Thailand algemeen

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
In Bangkok aangekomen en Airportlink genomen naar Makkasan. Daar met de taxi naar het hotel. Niet al te druk en de echte drukte op de ringweg vermeden.

Hotel op Petchaburi Road met een ruime kamer op de 18e verdieping. Mooi uitzicht over de skyline van Bangkok. Hier blijf ik tot ik terugvlieg. Geen problemen met vrouwen op de kamer nemen, gewoon ID bij receptie laten registreren en doen alsof je bij elkaar hoort. Met Tu is dat geen probleem , zij is bijna even oud als mij, geen DVP en ziet er ook netjes uit. Gewoon een Thaise vrouw met een farang echtgenoot. Als ik ladyboys naar de kamer meeneem zal dat even anders zijn, maar ik voorzie geen problemen. Maar ik loop voorruit op de zaken, de komende dagen is Tu mijn bedpartner.
Daar wil ik dan wel bij zijn, want ik heb nu alle eerste stappen van prille romantiek nu ook mee mogen maken). Dit gaat echt een stuk verder dan alleen maar afvullen en gaan! 😉
Tja, wie weet.

Eén ding is zeker; de 31e vliegt Tu terug en ik sowieso 3 januari. Dus aan ons samenzijn komt dan gedwongen een einde.

Ik ben van plan om in april weer naar Thailand te gaan. Geen idee of Tu dan nog vrijgezel is. Ze is 3 jaar lang single geweest, na een lange relatie. Ze is nu weer beschikbaar. Misschien wacht ze op mij, misschien komt er tussendoor iemand die haar hart wint. Feit is dat ze niet samenwoonde met haar vriend in Nederland. Ze heeft nog steeds een Schengenvisum dat geldig is en waarmee ze dus telkens 90 dagen in Europa mag verblijven. Zo reisde ze ook steeds op en neer en is op zich bekend en gewend aan het maanden uit elkaar zijn.

Hoe dan ook, vanochtend moest Tu voor werk naar een afspraak. Maar haar wel in de grote inloopdouche kunnen beffen en vervolgens, na gepijpt te zijn, haar lekker achterlangs geneukt. Tu steunend tegen de glazen douchewand, ik haar borsten in m'n handen. Lekker in haar klaargekomen.

Gisteravond ook nog een fijne vrijpartij. Het hotel heeft donkere, zonwerende ramen met schuifpui. We zitten op de 18e etage met mooi uitzicht over de skyline van Bangkok. Lichten op de kamer uit, gordijnen open om Bangkok by night te zien. Zo ook seks gehad, hoewel Tu lichtelijk bang was dat iemand kon zien. Nou, dat is vrijwel onmogelijk, maar dan nog; niemand zal weten wie wij zijn. We stonden ook niet voor het raam of op het balkon. Gewoon braaf naakt op bed. Lekker streken, vingeren, 69, Tu op mij en uiteindelijk in missionaris Tu volgespoten. Uiteraard ook met orgasme voor Tu terwijl ik haar pompte. Geen idee hoeveel zaad ik spuit, maar Tu zal onderhand al wel het nodige van mij hebben binnengekregen in haar poes.

Voor vandaag niet echt plannen. Er zijn hier de nodige shopping malls. Tu wist niet hoe lang het duurde, maar dacht tegen 13 uur wel terug te zijn.

Wordt vervolgd

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
612
768
Wat betreft NZC in Pattaya; in de loop de tijd heb je toch wel een lijstje opgebouwd met dames die bare doen?
Tuurlijk, ik heb tientallen contacten in Line. Alhoewel ik een deel daarvan al jaren niet meer benaderd heb, dus ik weet niet eens of ze nog wel actief zijn als DVP.
Maar je wilt toch ook wel eens wat anders en niet aldoor dezelfde dames neuken. Verandering van spijs doet poesjes eten ;).

