Dus ik val vaker op meisjes met een beetje "lieve" uistraling, niet te groot, niet te veel make up. Zeg maar het type girl next door die niet doorheeft dat ze er eigenlijk vreselijk lekker uit ziet. Een beetje verlegen lachje, met een niet te zelfverzekerde uitstraling.
Die lief ogende meisjes hebben ook mijn voorkeur. Alhoewel ik ook een paar keer heb meegemaakt dat ze in werkelijkheid een stuk assertiever en geroutineerder bleken te zijn, dan ik op basis van de foto's had verwachtAls ik door de TF profiel foto's blader, dan sla ik de dames die er te glamoreus uitzien vaak over. Degenen die met net iets te dure tasjes en make up rondlopen en uitstralen dat ze echt wel weten dat ze er behoorlijk goed uitzien en een hoge prijs waard zijn. Bij dit soort dames die er iets te veel "high maintenance" uitzien, krijg ik als ik eerlijk ben waarschijnlijk last van een soort "faalangst" en dan gaat het snel bergafwaarts.
Dus ik val vaker op meisjes met een beetje "lieve" uistraling, niet te groot, niet te veel make up. Zeg maar het type girl next door die niet doorheeft dat ze er eigenlijk vreselijk lekker uit ziet. Een beetje verlegen lachje, met een niet te zelfverzekerde uitstraling.
Bij hele knappe meisjes (als ik ze kan krijgen tenminste, voor een acceptabel bedrag) heb ik soms ook 'faalangst'. Dan denk ik 'shit, ik hoop wel dat ik hem omhoog kan houden, want die dame gaat me xxx Baht kosten'.
Aan de andere kant is het misschien niet altijd 'faalangst', want het kan ook gewoon zijn dat je te hoge verwachtingen hebt van een hele knappe meid. Je verwacht onbewust toch dat ze in bed net zo lekker zal zijn als dat ze er uitziet, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Sommigen zijn wel goed, anderen zijn heel gewoontjes, en weer anderen zijn een zeester (star fish).