bare-addict
Ervaringsdeskundige
- 14 mei 2018
- 935
- 919
Ik heb verschillende contacten waarvan in de meeste al meerdere jaren ken.
Maar sinds vandaag zit ik weer zonder, ongelooflijk maar waar.
Mijn contact dat zwanger was, is vorige week bevallen en heeft me geblokkeerd.
Mijn twee goeie contacten die mij lekker pijpten, ik denk dat ene in opvang/detentie zit, want contact is dag op dag verbroken en ze is nergens meer te bereiken.
Andere leest haar berichten, maar negeert mij gewoon.
Mijn Marokkaanse heb ik gisteren nog gezien, maar zij is zeeer moeilijk en weinig bereikbaar.
En mijn leukste contact stuurt me vandaag doodleuk "stuur me niet meer"! Zonder reden, uit het niet, dit terwijl we gisteren nog gingen afspreken.
Nu zit ik volledig zonder weer en dit allemaal op 1 week tijd.
Zijn er nog die altijd zoveel pech hebben. Dit is zo een beetje een rode draad doorheen mijn leven met vrienden ook.
Ene moment stuurt iedereen en weet je niet daar eerst, andere moment sta je alleen en hoor je niemand meer

Maar sinds vandaag zit ik weer zonder, ongelooflijk maar waar.
Mijn contact dat zwanger was, is vorige week bevallen en heeft me geblokkeerd.
Mijn twee goeie contacten die mij lekker pijpten, ik denk dat ene in opvang/detentie zit, want contact is dag op dag verbroken en ze is nergens meer te bereiken.
Andere leest haar berichten, maar negeert mij gewoon.
Mijn Marokkaanse heb ik gisteren nog gezien, maar zij is zeeer moeilijk en weinig bereikbaar.
En mijn leukste contact stuurt me vandaag doodleuk "stuur me niet meer"! Zonder reden, uit het niet, dit terwijl we gisteren nog gingen afspreken.
Nu zit ik volledig zonder weer en dit allemaal op 1 week tijd.
Zijn er nog die altijd zoveel pech hebben. Dit is zo een beetje een rode draad doorheen mijn leven met vrienden ook.
Ene moment stuurt iedereen en weet je niet daar eerst, andere moment sta je alleen en hoor je niemand meer