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Tu is inderdaad rond 13 uur terug. Via roomservice iets te eten besteld. Salade voor Tu, club sandwich voor mij. Ik merk dat Tu niet is zoals ze normaal is. De afspraak verliep stroef. Daardoor veel stress en gedoe zegt ze. Ze heeft wat hoofdpijn en gaat op bed liggen. Ik ga, in opdracht, naar de dichtstbijzijnde 7/11 voor tylenol (= paracetamol). Ik koop ook bij een stalletje verse mango en ananas. Als ik terugkom slaapt Tu en ik besluit haar niet te storen en ga naar de (grote) hotel lobby. Daar is altijd wat te zien. Ik kijk naar CNN op een van de grote tv's en lees een Engelstalige krant. Ondertussen zie ik twee dames, die ik ervan verdenk ladyboy te zijn, uit de lift stappen met een Koreaan dan wel Japanner. Hun missie zit erop, ze krijgen hun ID terug bij de receptie en de klant stapt weer in de lift. Dus voor mij de bevestiging dat gasten welkom zijn 😎. Behalve deze twee ladyboys , zie ik nog wel één of twee dames die ik ervan verdenk tegen betaling hier te hebben geslapen. Of juist niet geslapen. Wie weet.

Tu belt mij en vraagt waar ik ben. Ik vertel haar dat ik in de lobby ben en ze komt ook naar beneden. Eerst nog een kop thee (Tu) en koffie (ik), wat er voor de gasten klaar staat, gratis. Prima hotel, nog met portier en kruiers. Luxer dan het Hilton in Nederland en een fractie van de prijs. Het leven kan mooi zijn. Tu is weer opgeknapt en we gaan richting Skytrain bij het Asia hotel om vervolgens via station Siam naar MBK te gaan (makkelijker was een taxi geweest, maar je wilt ook iets van Bangkok meemaken en bovendien vindt Tu dit handiger. Nooit ruzie maken met een vrouw die later je snikkel tussen haar kaken heeft 😎, dus Skytrain it is!).

MBK (Mahbongkrong) is een enorm winkelcentrum van 6 verdiepingen (bovenste is bioscoop) en een mierennest. Wat een mensen en wat een winkeltjes. Als hier ooit brand uitbreekt… Tu koopt een paar spijkerbroeken van een duur Italiaans merk. Tjonge, hier in Thailand 600 baht, bij ons over de 200 euro. Ik vermoed echter dat de vertaling naar het Thais van " copyright" niet helemaal lekker ging 😉. Nou vooruit, ook nog een tasje van Louis Vutton erbij. In Siam Paragon een paar duizend euro meen ik, hier in de aanbieding voor 399 baht (11 euro). Zelfde verhaal, of de winstmarge is in Siam Paragon vreselijk hoog.

Ondertussen is het 16 uur. Terug naar het hotel. 10 minuten met de taxi en we zijn er voor 78 baht (€ 2,15). Nog te vroeg voor het eten dus Tu voert een modeshow op met haar nieuwe jeans, tasje, schoenen (merkloos maar wel mooi). En er was nog iets… oh ja, een sexy zwart lingeriesetje die we kochten bij Triumph. Een mooie vrouw in lingerie en ik ben verkocht. Tu heeft er ook zin in, dus ik help haar de slip en topje uit te doen. Mijn (nep) Calvin Klein boxer ook uit gedaan en op bed verder. Gordijnen zijn open, maar dit keer vindt Tu het best. Laat ze maar kijken (wat niet kan, maar Tu is niet helemaal overtuigd) hoe we neuken. Tu pijpt me heerlijk en ik hou het niet meer. Klodders op haar kin en bovenlichaam. Even tissue erbij en gaat u maar liggen dame! Ik bef Tu zoals ze het lekker vindt, langzaam en ook even tip ik haar sterretje aan. Gegiechel, maar geen afkeuring. Daarna weer de het poesje verwent en Tu begint tekenen van klaarkomen te vertonen. Dus door en daar komt ze klaar met zacht gegil. Ik merk dat ik nog zin heb. Een erectie is het nog niet, maar het bloed stroomt wel weer die kant op. Tu helpt met haar mond mee en het lukt me om de mast weer rechtop te zetten. Tu klimt in de mast en we neuken, mijn handen pakken de harde tepels van die C cup beet. Klaarkomen lukt nog niet. Tu schuift over m'n pik en ik weet het al; orgasme nummer 2 voor Tu komt eraan en ja, bingo. Daar word ik ook geiler van en ik voel het zaad lichtjes borrelen. Tu op de rug, benen om m'n middel en het pompen is begonnen. Ik kom klaar en spuit Tu weer vol. Misschien wel onze lekkerste vrijpartij.

