Thailand & thaifriendly

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Wat ik opmerk is dat er tijdens de Thaise dag vooral meiden zich aanmelden die een ernstige relatie zoeken. Eens laat in de avond zijn het meer freelancers en degenen die professioneel bezig zijn.
Niet perse. Tussen de avondmeldingen, zitten ook best veel kantoor en uni meiden, die uit zijn op een gezellig farang avondje/weekend, of om hun salaris op te krikken.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Dank je anal.ist. met grinder en Tinder had ik in bkk 4 jr geleden een beetje succes. De bijdragen over tf maken me niet echt enthousiast. Ik wil het zeker wel een kans geven...
Dat beetje succes, ligt dan vooral aan de lage gebruikers spreiding.

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Ik vind Thaifriendly onmisbaar. Behalve dat veel bargirls op TF zitten, die je ook in een bar zou kunnen ontmoeten, zijn het vooral freelancers.

Ik zoek vooral ladyboys, gewone dames neuk ik hier wel. Succes gegarandeerd. Het stikt er van de ladyboys en het is vooral moeilijk om te kiezen tussen al dat lekkers. Met een paar gerichte vragen zoek ik uit of het wat is. Zodoende eigenlijk altijd in korte tijd mijn juiste date voor de avond gevonden. Aanrader!

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
@Spacemonkey,.. niet helemaal mijn ding,… maar ik moest wel even goed kijken bij je profiel plaatje.
De boven kant zou ik zo mee nemen naar mijn hotel…. Maar ik zou dan toch wel even schrikken als de broek uit gaat en er een slurf aan zit.

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Zijn deze ladyboys makkelijk met creampie te voorzien en spuiten ze graag in kontje
Ja, redelijk. Niet iedere DVP/ ladyboy wil zonder condoom, maar er zijn er genoeg die dat wel doen en dan is het ook gewoon kontje vullen. Idem dito bij de dames; bij de meesten mag je ze gewoon vullen (doe overigens zelden dames in TH, maar de dames die ik er neukte, was niet alleen de portemonnee gevuld 😎)

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Spacemonkey als je Grindr heb moet momo ladyboy contacten.
Kan een geil feest voor je regelen.
Ze is versa en regelt nana meisjes alles zonder condoom.
20230501_180849.jpg20230501_035911.jpg

Bijlagen

• SmartSelect_20240606_193437_Grindr.jpg
    SmartSelect_20240606_193437_Grindr.jpg
    565,4 KB · Weergaven: 378
Laatst bewerkt door een moderator:

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Ja, redelijk. Niet iedere DVP/ ladyboy wil zonder condoom, maar er zijn er genoeg die dat wel doen en dan is het ook gewoon kontje vullen. Idem dito bij de dames; bij de meesten mag je ze gewoon vullen (doe overigens zelden dames in TH, maar de dames die ik er neukte, was niet alleen de portemonnee gevuld 😎)
De paar dames die ik in LoS heb geneukt, wilden omdat ik ook ladyboys neuk, zonder uitzondering alleen met het regenjasje genomen worden. Ik heb vanwege die uitzonderingen, altijd wel de farang-maat op zak.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
@Cumgiver het Geef Thaifriendly een kans
De app heb ik net opstaan.
Kwam zelfs mijn vakantie vriendin tegen van vorig jaar. Maar die laat ik met rust. Volgende maand ben ik 2 weken in Siam bkk +phu. Er zijn ook veel andere plannen en 1 date in phu staat vast. Is een bekende. Over de app niet normaal zeg wat een reacties krijg ik en ik moet daar nog komen verdenk wel veel van freelancers. We gaan het zien. De THF app lijkt een aanwinst te zijn.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
anyway back on topic.. de enige website relevant voor thaifriendly:
https://tfmi.wtf/
Helaas heb je hier niks aan als je geen lid bent van het Pattaya Addicts forum. En als je wel lid bent, moet je geloof ik minimaal 25 bijdragen hebben geschreven voordat je toegang krijgt tot de recensies over de Thai Friendly dames. En dat moeten 25 zinvolle bijdragen zijn, dus geen commentaren van 1 regeltje ofzo.
Ik kan trouwens wel zien dat mijn favoriete dame in Pattaya maar liefst 10 pagina's met recensies heeft :cool:. Verbaasd me niks, 't is een juweeltje. Mooi, lief, en nog maar 21. OK, bijna 22.

Laatst bewerkt:

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
@Moggie de kracht van TFMI zit hem dus ook in de aantalen... een dame met veel recensies zal wel goed zijn? Je kan makkelijk checken wie A+ doet (anaal) en als er #RR staat weet je dat je op moet letten. Dus zelfs zonder toegang tot het afgesloten deel van het forum daar kan je best wel iets eruit halen... meer dan hier of op GR of welk ander forum dan ook!

En welke dame bedoel je? Want er zijn best wat met 10+ reviews (geen paginas!) van rond de 21/22

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Nee, het aantal recensies zegt op zich niks. Die kunnen ook negatief zijn. Maar in het geval van mijn favoriete dame betwijfel ik dat ze negatief zijn.
Ik ga hier niet zeggen wie het is. Het is één van de beste en leukste meisjes die ik ooit heb gevonden, en dat maak ik niet zomaar openbaar.

Wat betekent #RR en GR trouwens?

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Wat betekent #RR en GR trouwens?
#RR staat voorzover ik weet voor Retreat and Relax, een term uit de Vietnam oorlog, toen de GI 's lekker mochten uitrusten in Thailand, om daar 10 slag in de rondte te neuken, voordat ze weer op pad werden gestuurd, om de VC the killen. De term ladyboy, stamt ook uit die periode.

GR betekent inderdaad Girls review (www.girlsreview.nl)

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

Na een aantal meldingen dat dit onderwerp niet meer ging over Thai Friendly in dit
onderwerp diverse berichten verwijderd. Graag bij het onderwerp blijven.

Mvg Moderatorteam

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat die gerichte vragen zijn? 😊
Simpel: om te beginnen staat in m'n thaifriendly profiel dat ik op zoek ben naar ladyboys "for Some fun". Ik vraag de betreffende ladyboy, maar die vraag kun je ook aan dames stellen, of ze freelancer is of in een bar werkt. Massage zou ook kunnen. Is het antwoord positief, dan neukt de persoon dus voor geld. Vervolgens vraag ik of ze "top" of "bottom" zijn, of versatile (dus beide). Ik zoek versatile. Dan nog de vraag of ze naar m'n hotel kunnen komen en hoeveel ze verlangen en hoeveel keer ik mag klaarkomen. Als de ladyboy de voor mij juiste antwoorden geeft (dvp, versatile, hotel, bedrag x en 2x klaarkomen), dan hebben we een deal.

Is de dame op zoek naar een serieuze relatie, sugar daddy, dan wens ik ze een fijne dag.

Op deze manier heb ik tientallen keren een leuke sexdate gehad. Soms klikt het niet zo en is het neuken en pleitte, maar ook dates gehad die nog even bleven omdat het goed klikte en de volgende dag geil voor de deur stonden en nog een keertje wilden neuken, maar geen geld wilde (toegegeven, dat 2x gebeurd en zeker niet standaard of wat ik verwacht. Wel ik heb ze vervolgens mee uit eten genomen en hun taxi naar huis betaald).

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven