Thailand & thaifriendly

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Vanmiddag Ice op bezoek gehad. Goede sessie gehad, ook al zei ze bij aankomst gelijk dat ze nogal moe was. Vandaar waarschijnlijk dat ze een beetje geforceerd lacht op onderstaande foto. Dat lag in ieder geval niet aan onze onderlinge verstandhouding, want die was prima.
De foto doet haar overigens geen recht. Het is echt een mooie meid, met een prachtig en vrij donker getint lichaam. Haar tietjes zijn een klein beetje verlept, maar dat stoort mij niet. Ik geef haar een 7,5.
Schade 1500 baht.

Ice_cr.jpg

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
@Sklaas Ik spreek meestal geen specifieke tijd af. Ik wil alleen zeker weten of NZC mogelijk is, als ik de dame nog niet ken. En wat me dat kost natuurlijk.
Ik ben sowieso wel een beetje het wham-bam-thank-you-ma'am type. Bij mij staan ze meestal na drie kwartier tot maximaal een uur weer buiten. Een enkele keer wil een meisje nog wel eens even blijven hangen om wat na te kletsen of te knuffelen, maar dat gebeurt niet zo vaak.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Even heen en weer gelopen door Walking Street en uiteindelijk bij Sharks Agogo naar binnen gegaan. Ook hier veel achten en een enkele negen, en ondanks dat ook hier vrij veel Koreanen zaten, kreeg ik hier wat meer belangstellende blikken dan in Palace. Maar helaas niet van de meisjes die ik het leukste vond. Zo stond er o.a. een jongedame op het podium die wat mij betreft gewoon helemaal perfect was. Ik geloof dat ze nr. 699 had. Prachtige kleine tietjes, die volkomen symmetrisch waren (ze had ze ontbloot); een mooi slank lijfje met een leuk koppie er op; en als kers op de taart een heerlijk klein kontje met werkelijk perfecte rondingen. Alles aan haar was gewoon helemaal wauw 🥰 😎. Maar helaas keurde ze mij geen blik waardig 😭.
Gisteravond weer naar Sharks geweest. Er lopen daar ongelooflijk veel mooie meiden rond 😲, en de sfeer is relaxed. Ook voor farangs.
Bovenstaand meisje heeft overigens niet nr. 699, maar nr. 966. Ze is prachtig, maar niet eens het knapste meisje daar. En wederom keurde ze mij geen blik waardig, natuurlijk :cry:.
Maar een ander prachtig meisje gelukkig wel :). Ene Piano. Dat was echt haar bijnaam. Beetje vreemd, maar de vreemdste bijnaam die ik ooit gehoord heb was Stamp (postzegel). Haar vader werkte op een postkantoor toen ze geboren werd, zei ze 🤣.
Anyway, Piano was een schatje van 20 en om op te vreten. Heb haar drie lady drinks gegeven, maar toen ze om de vierde vroeg binnen drie kwartier tijd of zo, vond ik het welletjes. Daarvoor kreeg ik niet genoeg terug van haar, in de vorm van kusjes, knuffels, en wederzijdse kruisverkenningen. Misschien had ik zelf wat brutaler moeten zijn (grab 'm by the pussy, niet waar), wat ik soms ook wel ben, maar eigenlijk vind ik dat het initiatief van de dame uit moet gaan. Maar dat doen ze tegenwoordig in Pattaya toch een stuk minder dan vroeger, volgens mij. Dan kun je beter naar de agogo's in Nana Plaza in Bangkok gaan; daar zijn ze wat meer 'hands on'.

Gistermiddag Nam op bezoek gehad. 'Nam' betekent 'water' in het Thais en spreek je uit als 'naam', maar met oplopende toonhoogte (alsof je een vraag stelt).
Nam is een leuk klein opdondertje van 153 cm en 43 kg, en zal nu rond de 27 jaar zijn. Maar ondanks dat het een leuke spontane meid is, was de sessie niet zo geslaagd dit keer. Ze kon me gewoon niet genoeg opwinden, waardoor ik geen volledige stijve kreeg en het neuken niet wilde lukken. Uiteindelijk heb ik het maar handmatig afgemaakt, terwijl zij m'n ballen likte.
Ze is niet zo mooi als op de foto, trouwens. In werkelijkheid is ze niet meer dan een 6,5. Maar het is de enige foto in haar profiel.

