Thailand & thaifriendly

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Voor degenen die geïnteresseerd zijn in de Saigon Girl Bar: ze hebben een FB pagina
https://www.facebook.com/SaigonGirlBarSoi6/

Die foto's zijn echt, zonder fotoshop, en sommigen zien er in het echt echt nóg beter uit dan op de foto's (maar op foto's kan je al zien dat ze echt wel boven de middenmoot van Soi 6 uitsteken). Ik heb nu al zin om weer terug te gaan...

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Altijd achteraf. Erg onverstandig om dat vooraf te doen in Thailand.
Je betaalt alleen vooraf bij etablissementen voor het gedeelte dat het bedrijf wil hebben (barfine, kamerverhuur, massage). Alles wat de dame zelf moet krijgen voor seks betaal je achteraf tenzij je slechte of afgekapte service wil krijgen.

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Bedankt voor de bevestiging heren, was ook exact wat ik dacht. Zou beter hier ook ingevoerd worden.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Geachte Pattaya liefhebbers.

Ik zou graag wat vraagjes willen stellen, En misschien kan iemand mijn vragen beantwoorden.
Ik ga voor de eerste keer eindelijk eens naar Pattaya, en ben een single man, weliswaar beetje op leeftijd.

1. De bathbusje, zijn daar instap haltes voor, of kan je gewoon je hand opsteken?
2. Wat kan je het beste doen, cash geld meenemen of pinnen aldaar, en kan je elke ATM gebruiken?
of zijn er ATM's die extra transactie kosten vragen (dus dan die niet nemen).
3. Ik ga sowieso een Soapy Massage huis bezoeken, Heb al wat gelezen bij Sklaas die Sabai Dee heb bezocht.
ik denk ook aan Honey 2 (Is er iemand die daar ook is geweest).
4. Beach road Freelancers, de prijs die je daar bespreekt, is dat incl. de kamer, of komt dat er nog bij?
5. Zelfs heb ik weleens interesse in een lekkere ladyboy, pik je die ook op, op beach road, of zijn er
tenten (bars of massage salon), waar de ladyboy"s te vinden zijn?
6. Is het handig om ter plekke een SIM card te kopen? anders heb ik enkel internet als ik in het hotel blijf.
en waar koop ik een SIM card? en wordt deze dan ook in je telefoon geplaatst?
en welke hoeveelheid aan GB moet ik dan nemen?

Het hotel wat ik ga boeken, daar weet ik niet van of ik dames mee mag nemen naar mijn kamer,
dus misschien moet ik alles buiten de deur gaan doen.
En tuurlijk probeer ik ook of ik het voor elkaar krijg om alles zonder condoom te kunnen doen,
ik gebruik dan Prep, dus geen risico op hiv.

Groetjes underkoffer

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Geachte Pattaya liefhebbers.

Ik zou graag wat vraagjes willen stellen, En misschien kan iemand mijn vragen beantwoorden.
Ik ga voor de eerste keer eindelijk eens naar Pattaya, en ben een single man, weliswaar beetje op leeftijd.

1. De bathbusje, zijn daar instap haltes voor, of kan je gewoon je hand opsteken?
2. Wat kan je het beste doen, cash geld meenemen of pinnen aldaar, en kan je elke ATM gebruiken?
3. Ik ga sowieso een Soapy Massage huis bezoeken, Heb al wat gelezen bij Sklaas die Sabai Dee heb bezocht.
4. Beach road Freelancers, de prijs die je daar bespreekt, is dat incl. de kamer, of komt dat er nog bij?
5. Zelfs heb ik weleens interesse in een lekkere ladyboy, pik je die ook op, op beach road, of zijn er
6. Is het handig om ter plekke een SIM card te kopen? anders heb ik enkel internet als ik in het hotel blijf.
en waar koop ik een SIM card? en wordt deze dan ook in je telefoon geplaatst?
en welke hoeveelheid aan GB moet ik dan nemen?

Het hotel wat ik ga boeken, daar weet ik niet van of ik dames mee mag nemen naar mijn kamer,
dus misschien moet ik alles buiten de deur gaan doen.
En tuurlijk probeer ik ook of ik het voor elkaar krijg om alles zonder condoom te kunnen doen,
ik gebruik dan Prep, dus geen risico op hiv.