Samen douchen, zonder seks, dat zit er even niet in. Het is nu bijna 18 uur. Taxi pakken en naar Sukhumvit om te eten.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
209
320
Opnieuw weer prachtig verhaal, inclusief "couleur locale" . Ik dacht heel even dat je het avontuur rondom haar sterretje zou uitbreiden tot een diepgaandere verkenning... Of is dit een vooraankondiging voor wat je nog gaat ondernemen? 😉

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Nee, ik was haar aan het teasen, maar denk niet dat ze anaal doet. Ik weet ondertussen meer over haar dan ik hier schrijf, maar anaal heb ik nog nooit haar horen zeggen.

Maar ik wil hier nog wel een paar ladyboys neuken, dus als het aan mij ligt worden er wel sterretjes gelikt en kontjes geneukt. Inclusief de mijne.

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Terug in het hotel na gegeten te hebben in een soi rondom Sukhumvit met een stel dat Tu kent. Thaise dame, Australische man. Het was gezellig en het slagveld van lege bier-& wijnflessen getuigde ervan.

Nu in het hotel en douchen. Samen, zoals we de laatste tijd meestal doen. Alleen handwerk. Ik spuit m'n zaad en daarna mag ik Tu vingeren totdat ze kreunend klaarkomt. Tu heeft meer tijd in de badkamer nodig dus ik ga al op bed liggen. Straks haar warme lichaam tegen me aan en slapen.

Morgen toeristendingen doen, maandag heeft Tu weer zaken te doen.

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Vanochtend rond 7:30 wakker. Tu ook. Wat knuffelen en ik ben weer stijf. Ik streel over Tu's kont. Heerlijk rond. Wat een vrouw. Tu stelt voor naar de douche te gaan. Daar verder strelen en zoenen, totdat Tu gehurkt gaat zitten en me begint te pijpen. Ik breek het af, omdat ik op knappen sta. Tu draait haar kont naar me toe. Achterlangs erin en neuken. Tu vingert zichzelf, ik heb haar borsten beet en stoot door. Zo gaan we door totdat Tu begint te kreunen. Ze komt klaar en even later spuit ik ook in haar poes. Ik verlaat de douche, Tu doet haar vrouwending; lotion, lippenstift etc.

Daarna naar het ontbijt. Ik vraag me af hoeveel vrouwen hier met een volgespoten poes aan het ontbijt zitten. Vast meer dan alleen Tu. Wat jonge Chinese en Koreaanse stellen. Twintigers, dertigers. Die zullen toch zeker wel geneukt hebben? Vast wel.

Na het ontbijt wil Tu naar het paleis, waar de koningin moeder Sirikit ligt opgebaard. Ze heeft een lange zwarte jurk bij zich en gisteren zwarte schoenen gekocht. Plus zwarte lingerie, maar die draagt ze nu niet 😛. Geen idee of Farangs welkom zijn. Waarschijnlijk wel, maar Tu zegt dat ze beter alleen gaat. Druk, lang wachten. Prima, ik ga wel langs de rivier lopen en ergens zitten bier te drinken. iPad mee, ik vermaak me wel.

Het duurt inderdaad 2 uur voordat Tu terug is. Ik heb 2 afleveringen van NCIS Sydney bekeken, onder genot van een biertje. En nog een. We zoeken een taxi om terug naar het hotel te gaan.

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Tu moest nog wat dingen doen voor morgen (wat nu vandaag is) Werk. Ik ga naar het zwembad. Er is nog een Thaise dame. Ziet er uit als 25, dus waarschijnlijk 30. Die kijkt niet op of om. Merkzonnebril op in het zwembad, zorgvuldig haar haren proberen droog te houden. Als ze langs me loopt geen blik. Even later komt haar "vriend" erbij. Type opgepompte anabolen vent met een te grote ketting om de hals. Stereotype Russisch maffia of zo. Tu komt een half uur later aan. Ze doet haar shirt en korte broek uit en staat er in een donkergroene bikini, haar C-cup mooi zichtbaar . Ik zie Igor kijken. Maar die moet zich maar met het ijskonijn vermaken. IJskonijn heeft de concurrentie ook gespot en het stel pakt in en verdwijnt. Drankje geregeld en lekker chillen. Hartje Bangkok en hier bij het zwembad toch weinig straatgeluid.

