

https://www.nzcforum.be/threads/fatima-22-utrecht.22448/

Deze lijkt wel geil.

Terug
Naar boven