Salons omgeving Aachen

SanRuzs

Snuffelaar
3 jul 2020
12
3
Yes, another tip. You can often see that more is possible at the prices. A lot is possible between Aachen and Cologne. If you live far away book a hotel nearby and let one stay with you all night for a few extra cents. Gr.
Hello. I usually stay overnight in Germany, but I haven't managed to find an Asian girl who wants to stay with me all night. Do you mean girls who work in a massage parlor, or should I look elsewhere? Even on asialadies.de, home visits are scarce.

SanRuzs

Snuffelaar
3 jul 2020
12
3
Ik bedoelde in het Nederlands te schrijven! Meestal blijf ik in Duitsland overnachten, maar het is me niet gelukt een Aziatisch meisje te vinden dat de hele nacht bij me wilde blijven. Bedoelde je meisjes in een massagesalon of moet ik ergens anders zoeken? Zelfs op asialadies.de zijn huisbezoeken schaars.

KRISTOF53

Toogplakker
18 sep 2018
55
30
Na momo alsdorf wat tegenvallen was. Ben ik naar elders gegaan. Shenkelstrabe , in duren 20 min van momo alsdorf. Vooraf wa fotos gevraagd en 2 knappe dames gezien. Natuurlijk op de foto 10jaar jonger.maar steeds nog een lekker ding met een mooi figuur. Als je wa fotos vraagt krijg je 2 dames te zien. Ze vroeg bij binnenkomst gelijk neuken of masseren, nou ik zei hoeveel, 60 euro zei ze en nzC 20, wtf zo goedkoop heb ik het wel goed verstaan. En jawel. Gewoon lekker gewipt grappig was dat het een soort ex kinderkamer was. Met Disney figuren behang. Geile kale kut en strak kolere heerlijk geneukt.
Dag Lekker, ik heb ook foto's gevraagd en 2 gekregen. Ze zien er wel mooi uit. Ik zal zeker ook eens afspreken. Was jou bezoek voor een half uur? Grt

Terug
Naar boven