1763865646545.png

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Vanmiddag deze jongedame op bezoek gehad. Ik ben haar naam kwijt. Was in ieder geval geen veel voorkomende naam. Ze leek op zich wel op haar foto's, maar was wat minder knap (natuurlijk). Toch zeker wel een leuke meid om te zien; een zeven zou ik zeggen.
22 jaar volgens haar profiel, maar ze leek me wat ouder. 25 of 28 had ik ook geloofd, maar dan liegt ze wel behoorlijk.
Heel mooi puntgaaf lijfje, klein beetje volslank. Kleine tietjes met kleine tepeltjes. Lekker kontje. Kaal kutje. Allemaal niks mis mee.
En ook met haar inzet was niks mis. Ze heeft me zeker 10 minuten lang gepijpt, waarbij de eikel, stam en ballen ook regelmatig meegenomen werden.
Daarna was het mijn beurt. Ze was al behoorlijk nat toen ik haar ging beffen, en na vijf minuten was ze zeiknat. Helaas maakte ze al zodra ze mijn tong voelde de (on)nodige kreun- en steun geluiden. Dat was jammer, maar ik heb het maar genegeerd.
Een vinger in haar kontje vond ze zowaar prima. Er zijn niet zo veel Thaise meisjes die dat toelaten. Mijn hele rechter middelvinger mocht er in, en dat ging zo soepel dat ik later tijdens het neuken mijn pik ook een keer tegen haar sterretje heb gedrukt, maar dat was toch een brug te ver helaas :p.
Verder prima geneukt, in missionaris en cow girl, en uiteindelijk haar lekker volgespoten.
Schade: 2000 baht. Was ze dat waard? Mwah, niet echt. Ze was een beetje te zakelijk en ik had niet echt een klik met haar. Dus een herhaling zit er niet in, denk ik. Maar je kan het zeker slechter treffen.

onbekend.jpg

075Looper

Snuffelaar
18 okt 2024
6
10
Zijn er leden die in december of januari naar Azië reizen?
Bestemming maakt me niet uit, zolang er maar te neuken valt.
Meestal ga ik alleen, maar is leuker met twee natuurlijk

28-12 t/m 11-01 Pattaya. Oud&Nieuw in Bangkok

2e keer Bangkok, eerste X Pattaya. Heb mezelf een goede start van het nieuwe jaar beloofd😁

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
@075Looper Verstandig dat je Oud & Nieuw in Bangkok viert. Ik was vorig jaar met Oud & Nieuw in Pattaya, en dat was een drama. Er waren ontiegelijk veel toeristen en Beach Road was alleen toegankelijk voor voetgangers, waardoor het verkeer op Second Road en Soi Bukhao volledig vastliep. Je kon je eigenlijk alleen nog redelijk snel verplaatsen met motorbike taxi's, maar dat is niet zo mijn ding (te gevaarlijk).
Het grote aantal toeristen (en dan bedoel ik 'gewone' toeristen, geen wandelaars) is sowieso de laatste jaren een steeds groter probleem aan het worden. Pattaya wordt volledig overspoeld en daar is de infrastructuur totaal niet op berekend. En de luchtvervuiling van al het verkeer is verschrikkelijk.
Maar ja, hier zitten nou eenmaal wel tienduizenden meisjes. En zoals JC het zei: elk voordeel hep een nadeel.

Laatst bewerkt:

Mari1256

Toogplakker
3 apr 2015
69
45
Nou, ik was vorig jaar met Oud en Nieuw in Bangkok en dat was ook geen feest. Een paar glazen champagne in mijn stamkroeg en een paar knalletjes. Langs de rivier grote vuurwerkshows en parties met absurd hoge toegangsprijzen. Sowieso liggen de prijzen ronde feestdagen heel veel hoger. Zorg dat ik dit jaar die tijd maar in Cambodja en Laos doorbreng.....

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Vandaag mijn favoriete jongedame, May, voor de tweede keer laten komen deze vakantie. Ze was weer heerlijk en ik ben lekker in haar kutje klaargekomen deze keer. Vorige week toen ik in haar mondje klaar was gekomen, vroeg ik of het goed of slecht smaakte. Ze moest even denken en zei toen dat het een beetje naar bier smaakte. "Did you drink beer?" vroeg ze. Ik zei: "Yes, yesterday evening". Was wel lachen :p.
Je bent wat je eet én drinkt, blijkt maar weer.

May 261125-2_cr.jpg

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
@Anal.ist Ze heeft het nog niet eens gelezen :rolleyes:.
Maar ja, dat is helaas niet ongebruikelijk bij mij, als ik zulke hele jonge meiden een bericht stuur :ROFLMAO:.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Vanmiddag wilde ik Milk uitnodigen om langs te komen, maar ze kon alleen vanavond. Maar met seks in de avond, en zeker in de nacht, heb ik de laatste jaren wat moeite gekregen, omdat ik er dan vaak wat te moe voor ben. En dan wil het allemaal niet meer zo. Ik heb mijn sessies daarom het liefst overdag, als ik nog fris en fruitig ben (voor zover dat mogelijk is tenminste, bij een zestiger).
Milk zal misschien niet iedereen aanspreken, met dat korte blonde haar, maar ik vind het wel goed bij haar passen. Maar de voornaamste reden dat ik haar graag zie, is dat het een ontzettend lieve meid is waar ik een echte GFE mee heb. En ze heeft geen problemen met NZC, natuurlijk.

Een aantal andere jongedames in Thai Friendly die ik had gepolst reageerden niet, of pas vanavond, dus ik besloot rond half zes om het dan maar eens te proberen bij de massagetentjes. Ik kwam na wat omzwervingen in Soi Bukhao terecht, waar ik op een gegeven moment een leuke jongedame zag die nog als enige voor de salon zat, omdat al haar collega's al een klant hadden. Leuk koppie, mooi figuurtje, en nog maar 24 jaar zoals later bleek.
Gekozen voor een uurtje oliemassage en met haar naar boven gegaan. Op de toegangsdeur naar de massageruimte stond 'no sexual services'. Maar de massagetafels waren gewoon, zoals zo vaak het geval is, gescheiden door gordijnen, dus ik dacht "ja ja, het zal wel". Dus ik deed gewoon al m'n kleren uit, ook m'n onderbroek, en ging liggen. (Als ik geen 'sexual services' verwacht, of niet wil hebben, dan houd ik m'n onderbroek altijd aan. Een signaal dat volgens mij wel begrepen en gewaardeerd wordt door de dames.)
Maar toen de lieve deerne na een minuut of twintig nog geen enkele keer 'per ongeluk expres' met haar handen langs mijn ballen of jongeheer had gestreken, begreep ik dat 'sexual services' hier echt niet op het menu stonden. Heb ik weer :(.
Ach nou ja, de massage was goed.

Milk.jpg

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Vanmorgen Mod (zie post nr. 357) opnieuw op bezoek gehad. 'Mod' betekent 'mier' trouwens, in het Thais.
Ze had me afgelopen week al een paar keer gevraagd of ze weer kon komen, maar dat was 's nachts en dan heb je bijzonder weinig kans bij mij :LOL:. Maar nu was ze er vroeg bij, rond 9 uur, dus ik zei 'kom maar'. Ik stond ook best op springen trouwens.
Ze zag er wel een beetje moe uit, omdat ze de hele nacht doorgehaald had (zoals zo veel van die meiden doen), maar was desondanks wel goed te spreken. Lekkere pijpbeurt gehad, waar ze al behoorlijk nat van werd want het is best een geile donder. Daarna haar lekkere frisse kutje flink gebeft, maar niet te lang want ik kon eigenlijk niet wachten om hem er in te steken. Van neuken geniet ze duidelijk nog meer dan van pijpen, en na een paar minuten pompen kon en wilde ik het niet meer houden en spoot ik haar kraamkamer vol.
Nu maar hopen dat daar over negen maanden niet opnieuw een baby uitkomt, en dit keer met farang-kenmerken :ROFLMAO:.

1764315718325.png

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Het gebeurt me vrij regelmatig dat ik een bepaald meisje dat ik zoek niet kan vinden wanneer ik de zoekfunctie in Thai Friendly gebruik. Ook niet wanneer ik zoek op alleen een paar beginletters van haar ID. Ik ben er echter zojuist achtergekomen dat de zoekresultaten aanzienlijk uitgebreider zijn als je met je laptop op de website van Thai Friendly zoekt, i.p.v. in de app op je telefoon.

Zo heb ik zojuist bijvoorbeeld dit prachtige meisje teruggevonden, die ik al meer dan een jaar uit het oog verloren ben, en waar ik dierbare herinneringen aan heb. Blijkt dat ze in november 2024 voor het laatst actief was in TF.
En helaas ben ik haar Line ID verloren op de een of andere manier, waarschijnlijk bij het doorzetten van de gegevens van mijn oude naar mijn nieuwe telefoon.

Zee.jpg

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Zo heb ik zojuist bijvoorbeeld dit prachtige meisje teruggevonden, die ik al meer dan een jaar uit het oog verloren ben
Het woordje 'die' in bovenstaande zin moest natuurlijk 'dat' zijn, maar ik vind het altijd een beetje vreemd klinken om naar een meisje te verwijzen met 'dat'. Het is geen ding tenslotte. Al is het in dit geval wel een lekker ding :p.
Ik hoop dat het goed met haar gaat. Ze was jarenlang freelancer, totdat ik haar tot mijn verbazing opeens in Soi 6 tegenkwam, ergens in de loop van 2024. Daar werkte ze in een kleine bar, genaamd Smoke & Kisses. Ik heb toen even met haar gezeten om wat bij te praten en heb haar een paar lady drinks gegeven. Ik zei op een gegeven moment: "You are one of my favorite girls in Pattaya". Ze bloosde een beetje en zei: "Liar!".
Maar het was zeker geen leugen, en of het nou die opmerking was of iets anders (wat te privé is om hier te vermelden): de sessie die we een paar dagen later in mijn hotelkamer hadden, was de beste die ik ooit heb gehad met haar. Ze gaf sowieso altijd goede service, maar nooit echt een GFE. Deze keer was ze echter zo geil als boter en wilde ze aan één stuk door tongzoenen. Helaas was het ook meteen de laatste keer. Daarna heb ik nooit meer iets gezien of gehoord van haar.
Maar goed. In de loop der jaren zijn er wel meer meisjes die ik kende plotseling 'verdwenen'. Zo gaat dat.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Toen ik vanmorgen rond een uur of elf de trap afliep van Nana BTS-station richting de straat, kwam mij een jongedame tegemoet die omhoog ging. Toen ze mij passeerde, zei ze opeens: "You want boom boom? Short time one thousand".
Ze droeg een mondkapje, dus ik vroeg: "Can I see your face?"
Ze hield het kapje welgeteld drie seconden omhoog. Net lang genoeg om te kunnen zien dat ze ergens tussen de 30 en 35 was (grof geschat), en niet lelijk maar ook niet knap was. Hooguit een zeseneenhalf. Maar ze had wél een goed figuurtje en zag er heel normaal uit, met fatsoenlijke kleding en een handtasje en zo, en ik was best geil. Ik had al de nodige meisjes in Thai Friendly benaderd, maar tot dan toe nog zonder resultaat. Bangkok blijft lastig voor ouwe lullen zoals ik.
Dus ik twijfelde even, maar bedacht mij toen dat het laatste meisje van mijn vakantie toch echt wel mooier moest zijn dan deze. Dus ik heb vriendelijk bedankt.

En dat laatste meisje dat ik een paar uur later in Thai Friendly vond, was inderdaad een stuk knapper. En ook aanzienlijk jonger, namelijk 21. En net een paar maanden zwanger, volgens mij, maar ze zit zelf nog in de ontkennende fase. Ja, alweer :ROFLMAO:. Ik trek ze aan kennelijk. Volgens haar heeft de zwelling in haar buik te maken met de keizersnede die ze een half jaar geleden heeft gehad. Tja, misschien; ik ben geen gynacoloog (helaas).