Om/tegen 17 uur douchen en omkleden. Geen seks, geen tijd voor. Eten in een duur hotel bij Chidlom. Verlengde van Sukhumvit, maar zo heet het niet. Het hotel heeft een uitstekend buffet. We zijn er op uitnodiging van de zus van Tu en haar Thaise man. Die is advocaat en blijkbaar succesvol daarin. Mercedes S- klasse als auto, Rolex om de pols. Aardige mensen. Omdat de vader van Tu en zus een Brit was, spreken ze heel goed Engels. Echtgenoot spreekt redelijk Engels.

In het hotel douchen en snel naar bed voor seks. Tu pijpt me en klimt vervolgens op me. Ze is geil. Heeft haar zus en echtgenoot vertelt dat ik haar nieuwe vriend ben en ik ben door de ballotagecommissie gekomen. Vrij vertaald heeft zus gezegd "go for it". Die zegen is belangrijk voor Tu en daarom is Tu in opperbeste stemming. We wisselen van standje en in missionaris neuken we. Tu komt snel klaar. Ik pomp nog een tijd door en spuit haar vol. Tu maakt nog even schoon en dan slapen.

Vanochtend is Tu vroeg op, want ze moet om 9 uur ergens zijn. En met Bangkok in de spits betekent dat om 8 uur weg (met taxi). Ik had geen champagne moeten drinken vermoed ik. Of in elk geval minder. Ik blijf nog even liggen. Paracetamol helpt. Ik ga om 9:30 ontbijten, lekker rustig. Ik spot gelijk de Korean/ Japanner die nu ook een ladyboy bij zich heeft. Blijkbaar een liefhebber.

Ik zit nu in de lobby en wacht op Tu.

Laatst bewerkt:

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Skytrain bij het Asia hotel om vervolgens via station Siam naar MBK te gaan (makkelijker was een taxi geweest, maar je wilt ook iets van Bangkok meemaken en bovendien vindt Tu dit handiger. Nooit ruzie maken met een vrouw die later je snikkel tussen haar kaken heeft 😎, dus Skytrain it is!).

Eenmaal bij Asia hotel had je ook gewoon naar MBK kunnen lopen, dat is ongeveer hetzelfde als lopen vanaf station Siam.
Wel leuk gebied tussen Siam en MBK.
Asia hotel ben ik nu een paar keer geweest,... maar mijn date wil daar niet meer verblijven ivm ghost verhalen op internet.
Ben wel benieuwd welk hotel jij hebt gekozen (via DM als je wil delen), het zwembad bij Asia is net niet leuk genoeg.
Ik wil de volgende keer VIE eens proberen, tegenover Asia.
Als je goed wil eten,... Restaurant NARA in Siam is echt heel goed, maar wel bijna westerse prijzen.

Leuk dagboek wat je hier schrijft,... krijg weer zin om naar BKK te gaan

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Tu is rond 12 uur terug en we maken goed wat we vanochtend gemist hebben. Samen onder de douche pijpen en beffen. Tu wil op bed neuken, gordijnen blijven weer open. Niemand die iets kan zien, maar misschien is Tu daar nu ook van overtuigd. Terwijl Tu op me zit en ik haar borsten in m'n handen heb, gaat de deurbel. Housekeeping. Shit, vergeten Do not disturb aan de zetten. Tu roept door de deur (in het Thais) dat het nu niet uitkomt. Ze komen over een uur terug. Tu klimt weer op me en schuift, met m'n pik in haar, over m'n onderlichaam. Ze wil klaarkomen. Ik laat haar op haar rug liggen en begin weer te beffen en ze komt snel klaar met het ondertussen kenmerkende kleine gilletje. Ik laat me vervolgens in haar glijden en neuk in missionaris totdat ik m'n zaad met volle kracht in haar spuit.

De rest van de middag doorgebracht in het park naast Emporium. Lekker relaxed. Je kunt er wat rondlopen, zitten op bankjes. We bespreken onze toekomst. Tu heeft nog een Schengenvisum, maar de originele garantstelling is vervallen door het overlijden van haar vriend. Ik ga die garantstelling gaan regelen, dat is iets wat ze op Schiphol eventueel checken of je hebt bij je hebt. Tu wil dan ergens in februari naar Nederland komen. Ze heeft erover nagedacht, want als ik dan in juni naar Thailand kom, dan zien we elkaar slechts een paar weken niet. En dan in augustus weer naar Nederland tot en met oktober. Als ik dan weer in december naar Thailand kom…. Dan zien we elkaar, als Tu weer in Thailand is, maximaal een week of 5/6 niet. Slimme dame. Haar berekening klopt en zo werkt het waarschijnlijk voorlopig het beste. Tu heeft nog haar werk, maar dat kan ze vanuit Nederland ook doen en ze heeft mensen in Thailand, die het gedeelte dat in Thailand moet gebeuren, dan kunnen doen. O.a. haar zus.

