Ra ra... vreemd iets vandaag.

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
113
145
Deze middag was ik in Brussel, op goed geluk gaan zien of de Fatima van nummer 23 aanwezig was, en ze stond buiten.
Ze is lange tijd op verlof geweest, wat ze vertelde na ik haar zei dat ik meerdere malen langskwam zonder ze aan te treffen.
Ze doet het ook wat minder zei ze.

Bon, Binnengegaan, geld overhandigd (40 euro) en wasje aan de pompbak, zij aan het bidet.

Bed op en ze begon zoals altijd overal te likken en aan tepels te zuigen.

Langzaam aan naar beneden en begon ze mijn kleine Fons op sterkte te brengen met likken en dan zuigen. Omdat het al lang geleden was dat ik mij nog laten leegzuigen heb wou ik hiervoor gaan.
Na een tijdje, ik schat zo'n 10 minuten voelde ik het opborrelen, en begon ik lichte stuiptrekkingen te krijgen zoals het normaal altijd komt.
Ik wist niet of ze zou pijpen tot het einde of aftrekken, dus ik wou ze niet verassen en zei, ca viens.., maar het zou zeker nog enkele seconden duren, dus niet meteen...
Ze mompelde hhmm hhmm en pijpte enkel nog de eikel en verder met enkele vingers begon ze op en neer te bewegen.
Op dat moment had ik zin om ze om te draaien en op mijn paal te zetten, maar ineens, plotsklaps alles weg....het gevoel was er niet meer, en het veranderen van tempo en manier deed alle gevoel verdwijnen.
Ik zei c'est parti, en ze stopte met pijpen, en zette zich recht en ging naar het bidet en spuugde haar mond leeg.
Het rare is, ik was niet klaargekomen, maar begon zelf te twijfelen, ze gaf me een stuk papier om af te kuisen en ik wou het laatste druppeltje sperma eruit persen, maar niks, gewoon , er was niks uitgekomen.
Maar mijn penis was gewoon dood, zo slap als een vod, net of er iemand de stekker uit het stopcontact getrokken had.
Ik kreeg er geen gevoel meer in, dus wat was er gebeurd, ik was te veel verbouwereerd om iets anders verder te proberen of te doen, dus tja, er zat niks anders op dan mij aan te kleden.
Nochtans ben ik nooit teleurgesteld buitengekomen bij haar, steeds een leuke tijd gehad en ook steeds goed klaargekomen.
Nu loop ik al de hele dag te denken, hoe gaat dit verder, hopelijk blijft het éénmalig.

Leipo

Toogplakker
12 jan 2025
93
116
Wel meegemaakt dat ik gevoel had dat ik klaarkwam, maar geen heftig orgasme ofzo. Bleek er niks uitgekomen te zijn. Binnen minuut verder gegaan en na minuut of 2 weer orgasme, maar dan wel met sperma. Niet helemaal het zelfde als hier boven omschreven maar net zo vreemd eigenlijk

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.724
1.124
Dat je penis van het ene op het andere moment zo 'dood' aanvoelde en dat het gevoel volledig verdween, heeft te maken met hoe ons zenuwstelsel, onze opwinding en onze aandacht op elkaar reageren.

In feite is er een soort noodrem in je lichaam geactiveerd. Dit zijn de belangrijkste redenen waarom dit gebeurde:

1. De overgang van ontspanning naar 'denken' (Het zenuwstelsel)
Een erectie en een orgasme worden aangestuurd door het parasympathische zenuwstelsel — het deel van je zenuwstelsel dat werkt als je ontspannen bent en puur op gevoel zit.

Op het moment dat je dacht "ik ga haar waarschuwen", begon na te denken over hoe ze zou reageren, én in je hoofd al bezig was met haar om te draaien, veranderde je mentale staat. Je ging van voelen naar nadenken en analyseren. Hierdoor nam het orthosympathische zenuwstelsel (de actie- en waakzaamheidsmodus) het over. Een heel klein shotje adrenaline is dan al genoeg om de bloedvaten in je penis in één klap te laten vernauwen, waardoor de stekker er als het ware uitgetrokken wordt.

2. Plotse verandering van stimulatie
Je was op weg naar het hoogtepunt via een heel specifieke prikkeling (het zuigen en het ritme dat ze hanteerde). Toen ze na je waarschuwing veranderde van techniek (enkel de eikel pijpen en met haar vingers bewegen) en het tempo aanpaste, viel de exacte fysieke prikkeling weg die je brein op dat moment nodig had om de reflex door te zetten.

Bij seksuele opwinding — zeker vlak voor een klaarkomen — is het zenuwstelsel uiterst gevoelig voor ritmeveranderingen. Een onderbreking van het ritme kan de opbouw in één keer fnuiken.

3. De 'ruis' van het communiceren
Erop los praten of iets zeggen zoals "ça vient..." vereist een korte onderbreking van je focus. Voor sommige mannen maakt dat niet uit, maar als je heel dicht tegen een orgasme zit, kan de minimale cognitieve inspanning om te spreken en op haar reactie ("hhmm hhmm") te letten net genoeg afleiding zijn om de spierspanning en de orgasme-opbouw te breken.

Wat er met het sperma/gevoel gebeurde
Het feit dat je twijfelde of je nu wel of niet was klaargekomen, komt doordat de spiercontracties (het opborrelen en de stuiptrekkingen) al waren ingezet, maar de daadwerkelijke zaadlozing nog niet was geactiveerd. De 'pomp' stond als het ware al onder druk, maar de poort ging niet open omdat de erectie en de prikkeling wegvielen.

Kortom: Er is niks mis met je lichaam. Het was een pechmoment waarop mentale afleiding, een ritemverandering en de fysieke 'noodrem' van je zenuwstelsel precies op hetzelfde seconde samenkwamen.

Terug
Naar boven