Groetjes underkoffer
Je kan gewoon je hand opsteken. Er zijn ook officiële instaphaltes, maar daar wordt amper gebruik van gemaakt.

Cash meenemen is het goedkoopst, maar als je daar alles mee wilt betalen (ook je hotel bijv.) moet je best veel meenemen. Ik neem zelf altijd €600 cash mee, en daarna pin ik nog een paar keer 20.000 Baht. Alle ATM's rekenen helaas 220 Baht transactiekosten. Of je elke ATM kan gebruiken hangt denk ik van je bank af, maar in mijn ervaring kun je bij de meeste ATM's gewoon pinnen.

Kan ik je niet mee helpen. Ben geen fan van de soapies. Meest oudere dames die alles met condoom doen.

Kamer komt er nog bij.

Lady boys kom je eigeniijk overal wel tegen, maar Beach Road, Soi 6 en Soi 6-1 zijn een paar mogelijke plekken. Of Thai Friendly natuurlijk.

en waar koop ik een SIM card? en wordt deze dan ook in je telefoon geplaatst? en welke hoeveelheid aan GB moet ik dan nemen?
Is absoluut handig. Op het vliegveld kun je nadat je door immigratie bent, in de hal waar je op je bagage wacht, een SIM card kopen, en die wordt netjes in je telefoon geplaatst en geactiveerd. Je kan verschillende pakketten kopen, bijv. onbeperkte data voor 7 dagen of 15 dagen.
15 dagen kost meestal 700 Baht.

Het hotel wat ik ga boeken, daar weet ik niet van of ik dames mee mag nemen naar mijn kamer, dus misschien moet ik alles buiten de deur gaan doen.
Ik raad je sterk aan om een girl friendly hotel te boeken. Iedere keer een short time hotel boeken is niet fijn en kan ook qua kosten toch wel behoorlijk oplopen, afhankelijk van hoe veel je neukt.
Welk hotel is het is, als je dat wilt zeggen hier? Zo niet dan kun je ze per mail vragen of ze een joiner fee vragen als je een dame meeneemt.

Price

Toogplakker
22 okt 2019
38
11
Zie onderstaand mijn antwoorden, wellicht helpen deze je wat.
1) Ja, voor de Bath busjes kun je gewoon je hand opsteken.

2) Ik neem 200 euro mee, dit is ook het bedrag dat je moet kunnen aantonen dat je bezit (hoewel daar nooit naar is gevraagd). Pinnen kun je het beste daar doen. Wel je bankpas of beter credit card op wereldwijd (buiten Europa zetten) en check je week pin limiet. Bij pinnen altijd kiezen voor geen conversie koers, dan bepaald je NL bank een meestal gunstigere koers. Ik pin altijd bij de groene pin automaten, maar dat is mijn voorkeur ( betere lokaties)

3) Geen ervaring mee. Ik neem bijna dagelijks een welness massage in mijn hotel wanneer ik er ben. Geen behoefte aan een hoogtepunt, aangezien mijn LT date me elke dag/nacht meerdere keren verzorgd en ik ook niet meer de jongste ben.

4) Freelancers neem je normaliter mee naar je hotel kamer/appartement. Je kan ook een short term hotel kamer nemen (2,5 uur voor 300B), maar deze zijn niet top en vaak vies. Mijn tip, via Thai friendly selecteer een premium freelancer, vraag haar line ID en spreek met haar af in bar aan Beach road (bijv. Red Cat ter hoogte van Soi 7). Drink een paar biertjes met haar en als er een klik is neem haar mee naar je hotel. Voor 1,500 ST heb je een beauty, voor 2,000 kun je op deze manier een go-go lady meenemen. Plus 3 biertjes (3x 90) natuurlijk.

5) Ladyboys staan er zeker tussen op Beach road. Maar Soi Buakhao is het episch centrum, daar heb je veel ladyboys bars/clubs. Niet mijn ding eerlijk gezegd.

6) een sim kaart kun je op de luchthaven in Bangkok kopen, ze plaatsen de sim kaart er gelijk in. Kosten (AIS?) sim kaart zijn iets van 20 euro voor 1 maand onbeperkt data.

Alle hotels in Pattaya zijn guest friendly, zolang je het bij 1 dame houdt. Pas als je meerdere dames meeneemt of dames onder de 20 jaar kunnen ze moeilijk gaan doen. Dit geldt ook voor ladyboys is mijn verwachting. Alles is uiteindelijk met geld te regelen en wellicht moeten ze hun ID afgeven bij de receptie.

Ik moet voor mn werk weleens een paar dagen naar Bangkok en werk vervolgens 2 weken remotely vanuit het Hilton in Pattaya. Waar ik me het meest aan stoor zijn die bejaarden en families die me s'ochtends bij het ontbijt afkeurend aankijken terwijl ik met mn 22 jarige hottie een bakkie koffie nuttig na een nacht met weinig slaap en veel inspanning. Misschien helpt het ook niet dat ik mijn toeschouwers (afkeurders) soms met een grote glimlach meedeel; "What can I say, I like it tight"

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
2) Ik neem 200 euro mee, dit is ook het bedrag dat je moet kunnen aantonen dat je bezit (hoewel daar nooit naar is gevraagd).

Alle hotels in Pattaya zijn guest friendly, zolang je het bij 1 dame houdt. Pas als je meerdere dames meeneemt of dames onder de 20 jaar kunnen ze moeilijk gaan doen. Dit geldt ook voor ladyboys is mijn verwachting. Alles is uiteindelijk met geld te regelen en wellicht moeten ze hun ID afgeven bij de receptie.
Officieel moet je kunnen aantonen dat je minimaal 20.000 Baht bezit, of het equivalent in euro's. Dus dat is veel meer dan 200 euro.

Ik weet alleen dat het Avani hotel niet guest friendly is, en lang niet alle hotels doen moeilijk als het meisje 18 of 19 is.

Price

Toogplakker
22 okt 2019
38
11
Officieel moet je kunnen aantonen dat je minimaal 20.000 Baht bezit, of het equivalent in euro's. Dus dat is veel meer dan 200 euro.
Hi Moggie, dat klopt inderdaad. De laatste keer had ik 200 euro in mijn portomonee zitten. Meer zou ik ook niet cash willen meenemen.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Officieel moet je kunnen aantonen dat je minimaal 20.000 Baht bezit
Aan wie zou je dat moeten kunnen aantonen? Ben in Thailand vele malen per jaar sinds 2015, en dit nooit hoeven te doen.

Ik pinnen altijd. Ik heb wel wat contanten bij in geval van. En bij het wisselen raad ik Superrich aan. Hun geven gewoon de beste wisselkoers.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Je moet dit kunnen aantonen bij immigratie, maar alleen als ze er om vragen. Is mij echter ook nog nooit gevraagd, en ik kom er al 20 jaar.
Zo lang je er niet uitziet als een landloper, zullen ze er niet zo snel om vragen.

https://washingtondc.thaiembassy.org/en/page/visaexempt-voajul2024
  • Travelers entering Thailand under the Tourist Visa Exemption Scheme must possess adequate cash of or equivalent to 20,000 Baht per person or 40,000 Baht per family.

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Vast een achterlijke vraag..maar als ik in TF een line qr code toegestuurd krijg vind ik geen enkele optie om die te gebruiken. Hoe doe je dat?

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Bij visa on arrival is dat 10k Baht en 20k Baht bij familie (of huidige rate in € 268/ 537 cash). Je kunt niet pinnen op vliegveld voor de immigration. Dat doen ze alleen als ze een reden zoeken om jou te weigeren. Dus b.v. uitzien als een zwerver of/en geen retourticket.

In Indonesie deden ze een keer (15 jaar geleden)moeilijk omdat mijn retourticket was geprint alleen met het etix nummer en niet mooi officieel van vliegmaatschappij. Met zo'n 20 € onder de tafel (na hint van officer) mocht ik verder.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Vast een achterlijke vraag..maar als ik in TF een line qr code toegestuurd krijg vind ik geen enkele optie om die te gebruiken. Hoe doe je dat?
Is geen achterlijke vraag, je bent niet de enige.
Je moet een schermprint maken van de QR code. Daar mag ook tekst bij staan van de conversatie met de dame in kwestie, dat maakt niet uit. Hoe je een schermprint moet maken, hangt af van je telefoon.
Vervolgens ga je in Line naar 'Home' en druk je rechtsboven op het symbooltje van de persoon met een plusteken ernaast.
Druk daarna op 'QR code'.
Onderin het scherm zie je dan 'My QR code' staan (daar kun je een link met jouw QR code mee maken), en rechts daarvan zie je een klein vierkantje met een QR code er in. Als je daar op drukt, wordt een scherm geopend met alle foto's op je telefoon.
Druk op de schermprint die je net hebt gemaakt, en Line voegt de dame toe aan je contacten.