Het gaat snel, vorige week de eerste date en met elkaar naar bed. Voor mij begonnen als een one night stand, voor Tu iets spannender, want het was sinds 3 jaar de eerste keer met een man uit gaan en seks. Maar we zijn beiden volwassen genoeg om te weten en te begrijpen wat we voor elkaar voelen. Tu is behalve ontzettend lief, ook ontzettend slim, grappig en in bed een tijger. Zoiets vind je niet elke week, dus ik moet m'n kans grijpen en dat ga ik ook doen. Voorlopig nog een paar dagen met Tu. Als S op tijd terug is uit de Isaan, dan mijd ik haar. Het was lekker neuken met haar, maar het is geen Tu. Een ladyboy wil ik nog wel neuken. Dat is hobby en totaal geen concurrentie voor Tu en mijn gevoelens voor haar. Misschien dat ik Tu ooit zover krijg om me anaal te verwennen, maar ik wil niet overhaasten. Haar sterretje likken vind ze prima, maar ze doet dat niet bij mij en ze hint er ook niet op. Voor anale seks moet ik dus even de gelegenheid hier aangrijpen in het Walhalla van de ladyboys.

Nu in het hotel. Tu doet wat vrouwendingen in de badkamer. Straks naar soi 8 voor wat eten en ik heb wel zin in poolbiljard. En daarna weer met een andere keu en ballen aan de slag (foute grap, ik weet het)

Wordt vervolgd

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Eenmaal bij Asia hotel had je ook gewoon naar MBK kunnen lopen, dat is ongeveer hetzelfde als lopen vanaf station Siam.
Wel leuk gebied tussen Siam en MBK.
Asia hotel ben ik nu een paar keer geweest,... maar mijn date wil daar niet meer verblijven ivm ghost verhalen op internet.
Ben wel benieuwd welk hotel jij hebt gekozen (via DM als je wil delen), het zwembad bij Asia is net niet leuk genoeg.
Ik wil de volgende keer VIE eens proberen, tegenover Asia.
Als je goed wil eten,... Restaurant NARA in Siam is echt heel goed, maar wel bijna westerse prijzen.

Leuk dagboek wat je hier schrijft,... krijg weer zin om naar BKK te gaan
Lopen bij 30 graden zijn Thais niet zo dol op en ik ook niet perse. Maar we gingen nog even kort kijken in Siam Paragon. We zijn dus eerst uitgestapt op BTS Siam en toen later naar BTS National Stadium (MBK). En ook dat hadden we kunnen lopen.

We zitten in Centrepoint Pratunam, ook wel Centrepoint Petchaburi Plus genoemd. Mooie grote kamer/ studio. Mooi ontbijt buffet. Echt ruime keuze. Weinig westerlingen, meer Chinees, Korean of Japanner. En Arabieren tegenwoordig. Gelukkig is het ontbijt behoorlijk westers georiënteerd.

Qua eten ben ik een liefhebber van Thais, maar ook van het rondkijken. Dus ergens lekker semi open is perfect. Tu wil is wel fan van Italiaans eten, dus dat hebben we ook wel eens gedaan. Maar we geven geen 10000 baht uit aan diner.

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Gisteravond gegeten en pool gespeeld. San Miguel light erbij, Heineken voor Tu. Tegen 22:30 terug in hotel. Lekker douchen, Tu stapt ook in de douche. Ze pijpt me en daarna bef ik haar. Lekker weer achterlangs haar geneukt. Tu vingert zich klaar terwijl ik haar neuk en ik spuit m'n zaad in haar poes.

Vandaag feitelijk de laatste dag samen. Oudjaarsdag gaat Tu om 11 uur vliegen. We moeten tegen 8 uur naar het vliegveld. Dus vandaag nog even genieten. Ik wil een mooie jurk kopen, die staan haar goed. Mooie benen eronder, haar vormen mooi geaccentueerd. Dan heb ik al zin als ik haar zie lopen.