Onze sessie begon goed. Na het douchen ging ze uit zichzelf op haar knietjes voor mij zitten, terwijl ik op de bank zat, en gaf me een lekkere pijpbeurt, waarbij de schacht en de ballen ook af en toe meegenomen werden. Toen ik goed hard was, gingen we op bed liggen en wilde ik haar beffen. Maar daar wilde ze niks van weten! WTF? Dat gebeurt me eigenlijk alleen af en toe bij 18- of 19-jarigen. Maar dit meisje was 'al' 21.
OK, dan maar een beetje vingeren. Maar daar werd ze niet nat genoeg van. Dus ik, voor het eerst deze vakantie, m'n tubetje glijmiddel er bij gehaald. Maar intussen was de aandacht van mijn jongeheer wat verslapt, waardoor het me enige moeite kostte om hem er in te krijgen. En toen hij er eenmaal in zat voelde ik niet zo veel, dus hij werd amper stijver. En bovendien werkte ze niet echt mee, omdat ze last had van haar zwangersch... pardon... pijnlijke buik.
Na een paar vruchteloze pogingen om te neuken, mocht ik haar toch even beffen. Maar daar bleek ze zo gevoelig voor te zijn, dat ze haar benen zo strak om mijn hoofd klemde dat ik behoorlijk gehinderd werd. Dus dat was ook geen succes.
Uiteindelijk stelde ze zelf voor om me weer te pijpen. Nou, vooruit dan maar. Ik had als alternatief al in gedachten om naar Mango Massage in Soi 24 te gaan, als het met haar niet zou lukken.
Maar tot mijn verbazing lukte het wel. Pijpen kon ze namelijk best goed. En tot mijn verrassing werd ik zelfs nog een paar minuten lekker gerimd. Dus het duurde niet zo lang tot ik haar mondje volspoot. Wat ze eigenlijk niet zo lekker vond, maar ja dan moet je maar sneller terugtrekken lieverd.

Dus, wat gemengde gevoelens, maar al met al was haar inzet goed en vond ik het een heel aardig meisje, deze Paan. Ergens uit de Isan. (Ze noemde een plaatsnaam die ik niet verstond.)Paan.jpg
Schade: 2500 baht. Ze vroeg 2000, maar wilde 500 meer voor NZC.

Laatst bewerkt:

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Ik ben inmiddels weer terug in NL, maar heb nog een paar algemene opmerkingen over Thai Friendly.
Je kan alleen nog maar een abonnement kopen met Google Pay m.b.v. Google Wallet; dus niet meer 'rechtstreeks' met je credit card. Was voor mij de eerste keer dat ik Google Pay en de Wallet moest gebruiken, dus dat was even wennen. M'n credit card aan de Wallet toevoegen en vervolgens het abonnement kopen was niet zo'n probleem, maar het was even zoeken hoe ik de automatische afschrijving stop kon zetten. Dat moet je namelijk ook in Google Wallet doen, en kan niet meer in Thai Friendly zelf.
Maar Google Wallet is helaas niet zo'n gebruiksvriendelijke app. Ik kwam er uiteindelijk achter dat ik naar "Instellingen > je Google account beheren > betaling en abonnementen" moest, om de aankoop die ik zojuist had gedaan terug te vinden en de automatische afschrijving stop te zetten.

En heel wat anders: Line QR-codes worden nu automatisch verwijderd door Thai Friendly, als deze verstuurd worden in een bericht. Daar ga ik althans van uit. Ik kreeg er geen melding van, maar ik kreeg wel herhaalde verzoeken van dames om m'n QR-code te versturen terwijl ik dat net gedaan had. En als ik een dame om haar QR-code vroeg, dan kwam deze niet aan bij mij.
Het vervelende is dat sommigen het niet geloven en vervolgens afhaken omdat ze denken dat je hen in de zeik zit te nemen.

Het alternatief is om:
A) Alleen in Thai Friendly te communiceren.
B) De dame te vragen of ze WhatsApp heeft. WhatsApp schijnt wel steeds meer gebruikt te worden in Thailand.
C) Een Line account aan te maken met je Thaise telefoonnummer. Dan schijn je mensen namelijk nog wel met hun ID of telefoonnummer toe te kunnen voegen. Je zal er dan echter wel voor moeten zorgen dat je Thaise telefoonnummer actief blijft, wat misschien niet zo handig is als je maar één of twee keer per jaar een paar weken naar Thailand gaat.

Terug
Naar boven