Ik heb het ook niet verzonnen.
Het was helaas een stuk makkelijker toen het nog gewoon met de Line ID of telefoonnummer kon.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Bij visa on arrival KNIP
Niet om bijdehand te doen, maar Nederlanders en Belgen en nog een heleboel andere nationaliteiten hebben geen visa on arrival nodig.
Wij vallen onder de zogenaamde Visa Exemption (Visumvrijstelling), en krijgen bij aankomst geen visum maar alleen een stempel in ons paspoort.
Je hoeft dus ook zeker niet bij de bordjes met 'Visa on arrival' op het vliegveld van Bangkok een visum aan te vragen!

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Niet om bijdehand te doen, maar Nederlanders en Belgen en nog een heleboel andere nationaliteiten hebben geen visa on arrival nodig.
Wij vallen onder de zogenaamde Visa Exemption (Visumvrijstelling), en krijgen bij aankomst geen visum maar alleen een stempel in ons paspoort.
Je hoeft dus ook zeker niet bij de bordjes met 'Visa on arrival' op het vliegveld van Bangkok een visum aan te vragen!
Je hebt helemaal gelijk Maggie, maar voor de goede orde herhaal ik hier wel de (al eerder gemelde) digital arrival card website die je op tijd moet invullen:
https://tdac.immigration.go.th/arrival-card/#/home

Ik had er dus geen erg in dat die moest worden ingevuld, en zag het pas vlak voor de douane via een bord met een QR code die je kan scannen, waarna je deze website op je mobiel ziet. Nog vervelender is het als je ak voor de douane staat en het daar pas in probeert te vullen.

Je kan het beter vooraf en op je gemak invullen (kan zoals gezegd vanaf 3 dagen voor aankomst). Dan hoef je niet ter plekke te knoeien met het inloggen op de airport WiFi, precieze adres van je hotel, inclusief naam van de provincie (= Chonburi) opzoeken etc. Je krijgt namelijk ook een bevestigingsmail, en het is fijn als die al binnen is op het moment dat je voor de douane staat.

Laatst bewerkt:

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Moeilijk om conversaties op tf gaande te houden precies. Vast omdat ik niet in het land ben.
Btw.. laten meiden toe dat je foto's of videootjes maakt?

Laatst bewerkt:

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@iamnaughty Zeker, ik heb d'r en aantal op de SD kaart vastgelegd. Allemaal zonder extra kosten, wees echter niet verbaast, als je wel wat extra THB mag aftikken. Ik heb het nog niet meegemaakt, maar er zullen er ook zijn, die de actie voor hun eigen OF kanaal willen vastleggen.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Moeilijk om conversaties op tf gaande te houden precies. Vast omdat ik niet in het land ben.
Tenzij je op zoek bent naar een serieuze relatie, heeft het heel weinig zin om contacten te leggen in TF als je nog niet ter plekke bent.
De freelancers die in TF online zijn, zoeken NU een klant. Die zitten niet te wachten op een gozer die 10.000 km ver weg zit, en pas over een paar weken, een paar maanden of een half jaar naar Thailand komt.

En bovendien: je kan nu wel heel geïnteresseerd zijn in dame A en zeggen dat je haar wilt zien, maar als je ter plekke bent en dame B stuurt je een 'like', en dame B is knapper / jonger / hoeriger of wat dan ook dan dame A, dan wil je dame B eerst zien en schuif je dame A even op de lange baan.
Met vaak als gevolg dat je dame A helemaal nooit ziet, omdat na dame B ook nog dame C, D, E enzovoort voorbijkomen, die toch ook allemaal wel erg lekker zijn :giggle:.
Ik heb aan het eind van een vakantie altijd een hele rits dames 'over' in TF, waar ik nooit aan toe ben gekomen .

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven