Steffie, Oostakker

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
186
61
Die staat hier zeker al beschreven onder een andere naam! Maar ik kom er even niet op

Sidarta

Toogplakker
13 sep 2015
107
10
Ik ben er in mei geweest. De ervaring was inderdaad zoals in eerdere topics al beschreven met de deur op een kier. De seks zelf was heel aangenaam, de dame deed goed mee en genoot er ogenschijnlijk ook van. Toffe babbel ook tussen de sessies.
Tot zover het goede nieuws...

Een maand later kreeg ik opeens via RL een bericht van haar dat de politie aan haar deur stond en dat ze ook bij mij gingen langskomen en dat ze hiv heeft... Ik vond het allemaal heel raar en verwarrend maar toch het zekere voor het onzekere genomen en mij laten testen in de weken/maanden erna.
Resultaat: geen hiv maar wel mycoplasma genitalium (hier wordt niet standaard op getest dus let op!)

Na het sturen van dat bericht heeft ze mij ook meteen geblokkeerd op RL dus ik vraag mij nog steeds af of er niet iemand anders achter zit? Als ze effectief hiv heeft en ze blijft ontvangen met NZC kan dat dan niet opgevat worden als een crimineel misdrijf?

jonaszc

Toogplakker
13 nov 2023
82
45
Als dit waar is heb ik een kogel vermeden. Ik wou er ooit mee afspreken, maar heb er uiteindelijk van afgezien. Sjans. Als ze medicatie neemt voor HIV is er eigenlijk geen probleem, maar ik zou het toch ook niet willen.
Er zit weldegelijk iemand anders achter de advertenties, dat ben ik bijna zeker.
Sidenote, je weet dit al van juni, en waarschuwt nu nog maar? Ik vind het wel belangrijke info om zo snel mogelijk te delen, zeker voor diegene die haar bezoeken.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.809
725
Sidarta.
Ik weet het niet zeker natuurlijk,maar ik denk dat de politie andere dingen te doen heeft dan te controleren op dit soort zaken.:oops:
En wat heeft de politie te maken met de gezondheid van de burger?:unsure:
Ben je zeker dat het geen truc was om je geld af te troggelen via een valse mail?:eek:
Ik zou toch maar opletten met dit soort van mails.
Het is misschien wel degelijk vals.

Terug
Naar boven