Gerbruin2002
Toogplakker
- 19 jul 2018
- 230
- 289
Ik ben ook zo'n zaadkutjeslikker.. Maar hou ook rekening met de rest, ik hou het kort hoor…. Nooit problemen gehad met de andere bangers…
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel 18+ hoop ik… ;-)Ben geen gangbang type.
Maar bij mijn nichtjes doe ik dit weleens, niet alle vinden dit lekker
Ja als hun eigen partner dit doet als onderdeel van het cuckold spel. Gaat een wild vreemde dit doen zit er totaal geen toegevoegde waarde aan vast en is dat puur iets dat tussen de oren van de uitvoerder geil wordt gevonden .Mijn ervaring is dat de dames het ook wel een geil idee vinden hoor! Als je maar niet te lang bezig blijft. Sommige willen ook nog best even tongen als je ze uitgelikt hebt… maar dat is geen regel….
Ik wil dat mijn zaad in een vrouw eindigd.. als je diep in haar komt zal een deel naar de baarmoeder gaan en een groot deel eruit lopen..Ik wil dat mijn zaad in een vrouw eindigt en niet in een man. Dus een random die mijn zaad uitlikt vind ik een afknapper. Maar haar vaste partner heeft natuurlijk alle recht want zijn mening gaat voor de mijne. Hij laat namelijk zn vrouw door mij neuken.
Natuurlijk gaat haar mening boven alles. Wie niet aan haar mag komen moet eraf blijven
Wat een leuke (afsluitende) reactie! Ik ben blij dat ik / we je hebben kunnen helpen. Alhoewel we niet dezelfde hobby delen, stel ik het erg op prijs dat je me in mijn waarde laat en, voor wat het waard is, ik ga niet naar een bare GB met de intentie om het voor anderen te vergallen. Nee? Dan gewoon niet!Bij het starten van dit topic twijfelde ik of zou leven onder andere leden. Ja dus!
De reacties van anderen hebben mij inzicht gegeven in hoe die denken. Voor mij is het wel de conclusie dat ik niet de enige ben die het niet fijn vind. En ik volg ook de mening van vele dat de vrouw en haar partner de belangrijkste stem hebben.
Ik ga (als het lukt) voortaan vooraf afstemmen wat de anderen willen. Als er een te fanatieke likker tussen zit hoeft het voor mij niet meer.
Zeker ik weet dat er vele zijn die er net zo over denken.
mooie en genuanceerde synthese en een mooie wens voor de toekomst! chapeau!Fijn te lezen, Jos en Dennis, dat jullie veel begrip voor elkaar hebben. Maar ik begrijp ook dat jullie beiden niet persé "nooit" dan wel "de hele tijd" likken willen zien plaatsvinden dan wel zelf doen.
Volgens mij moet dat met de suggesties / voorbeelden die hier gegeven zijn voldoende mogelijkheden bieden om er in een bang wat over af te spreken zodanig dat jullie aan dezelfde bang beide veel plezier kunnen beleven. Polderen als het ware.
Laten de extremere standpunten dan maar vooraf checken wat er toegestaan wordt en op basis daarvan bepalen of ze gaan of niet.
Naar mijn gevoel zal voor de meeste bangers noch een totaal verbod noch een "iedere keer weer" nodig zijn.
Praten lijkt de juiste weg. En moge dit draadje eraan bijdragen dat standpunten/wensen daarbij niet in het absolute of in termen van "rechten" schieten.