Toeval, karma of dikke pech

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
935
919
Ik heb verschillende contacten waarvan in de meeste al meerdere jaren ken.
Maar sinds vandaag zit ik weer zonder, ongelooflijk maar waar.

Mijn contact dat zwanger was, is vorige week bevallen en heeft me geblokkeerd.

Mijn twee goeie contacten die mij lekker pijpten, ik denk dat ene in opvang/detentie zit, want contact is dag op dag verbroken en ze is nergens meer te bereiken.
Andere leest haar berichten, maar negeert mij gewoon.

Mijn Marokkaanse heb ik gisteren nog gezien, maar zij is zeeer moeilijk en weinig bereikbaar.

En mijn leukste contact stuurt me vandaag doodleuk "stuur me niet meer"! Zonder reden, uit het niet, dit terwijl we gisteren nog gingen afspreken.

Nu zit ik volledig zonder weer en dit allemaal op 1 week tijd.

Zijn er nog die altijd zoveel pech hebben. Dit is zo een beetje een rode draad doorheen mijn leven met vrienden ook.
Ene moment stuurt iedereen en weet je niet daar eerst, andere moment sta je alleen en hoor je niemand meer🤨😢

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
202
155
Ik heb verschillende contacten waarvan in de meeste al meerdere jaren ken.
Maar sinds vandaag zit ik weer zonder, ongelooflijk maar waar.

Mijn contact dat zwanger was, is vorige week bevallen en heeft me geblokkeerd.

Mijn twee goeie contacten die mij lekker pijpten, ik denk dat ene in opvang/detentie zit, want contact is dag op dag verbroken en ze is nergens meer te bereiken.
Andere leest haar berichten, maar negeert mij gewoon.

Mijn Marokkaanse heb ik gisteren nog gezien, maar zij is zeeer moeilijk en weinig bereikbaar.

En mijn leukste contact stuurt me vandaag doodleuk "stuur me niet meer"! Zonder reden, uit het niet, dit terwijl we gisteren nog gingen afspreken.

Nu zit ik volledig zonder weer en dit allemaal op 1 week tijd.

Zijn er nog die altijd zoveel pech hebben. Dit is zo een beetje een rode draad doorheen mijn leven met vrienden ook.
Ene moment stuurt iedereen en weet je niet daar eerst, andere moment sta je alleen en hoor je niemand meer🤨😢
Crisis....... Zo heb je keuze te over en zo sta je droog..... Geen "vergeten" adresjes meer om even op te halen? Wordt dus weer wanelen even? Volgens mij zit je in het zuiden en ik vind het altijd makkelijker (of lijkt dat maar zo?) contact te leggen in België en Duitsland met meer mogelijkheden en lagere tarieven. Succes!

mr Sensei

Toogplakker
16 okt 2024
100
91
De vraag is altijd hoe is de dynamiek in de verschillende relaties …

Echte DVP gaat voor het geld
FWB gaat voor de orgasmes en gesprekken.
Sugar babe wil leren van de ervaren man.
Waarschijnlijk zijn er nog verschillende tussenvormen.
Dus elke relatie is uniek …

Voordeel in deze tijd is dat je heel snel nieuwe contacten kan leggen via social media en snel andere contacten kan verbreken.

Dus ik zou proberen te achterhalen wat hen drijft om dat te doen en daarop inspelen.

You win some and you lose some , dus ik zou me ook niet teveel hechten .

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
935
919
Tja... als 50 personen een hekel hebben aan 1.... ligt het dan aan al die 50 of aan die ene? Dat is de vraag die ik mijzelf dan eens zou stellen als ik jou was.
Niemand die hier praat aan "hekel" hebben aan iemand...
Van mijn contactjes ken ik het probleem: drugs, vriendjes, gevangenis, enz.

Vrienden, die beginnen relaties, of verbreken gewoon contact

Terug
Naar boven