Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BKK (Bangkok Bank) had in mei nog lagere tarieven.Wat ik nog vergeten was te vermelden: de geldautomaten in Pattaya rekenen nu al 350 baht opnamekosten. Stelletje zakkenvullers.
Volgens Google doen (nog) niet alle banken dat, maar de twee banken waar ik geld opgenomen heb in ieder geval wel. Dat waren Kasikorn en TTB. Google kon me helaas niet vertellen welke banken het (nog) niet doen, en ik ga natuurlijk niet half Pattaya aflopen in de moordende hitte en hoge luchtvochtigheid om 100 baht te besparen.
Ik heb lang geleden nog 10 satang betaald voor een ritje.BKK (Bangkok Bank) had in mei nog lagere tarieven.
Zijn dit niet dezelfde kosten als op de luchthaven, bij al die ATM's bij de bagageband? If so, dan pin ik liever in één keer genoeg op die plek, dan dat ik in Pattaya of BKK nog ergens moet pinnen...Wat ik nog vergeten was te vermelden: de geldautomaten in Pattaya rekenen nu al 350 baht opnamekosten. Stelletje zakkenvullers.
Volgens Google doen (nog) niet alle banken dat, maar de twee banken waar ik geld opgenomen heb in ieder geval wel. Dat waren Kasikorn en TTB. Google kon me helaas niet vertellen welke banken het (nog) niet doen, en ik ga natuurlijk niet half Pattaya aflopen in de moordende hitte en hoge luchtvochtigheid om 100 baht te besparen.
Mooi geschreven SklaasZij: I am free ST1700condom, I no LT
Ik (*1700 valt me reuze mee, maar chips... ze heeft het niet alleen over condom, maar ook over geen Long Time*): How long is ST?
Zij: 1h
Ik (*ik waag het erop...vorige keren lukte het me ook via TF, dus wie weet nu ook*): Sometimes I feel nothing with condom. No condom possible?
Zij: No condom 2000. You ok?
Dat is ook heel ongebruikelijk in Thailand, en meteen een 'red flag' als een meisje het wel doet! Ik heb het al heel lang niet meer meegemaakt, maar ik denk dat ik een meisje dat om vooruitbetaling vraagt, meteen de deur zal wijzen tegenwoordig.Nog steeds vroeg ze niet om het geld