Vanochtend wat knuffelen, wat pijpen en dan 69. Als ik dreig klaar te komen gaat Tu over op handwerk. Ik bef haar terwijl ik klaarkom. Tu komt dan ook klaar, sterretje ook even nog aangetikt. Dat vind ze prima, maar meer niet.

Bij het ontbijt onze vaste gast uit Korea of Japan met weer een andere ladyboy. Respect!

Na het ontbijt worden we opgehaald om naar Ayuthaya te gaan. De oude hoofdstad van Siam. Tegen de avond keren we weer terug en dan nog even shoppen in MBK (vermoedelijk) en iets eten.

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Om 18 uur terug en ons laten afzetten bij MBK. Daar een mooie jurk gekocht. Een lichtblauwe met witte accenten. Mooi zomers en mooi bij de bruine huid van Tu. Vervolgens iets gegeten.

Terug in het hotel tegen 21 uur. Tijd voor een douche. Tu pijpt, ik bef, maar op onze (voorlopig) laatste avond samen, wil ik neuken op het bed. Tu ook. Knikje met het hoofd van haar alsof ze wil zeggen "laten we op bed verder gaan". Precies mijn idee en daarom passen we ook goed bij elkaar 💕

Op bed bef ik Tu klaar. Gehijg, gekreun en een gilletje. Ze is klaargekomen. Tu pijpt me kort, want ik ben geil en hard. Tu klimt op me en berijdt me. Heerlijk uitzicht met die borsten voor me. Tu weet dat onderhand en schudt ze even voor m'n neus en ik pak ze beet. Harde tepels. We wisselen naar missionaris en ze legt haar benen om m'n middel en haar armen om m'n nek. Ik stoot in een aangenaam tempo en kijk Tu diep in de ogen als ik m'n zaad naar voren voel stromen en diep in de poes van Tu stroomt. Morgenvroeg nog een wip en dan is het voorlopig voorbij. Hopelijk kan ze in februari naar Nederland en dan pakken we de draad weer op 😛

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Vanochtend vroeg op. Samen douchen, waarbij Tu mij nog lekkerder lijkt te pijpen dan anders. Ik bef haar totdat ze klaarkomt. Dan lekker achterlangs en voor de laatste keer haar neuken. Ik pak die lekkere jongens van haar beet en met een laat flinke stoten spuit ik haar poes vol. Nog even in haar tot ik verslap. Als ik m'n pik eruit haal, stroomt m'n zaad uit de kut van Tu. Zo spoelt haar poes schoon en m'n zaad verdwijnt in het putje.

Om 8 uur zitten we in de Bolt taxi. Om 9 uur begint het inchecken. We zijn dan een kwartier op het vliegveld. Om 10 uur moet Tu toch echt door de security. Moeilijk moment. Tu moet even slikken en ik ben ook niet echt de vrolijkheid zelve. Tu bedankt me, geeft me een flinke zoen en hoopt me snel weer te zien. Ja, ik ga maandag gelijk naar het gemeentehuis voor de verklaring, die opsturen en dan kan Tu een vlucht regelen. Nog een omhelzing, een zoen, ik bedank haar voor alles en daar gaat ze…. 😢 Tot snel Tu 🥰

Ik neem de airportlink naar Phaya Thai en stap daar over op de Skytrain naar bij het Asia Hotel (Ratchatewi??). Dan korte wandeling naar het hotel. Onderweg belt Tu nog. Ze zit bij de gate. Vanuit het vliegtuig lager nog een foto. Vertraging. Ik deel mijn locatie zodat Tu ziet dat ik bijna in het hotel ben. Vlucht is officieel zo'n 80 minuten, maar ze komt volgens Flightradar om 12:17 uur aan, ondanks een half uurtje vertraging en toch 13 minuten voor de geplande aankomsttijd (12:30 uur). Nu even haar bericht afwachten dat ze is geland.

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Tu belde dat ze thuis is. Zus is er ook, vanavond gezamenlijk diner bij moeder. Zelf niet echt plannen. Er zijn hier "countdowns" en de bars zullen wel iets hebben. Maar of ik daar alleen naartoe ga, dat denk ik niet.

Vandaag een beetje een gekke dag. Geen zin om een ladyboy te regelen, geen zin om echt iets te doen.

Terug
Naar boven